Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ideaal, zo'n kleuter

<<

Anoniem 42

Bericht 29 Nov 2013 10:46

Ideaal, zo'n kleuter

Mijn oudste heeft net mijn jongste dochter een flesje gegeven en nu is ze de afwas aan het afdrogen :thumbup: . Kan ik ondertussen lekker even forummen.

Wat kunnen jullie kindjes al?
<<

Anoniem 82

Bericht 29 Nov 2013 10:58

Re: Ideaal, zo'n kleuter

Heel handig hè? Hier doet ze ook van alles, al levert het soms meer rommel op dan dat het helpt. Maar dat vind ik niet erg, vind het prachtig als ze op haar manier druk bezig is met helpen. Afwassen is denk ik wel favoriet, dat gaat ook goed. Behalve dat de keuken dan een waterballet is en ze zelf vaak droge kleding nodig heeft daarna, haha. Ze maakt ook graag thee voor me, als ik dan zelf thee heb gemaakt komt ze er vaak nog even een nieuw zakje inhangen als ik niet uitkijk. Meestal onderschep ik hem op tijd en mag ze hem in het volgende kopje doen. Ze is de laatste tijd in elk geval erg van het helpen, dus ik probeer haar ook wel te betrekken bij de meeste dingen. Zo komt ze met koken soms even in de pan roeren als ze zin heeft, of helpt met koffie zetten voor de visite.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 29 Nov 2013 11:22

Re: Ideaal, zo'n kleuter

Mijn oudste geeft de jongste ook vaak een flesje. Verder helpt de oudste vaak mee met aardappels schillen of poetsen. Als ze wil helpen mag dat, maar het hoeft niet.

Ow ja wat ze geweldig vind is als de jongste gaat douchen met een van ons. Dan blijft ze erbij en helpt met het aangeven van badschuim en inzepen haha. Ze kan niet wachten tot ze samen mogen douchen.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

ChiQ

Bericht 29 Nov 2013 11:25

Re: Ideaal, zo'n kleuter

Handig! en lief! Julian helpt ook, dwz komt met 200km per uur aangekropen als hij de vaatwasser piep hoort en staat meteen tegen de vaatwasser op en rukt alles er voor t gemak uit.. En wordt mega boos als ik m weghaal. Goed hulpje he, zo graag willen helpen..
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 29 Nov 2013 11:58

Re: Ideaal, zo'n kleuter

Wat handig zeg!

Hier is ook de vaatwasser erg interessant als die open staat trekt ze alles er uit. Ook doet ze deuren dicht die nog open staan.

Oja en als de hond blaadjes of takjes mee naar binnen heeft genomen raapt ze die op en geeft ze aan mij. :)
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem17

Bericht 29 Nov 2013 15:31

Re: Ideaal, zo'n kleuter

Mijn neefje van 15 maanden vindt de vaatwasser ook mega-interessant. En dan vooral dat klepje waar het blokje in moet. Open, dicht, open, dicht. En huilen dat ie doet als je de vaatwasser dicht doet! Haha!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Nov 2013 18:38

Re: Ideaal, zo'n kleuter

Als de vaatwasser hier open gaat is hij er ook snel bij. Ook als je hem een doekje/keukenpapiertje geeft is hij op zijn manier aan het schoonmaken.
Bij de was helpen is het wat minder omdat hij alle opgevouwen dingen net zo hard weer uit de mand haalt :wink:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem75

Bericht 29 Nov 2013 19:13

Re: Ideaal, zo'n kleuter

Haha. Ik maak nu ook wel een gebruik van mijn slimme peuter :angel: Als ik iets laat vallen vraag ik of hij het opraapt, als ik m'n koffie op heb zet hij mijn lege kopje op het aanrecht en het fijnste is dat hij sinds een week helemaal alleen naar de wc gaat om te plassen! En wbt het huishouden vind hij stofzuigen heel leuk :D

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers