Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke kerstoutfit voor dochter?

<<

Anoniem185

Bericht 29 Nov 2013 23:25

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Mijn eerste idee was de eerste, maar ik denk dat het meer door haar uitstraling komt dan dat ik hem echt mooier vind staan. Ik zou voor de tweede gaan.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 29 Nov 2013 23:29

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Ik zou voor de tweede gaan.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem30

Bericht 29 Nov 2013 23:30

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Zeker weten de tweede! :yes:
<<

Anoniem6

Bericht 29 Nov 2013 23:46

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Op de foto lijkt het 1e jurk niet goed te zitten. Het 2e jurkje staat haar erg leuk!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 29 Nov 2013 23:50

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Tweede! Heeft ze nu een blauw oogje/wangetje?
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:59

Bericht 30 Nov 2013 07:14

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Ik zou voor de tweede gaan, maar dan wel nog een mooi rood satijnen lint om haar middel stricken (achterkant), of een ander rood (haar) accessoire oid toevoegen. Ik vind geheel in het zwart voor kinderen wat minder, en rood is lekker kerstachtig en staat leuk bij zwart :)
<<

Anoniem83

Bericht 30 Nov 2013 08:28

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Mezcla schreef:Ik zou voor de tweede gaan, maar dan wel nog een mooi rood satijnen lint om haar middel stricken (achterkant), of een ander rood (haar) accessoire oid toevoegen. Ik vind geheel in het zwart voor kinderen wat minder, en rood is lekker kerstachtig en staat leuk bij zwart :)


Precies dit. Ik vind alleen de jurk (al dan niet met tasje) zo donker en zwart voor een klein meisje. Ik zou inderdaad ook iets met rood/roze/groen lint doen.
<<

Anoniem181

Bericht 30 Nov 2013 08:50

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

SoGood schreef:Tweede! Heeft ze nu een blauw oogje/wangetje?


Nee, ze had jeuk op haar wang en krabde terwijl ze een blauwe stift in haar hand had :laughcry:

Bedankt voor de tips, ik vind de tweede trouwens ook het leukste jurkje.
<<

Anoniem 47

Bericht 30 Nov 2013 08:58

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

De tweede.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 30 Nov 2013 10:37

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Nummer 1! DIe is echt leuk
<<

Anoniem57

Bericht 30 Nov 2013 10:52

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Ik vind ze allebei leuk, maar zou voor 1 gaan met een zilveren bolero (nu bij name it), maar dat is meer omdat ik zwart iets te hard vind, was dat jurkje blauw dan had ik die gekozen.
<<

Anoniem318

Bericht 30 Nov 2013 12:31

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Eerste! Maar dan misschien een maatje groter en een gebroken wit gebreid vestje erover. Al vind ik beide jurkjes wel erg donker voor zo'n klein meisje, ik zou zelf kindjes nooit zwart aan trekken (tenzij begrafenis)
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 30 Nov 2013 12:31

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Twee! Wat schattig.
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 30 Nov 2013 14:22

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Persoonlijk vind ik effen zwart voor een jong meisje nogal "hard" staan. De blauwe kleur word al wat liever maar zit een beetje raar.
Persoonlijk had ik hiervoor gekozen.

http://www.hm.com/nl/product/18264?article=18264-B#article=18264-C

Met dit vestje erbij.

http://www.hm.com/nl/product/18271?article=18271-B
<<

Anoniem58

Bericht 30 Nov 2013 16:05

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Ik vind de eerste ook niet mooi staan, ze kijkt er heel plomp in. De tweede zou ik dus kiezen!
<<

Anoniem181

Bericht 30 Nov 2013 20:38

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Wow. Ik vroeg alleen om een beoordeling over de twee jurkjes uit de OP. Niet om andere suggesties/persoonlijke voorkeuren wat jurkjes betreft (lief bedoeld, maar niet nodig want ik vind de jurkjes uit de OP leuk en wil dus één van die jurkjes kiezen) en zeker niet om opmerkingen over mijn dochter. Dat je een mening hebt over haar uiterlijk is tot daar aan toe, maar dat ook nog eens uitspreken vind ik grof en ronduit kwetsend.
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 30 Nov 2013 20:41

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Alex schreef:Wow. Ik vroeg alleen om een beoordeling over de twee jurkjes uit de OP. Niet om andere suggesties/persoonlijke voorkeuren wat jurkjes betreft (lief bedoeld, maar niet nodig want ik vind de jurkjes uit de OP leuk en wil dus één van die jurkjes kiezen) en zeker niet om opmerkingen over mijn dochter. Dat je een mening hebt over haar uiterlijk is tot daar aan toe, maar dat ook nog eens uitspreken vind ik grof en ronduit kwetsend.


HUH? Je vroeg toch om meningen? Mogen mensen dan alleen een positieve mening hebben?
<<

Anoniem83

Bericht 30 Nov 2013 20:45

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Ik denk dat je het jezelf teveel aantrekt. Ik zie nergens meningen over haar uiterlijk die grof of kwetsend over kunnen komen.
<<

Anoniem181

Bericht 30 Nov 2013 20:45

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 10 Feb 2016 17:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem273

Bericht 30 Nov 2013 20:48

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Alex, wat precies is er dan kwetsend? Ik zie het eerlijk gezegd niet.

Ik zou voor de tweede gaan.
<<

Anoniem181

Bericht 30 Nov 2013 20:52

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Aziraphale schreef:Alex, wat precies is er dan kwetsend? Ik zie het eerlijk gezegd niet.

Ik zou voor de tweede gaan.


Misschien trek ik het me inderdaad (teveel) aan, omdat ik er zelf heel gevoelig voor ben, maar ik ben niet de enige die het vind. Ik vind het niet kunnen om te zeggen dat een kind plomp kijkt/lijkt en een propje lijkt. Ik zou het in ieder geval niet in mijn hoofd halen dat over andermans kind, of überhaupt over iemand anders, te zeggen.
<<

Anoniem273

Bericht 30 Nov 2013 20:53

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Plomp is inderdaad niet zo leuk, dat had ik nog niet gelezen.
<<

Anoniem132

Bericht 30 Nov 2013 21:07

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Ik vind jurkje 2 het mooist. Zou het wel opfleuren met een leuk fel kleurtje.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 30 Nov 2013 21:09

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Ik vind het ook niet erg aardig wat er wordt gezegd.

Zelf vind ik beide jurkjes haar leuk staan, maar de tweede vind ik een leuker rok-gedeelte hebben en zou ik daarom kiezen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem9

Bericht 30 Nov 2013 21:10

Re: Welke kerstoutfit voor dochter?

Dat was mijn reactie, maar ik vind echt dat je het overdrijft. Waarom zou ik een kind gaan beoordelen op haar uiterlijk? Ik geef alleen aan hoe het jurkje lijkt.. Je begrijpt zelf ook wel dat het niet zo bedoeld is als dat jij opvat.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers