Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwfotograaf tips?

<<

Anoniem119

Bericht 16 Dec 2013 12:41

Re: Trouwfotograaf tips?

Ja inderdaad, ik bedoelde inderdaad dat je je daar niet op hoeft blind te staren en je kan je mogelijkheden vergroten.
Ik vraag zelf geen reiskosten bijvoorbeeld, dat is all in. Enige voorwaarde is dat ik s avonds nog met het OV thuis kan komen :-)
Maar zo heeft elke fotograaf weer z'n eigen werkwijze. Indien je wilt, kan ik wel tips geven hoor als je vragen hebt ofzo! Wat handig is om naar te kijken enzo.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 16 Dec 2013 12:52

Re: Trouwfotograaf tips?

Bedankt voor je aanbod, ik houd het in gedachten!
<<

Anoniem119

Bericht 16 Dec 2013 13:47

Re: Trouwfotograaf tips?

Siep, ik heb jouw PM net beantwoord! :)
<<

Zero

Bericht 16 Dec 2013 17:53

Re: Trouwfotograaf tips?

Hey, handig topic dit :laughcry:

Ik fotografeer ook en heb met Marin gewerkt (super fotograaf! zeker een aanrader!) en ga deze zomer ook met Oreo werken :cheering: waar ik ook erg naar uit kijk!

Ik heb wel een andere stijl dan genoemde fotografen, maar mocht iemand mijn web adres willen, kunnen jullie altijd PM-en!
<<

Anoniem119

Bericht 16 Dec 2013 18:02

Re: Trouwfotograaf tips?

Handig topic he :) Ik heb jou net ook nog bij iemand aangeraden :)
<<

Zero

Bericht 16 Dec 2013 18:05

Re: Trouwfotograaf tips?

Thanks!! Ik heb erg veel zin in aankomend seizoen, M is zwanger en uitgerekend in de zomer dus ik zal de meeste bruiloften gaan doen dit jaar. Ik kijk er al helemaal naar uit om aan de albums te werken :D
<<

Anoniem119

Bericht 16 Dec 2013 18:24

Re: Trouwfotograaf tips?

Oh is ze zwanger, wat leuk, gefeliciteerd! :-) hoop op een goed seizoen voor je!
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 16 Dec 2013 18:51

Re: Trouwfotograaf tips?

Ik was, of eigenlijk ben, ook echt super fan van onze fotograven! Ik weet eigenlijk nu even niet of ik ook reclame voor hen mag maken ;)

Het is een jong echtpaar die uit de reclame/design wereld komen (ze maken ook super leuke uitnodigingen, huisstijlen fotoboeken ect) en een hele ontspannen en spontane stijl hebben. (en ze zijn met z'n tweeen waardoor ze alle leuke momenten te pakken krijgen)
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Dec 2013 19:23

Re: Trouwfotograaf tips?

Onze fotograaf woont ook 1,5 uur reizen bij ons vandaan. Maar dan hebben we wel wat we willen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 16 Dec 2013 19:35

Re: Trouwfotograaf tips?

Marin schreef:Siep, ik heb jouw PM net beantwoord! :)


Ik zag het, bedankt!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 01 Jan 2014 18:02

Re: Trouwfotograaf tips?

Marin het lukt mij niet meer om jou nog een pb berichtje te sturen (zie ze nergens terug helaas), had je mijn berichtje gehad dat we graag een afspraak met je willen maken?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem157

Bericht 01 Jan 2014 19:36

Re: Trouwfotograaf tips?

Handig topic. (misschien) zoeken wij ook nog een fotograaf. Dat ligt eraan of nichtje van mijn vriend bij haar vriend blijft zeg maar. Anders hebben we een gratis fotograaf. Ik hou dit topic zoiezo nog even in de gaten!
<<

Anoniem119

Bericht 02 Jan 2014 13:03

Re: Trouwfotograaf tips?

Siep schreef:Marin het lukt mij niet meer om jou nog een pb berichtje te sturen (zie ze nergens terug helaas), had je mijn berichtje gehad dat we graag een afspraak met je willen maken?


Nee! Die heb ik niet gehad geloof ik!

Ik pm je direct even :) ---> DONE!
<<

Zero

Bericht 29 Jan 2014 11:36

Re: Trouwfotograaf tips?

Zijn er ook bruidsparen die hun fotograaf combineren met een videograaf?

Ik kom er de laatste tijd niet heel veel tegen. Mijn assistent fotograaf doet de opleiding voor audio/video, en ik wil voor haar graag een portfolio maken maar ik vind het moeilijk om te bepalen wat een student mag vragen.
Ze fotografeert ook op de bruiloft, maar puur voor een extra filmpje tijdens de ceremonie / fotoshoot lijkt het me leuk om dat ook aan te kunnen bieden.
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met de combinatie foto/video (bij 1 bedrijf?)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Jan 2014 11:40

Re: Trouwfotograaf tips?

Ja, wij!

Niet bij 1 bedrijf trouwens. Marin doet de foto's en debruiloftfilmen doet de video.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 567

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 29 Jan 2014 11:55

Re: Trouwfotograaf tips?

Wij hadden een fotograag en videograaf van 1 "bedrijf". Twee jongens die een opleiding audio... doen. Ze wisselde elkaar af, degene die de fotoschoot fotografeerde heeft verder een groot deel van de dag gefilmd. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Wij hebben trouwens voor beide gekozen, omdat ze gezamelijk niet veel vroegen voor de gehele dag.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Zero

Bericht 29 Jan 2014 12:43

Re: Trouwfotograaf tips?

@ Lejow : Ik ben nu al heeeeel benieuwd naar je foto's! :D

@ Ster : Zo iets wil ik ook graag gaan opzetten, al laat ik dan de assistent beiden doen (ik kan zelf niet filmen) zodat ik me echt kan concentreren op de fotografie. De assistent gaat nu 'gratis' mee om een portfolio te maken in de fotografie, dus ik denk dat ik het toch maar ga aanbieden dat ze ook kleine fragmentjes kan filmen.
Mag ik vragen hoe lang/veel film jullie uiteindelijk hebben ontvangen?

Ik weet namelijk niet wat praktisch is. Ik vind het met foto's al moeilijk - ik neig naar te veel foto's geven omdat mensen denken dat ze dat willen (maar uiteindelijk komen ze er in om en zien ze door de bomen het bos niet meer)
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers