Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Implanon, ervaringen?

<<

Nyx

Bericht 29 Nov 2013 21:50

Implanon, ervaringen?

Gisteren belde ik met de assistent van de huisarts om een afspraak met haar te maken voor het opnieuw prikken van de prikpil. Maar ze had nog maar net opgenomen of ik begon te twijfelen. Ik ben namelijk niet voor niets gestopt met de prikpil. De assistent zei dat ze de huisarts even terug zou laten bellen en vanochtend belde hij. Hij kent me goed genoeg om te weten dat de gewone pil niet voor mij is en dus kwam hij direct met twee andere voorstellen; Mirena en Implanon. De Mirena lijkt me niet fijn en dan blijft de Implanon over.

Heeft iemand ervaring met de Implanon? En beviel het? Of niet? En waarom dan niet?

Als ik het goed heb begrepen wordt de Implanon door de gynaecoloog onder de huid aangebracht. Maar hoe en wat precies heb ik nog niet uitgevonden.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 30 Nov 2013 14:23

Re: Implanon, ervaringen?

http://plazilla.com/implanon-info-wat-i ... iconceptie
Valt niet veel over uit te vinden, gewoon lezen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem73

Bericht 30 Nov 2013 18:20

Re: Implanon, ervaringen?

Ik heb 3 jaar implanon gehad, ik heb er geen slechte ervaringen mee gehad. Hij werd overigs gewoon door de huisarts ingebracht. Het enige nadeel vond ik dat je heel lang niet ongesteld werd en dan ineens weer wel en dan soms wel 1,5 week of langer. Maar dat was gelukkig niet vaak.
<<

Nyx

Bericht 30 Nov 2013 19:09

Re: Implanon, ervaringen?

UN, bedankt voor de link. Ik wilde graag ervaringen van forummers lezen. Maar de link was ook interessant.

Magenta, ik heb jarenlang de prikpil gebruikt en ben 5 weken ongesteld geweest, daarna stopte het een week en begon het opnieuw en ik ga mijn tweede week weer in. Ik ben dus wel iets gewend.

Ik las in de link van UN dat het ding kon gaan jeuken en blijven jeuken, dat lijkt me dan toch echt minder.
<<

Anoniem132

Bericht 30 Nov 2013 22:04

Re: Implanon, ervaringen?

Ik heb nu ruim anderhalf jaar een inplannen. Bevalt erg goed ik word bijna nooit ongesteld (heerlijk ;))

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers