Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beste aankoop voor je kind

<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 30 Nov 2013 17:53

Re: Beste aankoop voor je kind

Stokke trip trap
Little people schoolbus.
En heb nu een beaba babycook staan voor de baby (gewonnen met een FB aktie) en ik ben erg benieuwd.
M:21072011
J :08012014
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Nov 2013 19:51

Re: Beste aankoop voor je kind

De Manduca draagzak, ik gebruikte 'm in het begin nog niet zo veel maar nu bijna dagelijks
Alecto DBX-88 babyfoon, ik gebruik 'm elke dag en gebruik ook verschillende functies
De grondbox/playpen, Lucas kan nu boven veilig spelen, heeft alle ruimte en is toch vlakbij me. Hij gaat er elke dag in en ook als ik boven ben en even mijn handen vrij moet hebben leg ik hem daarin te spelen. Alleen jammer dat hij er het op dit moment niet mee eens is :laughcry: .
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 30 Nov 2013 20:13

Re: Beste aankoop voor je kind

Draagdoek.
<<

Anoniem112

Bericht 30 Nov 2013 20:42

Re: Beste aankoop voor je kind

Draagdoek en wompat, wipstoeltje, triptrap en de familyfix voor de maxicosi
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 30 Nov 2013 20:48

Re: Beste aankoop voor je kind

Het bad :) Toen we de badkamer gingen verbouwen wilde ik graag een bad, dit omdat ik er zelf wel vaak in zat, maar ook voor eventuele kinderen. Mijn vriend vond het onzin, ik heb mijn zin door gedramt, het ik vind het ideaal, ze spelen er heerlijk in, genieten er van, en als ze ff niet hun moment hebben en er niet door komen dan doet een half uurtje in bad wonderen!

Socks on vond ik ook fijn, dan bleven die sokjes tenminste zitten toen ze zo klein waren.

Een ikeakast met van die vakken, daar manden in en zo het speelgoed opgeruimd. De kids moeten het ook eerst opruimen voor ze een nieuwe bak pakken en dat werkt goed en ik heb niet overal speelgoed liggen.

Boekjes, ze zijn hier dol en super dol op boekjes.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem83

Bericht 30 Nov 2013 21:13

Re: Beste aankoop voor je kind

Nuna Pepp buggy, wat rijdt dat ding toch fijn. Oh ja en van die driehoekige kwijlslabben, ik kan momenteel niet zonder. Pff wat een ellende dat gekwijl momenteel, 4 shirts + rompers per dag anders...
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 30 Nov 2013 22:08

Re: Beste aankoop voor je kind

mn manduca, de babycook en qua speelgoed echt een vormenstoof. Toen ze kleiner was knisperboekjes en nu nog steeds boekjes boekjes boekjes!

ook een warme zak van koeka voor in de maxicosi heb ik veel gebruikt, heb dan ook een winterkindje en verder ben ik hee lblij met het moederstuur op mijn fiets!
<<

Schism

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:01

Bericht 30 Nov 2013 22:12

Re: Beste aankoop voor je kind

Stretch rompers van de hema
Dr Brown fles
Nuna pepp, wat een heerlijke buggy!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 30 Nov 2013 22:17

Re: Beste aankoop voor je kind

Mini schreef:Nuna Pepp buggy, wat rijdt dat ding toch fijn. Oh ja en van die driehoekige kwijlslabben, ik kan momenteel niet zonder. Pff wat een ellende dat gekwijl momenteel, 4 shirts + rompers per dag anders...


Voor allebei +1!

Ik ben ook echt blij met m'n nuna buggy. Zoon kan er straks ook nog mooi in. Echt een fijne buggy.

Ik heb die bandana slabben van silly billyz. Echt ideaal! Ik moest echt tig keer een schoon shirt en romper aantrekken, nu hoeft dat niet meer. Echt fijne slabben.
<<

Anoniem57

Bericht 30 Nov 2013 22:26

Re: Beste aankoop voor je kind

Silly Billyz slabben (met mouwen!!) ideaal!
Babyfoon
Voetenzak maxicosi
Easybase maxicosi
<<

Anoniem28

Bericht 30 Nov 2013 23:14

Re: Beste aankoop voor je kind

draagdoek en de co-sleeper. De rest van de babyuitzet hadden ze van mij mee mogen nemen, maar hier wilde ik echt niet zonder.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 30 Nov 2013 23:55

Re: Beste aankoop voor je kind

Messy eaters slabben
Silly billyz in het algemeen
Puzzels, puzzels, puzzels
Tripp trapp
Pakjeshouder
Stretchrompers hema
Sokken kruidvat
Duplo
Babygym
Beabe bestek softgrip
Kiddyboo antiknoeibeker
Babybadje (dochter van 2.5 zit er nog steeds in :thumbup: )
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 01 Dec 2013 08:35

Re: Beste aankoop voor je kind

Ik ben vol lof over de Quinny Zapp!
Wat een ideaal ding, mooi klein en als ze nog klein zijn druk je zo de maxi cosi er op en worden ze groter in de buggy. Ik heb hem standaard in de auto liggen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Dec 2013 08:57

Re: Beste aankoop voor je kind

Qua speelgoed het stoffen boekje van de Hema. Hij speelt echt graag met dat ding.
De wipstoel, als ik aan het koken ben zit hij er altijd gezellig bij.
Speelmat met bogen, daar ligt hij ook dagelijks op te spelen.
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 01 Dec 2013 17:13

Re: Beste aankoop voor je kind

Stokke Tripp Trapp Stoel met Stokke Newborn Set. & de Quinny Zapp.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Anoniem97

Bericht 01 Dec 2013 18:32

Re: Beste aankoop voor je kind

Rejoy schreef:draagdoek en de co-sleeper. De rest van de babyuitzet hadden ze van mij mee mogen nemen, maar hier wilde ik echt niet zonder.


+1
Meeste dingen hebben wij echt nauwelijks gebruikt, zo zonde.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers