Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

<<

Anoniem315

Bericht 28 Nov 2013 21:02

Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Als je ervoor kon kiezen om voor altijd één bepaalde leeftijd te hebben, welke zou dat dan zijn? En waarom?
<<

Anoniem28

Bericht 28 Nov 2013 21:05

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Ik denk achterin de twintig/begin dertig. Nog niet zo oud om lichamelijk meer klachten te krijgen, maar ook niet meer zo jong dat je overal onderschat wordt. Maargoed, zo 'oud' ben ik nog niet, dus ik weet 't niet zeker natuurlijk.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 28 Nov 2013 21:09

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Mijn eerste ingeving is 21, omdat het me tot nu toe bijzonder goed bevalt. Maar ik denk misschien toch liever bijvoorbeeld 24, al kan ik dat natuurlijk nog niet zeker weten. Ik voel me nu voor veel dingen nog net te jong, terwijl ik het wel graag wil. Het lijkt me bijvoorbeeld fantastisch om in de forensische psychiatrie te werken, maar ik denk dat ik daar nu nog te jong voor ben en dat ik daar niet serieus genomen wordt. Aan de andere kant wil ik wel de leeftijd hebben zonder dat ik aangesproken wordt op verantwoordelijkheidsgevoel of geacht wordt om me volwassen te gedragen. De leeftijd waarop het geaccepteerd is om wekelijks in de kroeg te hangen.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 28 Nov 2013 21:14

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Ik denk dat ik daar pas iets over kan zeggen als ik 80 ben, ik weet namelijk nu helemaal niet hoe 't is om een oud omaatje te zijn. Als ik dan toch moeten kiezen dan wil ik het liefst in de twintig blijven, maar dan misschien wel ietsje ouder dan ik nu ben.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 28 Nov 2013 21:14

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Die is lastig! Enerzijds zou ik zeggen 26, omdat dat de leeftijd is waarop ik me nu na vele jaren weer goed voel. Ik ben nu redelijk blij, terwijl afgelopen jaren zwaar ellendig waren, dus een goede reden om deze leeftijd te kiezen.
Anderzijds zou ik kiezen voor een iets jongere leeftijd, 20 ofzo. Ik heb die leeftijd niet echt meegemaakt zoals leeftijdsgenoten, ik leefde toen eigenlijk niet, maar het lijkt me een hele mooie periode (studeren, werken, nog niet zoveel verantwoordelijkheden, soms nog lekker kind zijn) die ik heb overgeslagen.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 28 Nov 2013 21:15

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Joan schreef:Ik denk dat ik daar pas iets over kan zeggen als ik 80 ben, ik weet namelijk nu helemaal niet hoe 't is om een oud omaatje te zijn. Als ik dan toch moeten kiezen dan wil ik het liefst in de twintig blijven, maar dan misschien wel ietsje ouder dan ik nu ben.


Dat is ook waar!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 28 Nov 2013 23:55

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Hmmm lastig!

Ik denk 17. Dat vond ik in ieder geval een geweldige tijd - Voor het eerst écht hoteldebotel verliefd, voor het eerst zonder ouders op vakantie, lekker feesten en flirten, je nog geen zorgen hoeven te maken over rekeningen enzo....
Sinds die tijd heb ik niet meer zo lekker in mijn vel gezeten, maar wie weet wat er nog gaat komen. Dus stel deze vraag over 10 jaar nog maar een keer :)
<<

Nyx

Bericht 28 Nov 2013 23:58

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

21.

Enerzijds oud genoeg om alles mee te krijgen, daarnaast nog te jong om alles te begrijpen. Risico's nemen die ik nu niet zo snel meer zou nemen. Nog een stukje lang leve de lol, al zat ik al jong in een volwassenen rol. Ik besef me nu dat ik toen nog alles behalve volwassen was. En dat een leven lang, dat zou me goed bevallen.

Edit; Er zijn hier nu meiden van 21 jaar die al volwassener reageren dan ik ooit zou hebben gekund op die leeftijd. Dus is voor mij echt een persoonlijke ervaring.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 29 Nov 2013 01:30

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Rejoy schreef:Ik denk achterin de twintig/begin dertig. Nog niet zo oud om lichamelijk meer klachten te krijgen, maar ook niet meer zo jong dat je overal onderschat wordt. Maargoed, zo 'oud' ben ik nog niet, dus ik weet 't niet zeker natuurlijk.


Dit denk ik ook, precies om dezelfde reden. Nu voel ik me in situaties van het werk nog wel eens jong.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 29 Nov 2013 10:41

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

24, geen idee waarom precies, maar dat vond ik tot nu toe echt de leukste leeftijd en voor mijn gevoel ben ik daar ook een beetje blijven 'hangen'. Ik voel me op de een of andere manier nog steeds hetzelfde als toen ;-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem29

Bericht 29 Nov 2013 20:02

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

4/5 jaar. Ik heb nog enkele herinneringen uit de tijd maar als ik zie hoe heerlijk die kinderen bezig zijn met spelen en leren kan ik echt terug denken aan mijn eigen kindertijd die ook geweldig was.

Daarnaast werd alles voor je geregeld, werd je lekker gebracht, kon je lang tukken. Ja ik weet het wel hahaha.
<<

Anoniem29

Bericht 29 Nov 2013 20:03

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Daarnaast weet je niet beter op die leeftijd. Je weet niet wat er komen gaat en je verwachtingspatroon is nog niet zo als dat je als volwassene hebt. Daarnaast lekker onbevangen en niet weten wat consequenties zijn omdat je die nog moet leren.

Ja, ik zou echt eeuwig kind willen zijn.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 29 Nov 2013 22:07

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Ik had wel een paar jaar langer 16 en 21/22willen zijn. Omdat ik toen allebei een hele leuke tijd heb gehad. Maar ik zou niet voor altijd die leeftijd willen hebben. Ik vind het ouder worden juist ook wel erg prettig.
<<

Anoniem 52

Bericht 29 Nov 2013 22:09

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Geen idee, ik heb altijd gedacht niet ouder te worden dan 18. Voor m'n gevoel leef ik al jaren in 't niks, in geleende tijd. Ik heb een wereldtijd gehad op m'n 16e, maar heb daar nu spijt van.. Nee, geen idee, zal over een jaar of 5 nog 's nadenken over de vraag ;)
<<

Anoniem301

Bericht 29 Nov 2013 22:37

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

33, 34, tot 40, zoiets. Je bent nog steeds jong, ziet er nog goed uit en ik denk dat je dan zelfverzekerder bent en beter weet wat je wil als je rond de 21 bent. Meer 'in peace' met jezelf.
<<

Anoniem187

Bericht 29 Nov 2013 22:57

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Geen idee, ik ben pas 23. Er komen dus (hopelijk) nog vele jaren. Vraag het mij over 20 jaar nog maar een keer :D
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 29 Nov 2013 23:13

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Bazinga schreef:Geen idee, ik heb altijd gedacht niet ouder te worden dan 18. Voor m'n gevoel leef ik al jaren in 't niks, in geleende tijd. Ik heb een wereldtijd gehad op m'n 16e, maar heb daar nu spijt van.. Nee, geen idee, zal over een jaar of 5 nog 's nadenken over de vraag ;)


Ik moet toch altijd zo lachen om jouw gedachten Bazzie :cheers:
<<

Anoniem185

Bericht 30 Nov 2013 00:52

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Ik zou echt graag weer tussen de 5 en de 10 zijn. Lekker onbezorgd.

Of 17, dan kun je de wereld een klein beetje bevatten, maar hoef je je lekker nog niet met volwassen zaken bezig te houden.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 30 Nov 2013 09:21

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Een groep 8'er. En daar dan veel meer van genieten. Toen ik in groep 8 zat was ik alleen maar bezig met de middelbare school. Ik zag bij mijn broer hoe veel hij vrij was. Pas toen ik stage ging lopen in groep 8 zag ik pas hoe leuk het is. (En dat je helemaal zorgeloos bent, heerlijk)
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem123

Bericht 30 Nov 2013 10:44

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Tussen 25 en 30. Ik vind 30 alweer zo oud klinken en onder de 25 jong :P

En dan heb ik voor altijd een kleine dreumes/peuter in huis. Heerlijk :heart:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 30 Nov 2013 18:01

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Dan zou dat rond 28 zijn. De leeftijd waar ik tevens moeder werd. Heb dit jaar gewoon heerlijk in mijn vel gezeten en zo genoten van alles.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 30 Nov 2013 18:41

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Tot nu toe heb ik nog geen leeftijd gehad die ik niet wilde zijn, dus laat mij maar gewoon lekker ouder worden!

Tegelijk vind ik de logica van Toxi ook wel heel mooi, lekker altijd kleuter blijven, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem75

Bericht 30 Nov 2013 20:18

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Een jaar of 25-26-27 zou ik wel willen blijven. Ik ben bijna 30 en stiekem vind ik dat heel erg haha
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 30 Nov 2013 21:05

Re: Hoe oud zou jij voor altijd willen zijn?

Ik denk ongeveer zo oud als ik nu ben, rond de 30 dus. Dan heb je het meeste wel op de rit (werk, huisje, boompje, beestje) en ik heb nu een kindje en mijn ouders en schoonouders leven nog. Dat lijkt mij dus het nare als je echt oud bent (80 of ouder), dat al je dierbaren sterven . Daarom denk ik dat dit een fijne leeftijd is.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels