Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forumvragenlijst November

<<

Anoniem29

Bericht 30 Nov 2013 17:16

Forumvragenlijst November

Het gaat dus om de maand november! Bij de laatste twee vragen heb je misschien wat moeten opletten.


Welke forumster viel jou het meest positief op?
Welke forumster was deze maand de optimist?
Welke forumster kan na deze maand wel een knuffel nodig hebben?
Welke forumster viel deze maand wat minder op?
Welke forumster heeft iets behaald deze maand?
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) heeft deze maand een kindje gekregen?
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) was deze maand jarig?

Wie vind jij de forumster van de Maand november, en waarom?
<<

Anoniem4

Bericht 30 Nov 2013 17:32

Re: Forumvragenlijst November

Welke forumster viel jou het meest positief op? Elliot. Ik vind haar sowieso een stuk positiever. Waar ik eerst dacht van zij is echt totaal mijn type niet lees ik haar berichten met steeds meer plezier.
Welke forumster was deze maand de optimist? Geen idee.
Welke forumster kan na deze maand wel een knuffel nodig hebben? Lampenkapje en Sterrin
Welke forumster viel deze maand wat minder op? ED
Welke forumster heeft iets behaald deze maand? Joan! Haar P?
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) heeft deze maand een kindje gekregen? Brooke
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) was deze maand jarig? Oasis

Wie vind jij de forumster van de Maand november, en waarom? Ehh ja dat kan ik niet kiezen.

Whoah ik vind het heel knap van mezelf dat ik bijna alles kan beantwoorden.
Ok, bij de jarige forummer heb ik even teruggekeken voor wie er een verjaardagstopic was.
<<

Anoniem17

Bericht 01 Dec 2013 12:01

Re: Forumvragenlijst November

Welke forumster viel jou het meest positief op?
BimBam en Suus, zij vielen mij normaal helemaal niet zo op en deze maand heb ik hele gezellige gesprekken met ze gevoerd in het Dagcafé :thumbup:
Welke forumster was deze maand de optimist?
Er komt zo even niemand bij me op.
Welke forumster kan na deze maand wel een knuffel nodig hebben?
Sterrin, Brooke, Lampenkapje
Welke forumster viel deze maand wat minder op?
ED
Welke forumster heeft iets behaald deze maand?
Joanie heeft haar P gehaald! :cheering:
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) heeft deze maand een kindje gekregen?
Valerie
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) was deze maand jarig?
Bazinga!

Wie vind jij de forumster van de Maand november, en waarom?
Poeh, dit vind ik een lastige vraag. Ik vind er niet één forumster speciaal bovenuit springen ofzo. Misschien dan Exo omdat ik het idee heb dat ze deze maand veel meer aanwezig was dan normaal, en meer topics heeft geopend. Lekker, he, zwangerschapsverlof? :P

Rogue, leuk dat je mij noemt! Ik vind mezelf ook leuker de laatste tijd, dus wellicht heeft dat ermee te maken :wink:
<<

Anoniem187

Bericht 01 Dec 2013 14:31

Re: Forumvragenlijst November

Welke forumster viel jou het meest positief op? Leuke vraag, maar ik weet even niemand..
Welke forumster was deze maand de optimist? Geen idee
Welke forumster kan na deze maand wel een knuffel nodig hebben? Sterrin, Pippa en en Brooke.
Welke forumster viel deze maand wat minder op? ED, waar ben je heen?
Welke forumster heeft iets behaald deze maand? Geen idee.
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) heeft deze maand een kindje gekregen? Ik heb er voor moeten zoeken, want ik wist niemand; yes1984
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) was deze maand jarig? Banzinga

Wie vind jij de forumster van de Maand november, en waarom? Hier kom ik nog op terug!
Laatst gewijzigd door Anoniem187 op 01 Dec 2013 15:26, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 01 Dec 2013 15:19

Re: Forumvragenlijst November

Elliot, wat leuk om te lezen :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 01 Dec 2013 19:51

Re: Forumvragenlijst November

Welke forumster viel jou het meest positief op? Ik weet echt niemand te noemen. Er springt er voor mij niet echt eentje uit.
Welke forumster was deze maand de optimist? Intoxicated en Parel vind ik eigenlijk altijd wel vol enthousiasme.
Welke forumster kan na deze maand wel een knuffel nodig hebben? Elliot en natuurlijk Brooke.
Welke forumster viel deze maand wat minder op? Majira. Eerst heel actief en nu nauwelijks nog.. :nopompom:
Welke forumster heeft iets behaald deze maand? Joan heeft haar P binnen! :cheering:
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) heeft deze maand een kindje gekregen? Aardbei en Valerie komen tegelijk als eerst in me op.
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) was deze maand jarig? Bazinga.

Wie vind jij de forumster van de Maand november, en waarom? Hmmm... ik nomineer Suus: altijd vol belangstelling naar anderen toe en ze doet het super in haar nieuwe rol van moeder. Maar ook Elliot: ondanks alle tegenslagen en ellende, blijft ze leuk en nuchter reageren.
<<

Anoniem57

Bericht 01 Dec 2013 22:16

Re: Forumvragenlijst November

Oh dank je, wat lief! Denk dat het wel mede komt doordat ik mensen niet wil kwetsen dus bij sommige dingen juist niet reageer.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 02 Dec 2013 09:12

Re: Forumvragenlijst November

Intoxicated schreef:Het gaat dus om de maand november! Bij de laatste twee vragen heb je misschien wat moeten opletten.


Welke forumster viel jou het meest positief op? geen idee eigenlijk
Welke forumster was deze maand de optimist? niet 1 iemand in het bijzonder
Welke forumster kan na deze maand wel een knuffel nodig hebben? brooke, sterrin en meisjesmama
Welke forumster viel deze maand wat minder op?ed
Welke forumster heeft iets behaald deze maand? Marin heeft met een goede prestatie op haar werk een (werk) reisje naar Dubai gewonnen
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) heeft deze maand een kindje gekregen? brooke
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) was deze maand jarig?dit houd ik niet zo bij

Wie vind jij de forumster van de Maand november, en waarom?

lastig..geen bepaald persoon komt in mij op
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem29

Bericht 02 Dec 2013 10:46

Re: Forumvragenlijst November

hahaha, ik dacht 'maak eens een vragenlijstje waarbij mensen niet hun bestie kunnen invullen' :P

Maar is toch moeilijker dan ik dacht :D
<<

Anoniem17

Bericht 02 Dec 2013 10:49

Re: Forumvragenlijst November

Intoxicated schreef:hahaha, ik dacht 'maak eens een vragenlijstje waarbij mensen niet hun bestie kunnen invullen' :P

Maar is toch moeilijker dan ik dacht :D


Valt toch wel mee? Volgens mij wordt het redelijk neutraal ingevuld allemaal. Door die paar mensen die het invullen dan.. Het loopt niet echt storm :P
<<

Anoniem29

Bericht 02 Dec 2013 10:54

Re: Forumvragenlijst November

hahahaha precies dat laatste :D

Ach, iedereen heeft wel eens een flop-topic toch ;)
<<

Anoniem17

Bericht 02 Dec 2013 11:09

Re: Forumvragenlijst November

Hahaha! Ja, da's waar. Wel jammer, ik vind vragenlijstjes-topics juist altijd heel leuk! :cheers:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 02 Dec 2013 12:33

Re: Forumvragenlijst November

Ik vind het een leuk topic, maar vond de vragen te noeilijk :wink: Maar vooruit, ik zal het toch proberen.
En Exo, wat lief! Dit vind ik ook heel leuk om te horen :D


Welke forumster viel jou het meest positief op? Ehm... er komt zo niemand in het bijzonder bij me op.
Welke forumster was deze maand de optimist? Weet ik eigenlijk ook niet...
Welke forumster kan na deze maand wel een knuffel nodig hebben? Sterrin, Brooke en Elliot
Welke forumster viel deze maand wat minder op? ED
Welke forumster heeft iets behaald deze maand? Joan haar P
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) heeft deze maand een kindje gekregen? Aardbei, Yes984 en Valerie
Welke forumster (de eerste die in je opkomt) was deze maand jarig? Bazinga

Wie vind jij de forumster van de Maand november, en waarom? Te moeilijk!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Dec 2013 13:21

Re: Forumvragenlijst November

Intoxicated schreef:hahaha, ik dacht 'maak eens een vragenlijstje waarbij mensen niet hun bestie kunnen invullen' :P

Maar is toch moeilijker dan ik dacht :D

Is een moeilijk vragenlijstje hoor! Ik weet dat allemaal niet hoor, ik moet écht meer topics gaan lezen hier.
<<

Anoniem187

Bericht 02 Dec 2013 13:51

Re: Forumvragenlijst November

Ik vond het ook een lastig lijstje! Bij de antwoorden van anderen denk ik dan 'oh ja!!', maar zelf was ik nooit op die namen gekomen..
<<

Anoniem 49

Bericht 02 Dec 2013 14:33

Re: Forumvragenlijst November

Exogenesis schreef:Welke forumster viel deze maand wat minder op? Majira. Eerst heel actief en nu nauwelijks nog.. :nopompom:

Sorry, druk druk druk! Ik lees alles wel mee, maar heb weinig puf om te reageren!
<<

Anoniem29

Bericht 02 Dec 2013 14:36

Re: Forumvragenlijst November

Haha ik vind hem zelf ook echt moeilijk. Daarom heb ik hem nog niet ingevuld :P
<<

Anoniem187

Bericht 02 Dec 2013 14:38

Re: Forumvragenlijst November

Intoxicated schreef:Haha ik vind hem zelf ook echt moeilijk. Daarom heb ik hem nog niet ingevuld :P


Ja hé, dat kan natuurlijk niet! Ons laten zweten om dat lijstje in te vullen, maar jij zelf..... Nee nee, dat kan natuurlijk niet Toxi (ja, voor straf noem ik je nu Toxi, ik weet dat je een hekel hebt aan die naam :D )
<<

Anoniem29

Bericht 02 Dec 2013 14:40

Re: Forumvragenlijst November

Tokkie :D

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers