Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen met een tablet?

<<

Nyx

Bericht 28 Nov 2013 23:28

Wat doen met een tablet?

Wat doe jij zoal met een tablet?

Bij mijn internetabonnement heb ik een Samsung Galaxy tab 3 gekregen. Ik weet alleen totaal niet wat ik ermee moet doen.

Forummen, Facebooken, administratie etc. doe ik op mijn laptop. Whatsappen, bellen en smsen vanaf mijn telefoon en nu is er een derde apparaat waar ik mee op internet kan, maar wat moet ik ermee?

Ik weet dat ik er vroeg mee naar bed kan om televisie te kijken en ik kan spelletjes spelen, maar verder zie ik er niet echt de meerwaarde van.

Wat doen jullie zoal met telefoon, laptop, computer, tablet en wat niet? En hoelang duurde het tot je het echt door had en de toetsenbord van een tablet net zo onder de knie had als die van een telefoon/gewone laptop? Vanavond één reactie getikt vanaf mijn tablet en ik had gelijk al een letter gemist. :thumbdown:
<<

Anoniem30

Bericht 28 Nov 2013 23:30

Re: Wat doen met een tablet?

Je mag hem wel aan mij verkopen :angel:
<<

Anoniem122

Bericht 28 Nov 2013 23:30

Re: Wat doen met een tablet?

Of aan mij geven ? :P
<<

Nyx

Bericht 28 Nov 2013 23:31

Re: Wat doen met een tablet?

Jullie staan als tweede en derde in de rij, Pippa en tuktuk. :P

Ik voel me echt zo oud, maar ik snap echt de meerwaarde niet.... :confused:
<<

Anoniem83

Bericht 28 Nov 2013 23:32

Re: Wat doen met een tablet?

Haha, ik lees mee. Wij hebben om diezelfde reden ook nog steeds geen tablet gekocht, aangezien we al in het bezit zijn van een pc, 3 laptops en 2 iPhones. Ik zie de meerwaarde ook nog niet.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Nov 2013 23:33

Re: Wat doen met een tablet?

wij hebben sinds kort een ipad. Hadden hiervoor een samsung tablet die hebben we verkocht en kregen de ipad gratis bij oxxio. Moet zeggen dat we de ipad nu al meer gebruiken dan de tablet. We hebben bij upc horizon en daar kan je met de ipad ook dingen doen. Dus daarvoor gebruiken we hem.

Verder doen we ook facetime dan kun je gratis bellen. Tja verder uitzending gemist kijken of live tv kijken erop.
Je pakt hem net wat sneller dan de laptop
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 28 Nov 2013 23:36

Re: Wat doen met een tablet?

Pff, wat doe ik er niet op zou ik bijna zeggen. Internetten, facebooken, spelletjes, soms een tv programma kijken. Ik gebruik 'm echt dagelijks. Maar, ik heb geen smartphone, dus veel apps die anderen op hun smartphone hebben doe ik op de tablet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 28 Nov 2013 23:38

Re: Wat doen met een tablet?

Internetten, Facebooken, spelletjes, boeken lezen. Ik had het studiemateriaal van mijn cursus erop gezet, dat waren PDF-bestanden, maar ik werd gek van al die uitgeprinte losse bladen en op de computer leest ook niet fijn. En er staan apps op voor de kinderen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem27

Bericht 28 Nov 2013 23:40

Re: Wat doen met een tablet?

Ik zet mijn laptop nooit meer aan nu we een ipad hebben. Snel in gebrui, makkelijk te verplaatsen. Allerlei handige apps en hij weegt niks. Ik kan niet meer zonder.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 28 Nov 2013 23:42

Re: Wat doen met een tablet?

Sinds ik mijn iPad heb, gebruik ik de laptop alleen nog voor administratie. Voor de rest gebruik ik de ipad, mijn ervaring is dat je dat ding echt 10x sneller pakt dan de laptop.
<<

Nyx

Bericht 28 Nov 2013 23:47

Re: Wat doen met een tablet?

Kunnen jullie dan zo snel tikken dat het je niet irriteert? Want als ik moet tikken op telefoon of nu tablet dan irriteer (of erger) ik me aan het feit dat het zo langzaam gaat.
<<

Anoniem173

Bericht 28 Nov 2013 23:49

Re: Wat doen met een tablet?

Hoe langer ik hem heb hoe meer ik hem gebruik! Op vakamtie hebben we ontzettend veel films gekeken. Zo leuk! En gelijk de foto's erop gezet. Overal kunnen internetten, apps gebruiken en nog zoveel meer! Ik vind hem zo lekker licht. De batterij gaat lang mee en het past in mijn handtas. Ik kan echt niet meer zonder!
<<

Anoniem122

Bericht 29 Nov 2013 00:00

Re: Wat doen met een tablet?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik thuis ook niet zo snel zou weten wat ik er mee moet.. Ik gebruik ook altijd mijn laptop.

Maar voor op mijn stage straks zou het wel ideaal zijn.. Doe op FB mee met een actie, toevallig via de FB pagina van de Nederlandse vestiging van het bedrijf waar ik stage ga lopen, zij verloten ook een tablet, en de winnaar wordt 2 december bekent gemaakt, zou wel heeel vet zijn als ik win :D
<<

Nyx

Bericht 29 Nov 2013 00:09

Re: Wat doen met een tablet?

In jouw geval snap ik zeker dat je een tablet beter kunt rondzeulen dan een laptop! Ik hoop echt dat je hem wint!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 29 Nov 2013 00:15

Re: Wat doen met een tablet?

Typen op de tablet vind ik vreselijk, gaat me veel te langzaam. Verder doen wij er ook wel veel mee. 'Surfen' op internet, Facebook, Twitter, nieuws, boeken lezen, Netflix/films kijken, etcetera. Ook gebruikt dochter hem regelmatig, hij gaat altijd mee als we ergens uit eten gaan of op visite zijn.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Nov 2013 00:21

Re: Wat doen met een tablet?

Ik gebruik m als foto portfolio, als e-reader, gewoon om te internetten voor de leuk.
Ik heb er twee, een iPad mini en een Nexus 7 die we gewonnen hebben met KitKat. M'n vriend had al exact dezelfde (dus derde tablet in huis) dus nu gebruiken we die we gewonnen hebben maar als keuken tablet voor recepten enzo.
<<

Nyx

Bericht 29 Nov 2013 00:26

Re: Wat doen met een tablet?

Ah, die doos was dus toch niet voor niets, marin?

Tuktuk, doos kitkat kopen dus. ;)
<<

Anoniem7

Bericht 29 Nov 2013 00:29

Re: Wat doen met een tablet?

Ik doe er álles mee wat ik normaal op m'n laptop deed, behalve dingen die op Word moeten gebeuren, en foto's uitprinten/afdrukken, dat doe ik via de laptop. Ik vind een iPad de uitvinding van de eeuw, mkkelijkerbij gepakt, zo opgestart en supersnel. M'n laptop ligt nu min of meer te verstoffen. Ook onderweg neem ik hem vaak mee. Wegbezuinigd hem ook soms als digitale fotolijst.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Nov 2013 00:29

Re: Wat doen met een tablet?

Hahaha ja we hebben de doos kitkats nog niet eens leeg, maar we hadden toch echt een tablet er mee gewonnen. Best vet! Was binnen een week ook in huis!
<<

Anoniem119

Bericht 29 Nov 2013 00:31

Re: Wat doen met een tablet?

Overigens vind ik t op een tablet (zowel iPad als Nexus) lastiger typen dan op m'n telefoon. Vind het net geen lekker formaat. Dus m'n laptop gebruik ik toch ook nog wel veel. Vaak zitten we op de bank met twee telefoons, drie tablets, twee laptops en een tv. En hebben we t toch gezellig samen :P
<<

Nyx

Bericht 29 Nov 2013 00:33

Re: Wat doen met een tablet?

Marin schreef:Hahaha ja we hebben de doos kitkats nog niet eens leeg, maar we hadden toch echt een tablet er mee gewonnen. Best vet! Was binnen een week ook in huis!


Echt super! :D En zo leuk!

Ik win nooit iets, maar misschien moet ik gewoon wat beter mijn best doen. :)
<<

Anoniem12

Bericht 29 Nov 2013 00:58

Re: Wat doen met een tablet?

Mijn laptop verstoft sinds ik een iPad heb.

Facebook, games, forummen en even snel iets opzoeken of juist uitgebreid internetten. Het is zo makkelijk. Je pakt m en hoppa gaan!!

Ik vind het ook best fijn typen.
<<

Anoniem57

Bericht 29 Nov 2013 01:09

Re: Wat doen met een tablet?

Onze tablet wordt voornamelijk gebruik door dochter.
Als ik op mijn laptop zit, zit zij ernaast met de tablet, op YouTube e.d.
En we hebben een standaard voor in de auto, dus Mw kan dan gewoon tv kijken onderweg.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Nov 2013 02:06

Re: Wat doen met een tablet?

IK heb geen laptop, maar wel een toetsenbord bij mijn ipad. Hierdoor fuctioneert hij ongeveer als een laptop. Verder heb ik nog een gewone PC die ik veel gebruik.
Mijn ipad gebruik ik om te kunnen internetten op de bank en om te lezen en spelletjes te spelen. Ik gebruik hem nu wel veel meer met toetsenbord dan ervoor.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem313

Bericht 29 Nov 2013 07:46

Re: Wat doen met een tablet?

Ik gebruik 'm veel om onderweg, in de trein of het vliegtuig, films en series op te kijken. Verder de gebruikelijke social media inderdaad. Het toetsenbord went!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers