Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

<<

Anoniem91

Bericht 30 Nov 2013 01:36

Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

Ik blog over mijn strubbelingen,therapie en alledaagse toestanden in combinatie met mijn ADHD en PTSS. Het was een idee van mijn psycholoog en zij leest ook elke keer mee.
Voor sommige misschien herkenbaar, voor een ander totaal niet begrijpbaar....
Blog jij ook?


http://mamametadhd.wordpress.com
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 30 Nov 2013 02:30

Re: Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

Oh god, wat herkenbaar!! Heel leuk geschreven,zal je blog gaan volgen.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Anoniem122

Bericht 30 Nov 2013 08:21

Re: Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

Sommige dingen zijn idd heeel herkenbaar! Heb nog niet alles gelezen maar bijvoorbeeld de blog over wiskunde en school (En iemand achterna lopen voor het zelfde lokaal) Enorm herkenbaar! Net als wat je schrijjft over je agenda.. Ik gebruik tegenwoordig mijn telefoon met herinnering een dag of paar uur op voorhand. Leuk geschreven!
<<

Anoniem185

Bericht 30 Nov 2013 13:51

Re: Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

Heb ze allemaal gelezen, je schrijft leuk!
<<

Anoniem16

Bericht 30 Nov 2013 14:05

Re: Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

Je schrijft erg leuk! Ik vond j stukje over boodschappen wel leuk om te lezen want ik ben wat dat betreft totaal anders haha, ik moet echt al bedacht hebben wat we gaan eten voor een paar dagen anders word ik juist daar onrustig van.

Ook je stukje over het naar school gaan van m en het verdriet van a. Vond ze het niet fijn even alleen met mama?
<<

Anoniem91

Bericht 30 Nov 2013 14:12

Re: Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

Amé mist Mas onwijs als hij er niet is.
<<

Anoniem16

Bericht 30 Nov 2013 14:15

Re: Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

Ow jee dat wordt dan nog wat als hij dadelijk hele dagen op school zit. Vond hij het wel leuk?
<<

Anoniem83

Bericht 30 Nov 2013 19:54

Re: Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

Je stuk over school (piet apegras) is voor mij zo herkenbaar! En ik gebruik trouwens ook nog steeds 'lopen' om te controleren of het nou tt, vt of volt verleden tijd is. Je schrijft leuk.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 30 Nov 2013 22:16

Re: Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

Ik heb nog niet alles gelezen, maar had hier even een vraagje over: " ik denk ik kleur en in beelden, waardoor ik verder afdwaal en uiteindelijk niet eens meer weet waar ik ben begonnen met denken"
Is het niet normaal dan dat als je over iets denk dat je er een beeld bij hebt??
Ik heb ook problemen met in slaap komen, mijn gedachtes gaan dan ook alle kanten op, maar heb eigenlijk nooit gedacht dat er bij denken geen beeld hoort!?

Zal van het weekend eens verder lezen, ik herken namelijk wel wat dingen van je!
Nu eerst mijn bed in, bij mijn dochter, die is ziek en ligt op mama te wachten.
December 2009
juli 2012
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 30 Nov 2013 22:58

Re: Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

Mooi geschreven meis!! Hoop dat het je helpt bij een stukje verwerking. Maar ja.. hoe verwerk je zoiets he! Ik vind het knap dat je het gesprek met je vader bent aangegaan. Fijn dat je nu weet hoe je gegroeid bent en voor een deel hoe de vork in de steel zit!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem187

Bericht 01 Dec 2013 12:45

Re: Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

Ik heb hem gisteren helemaal doorgelezen, zo leuk om te lezen! Je schrijft heel leuk & het leest makkelijk weg.
Ik herken ook wel wat dingen van je! Ben dan ook erg benieuwd naar de komende verhalen!
<<

Anoniem91

Bericht 01 Dec 2013 20:20

Re: Voor de meiden die het leuk of interessant vinden..

Ik heb wel eens gehoord dat mensen dus niet echt in realistische beelden denken met kleur en geur om het zomaar te zeggen :).

Mas en Amé is net een mislukte tweeling, die moet je eigenlijk niet uit elkaar trekken, maar ja het is niet anders.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers