Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautips 2 jarige

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 28 Nov 2013 00:18

Cadeautips 2 jarige

Ik dacht dat het voor zoon heel moeilijk zou zijn om leuke cadeaus te vinden en voor dochter heel makkelijk.
Nou, het is nu dus andersom. Voor zoon ben ik al lang en breed klaar en kan ik alleen maar leuke dingen vinden en voor dochter dus niet. En we willen het ook niet al te gek doen met Sinterklaas. Maar goed, hun verjaardag komt er ook nog aan.

Dus heeft iemand leuke cadeautips? Vooral voor een meisje dus....
Afbeelding
<<

Anoniem83

Bericht 28 Nov 2013 00:21

Re: Cadeautips 2 jarige

Op die leeftijd vond mijn dochter van die Russische poppetjes (dus poppetje in poppetje in poppetje) heel leuk om steeds maar weer uit elkaar en in elkaar te zetten.
Plastic armbandjes, nepfohn, kam, nepspiegeltje.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 28 Nov 2013 12:57

Re: Cadeautips 2 jarige

Dat laatste zijn ook leuke dingen Mini. Alleen kan ik heel weinig vinden in de winkels.
Nog maar eens goed kijken dan.

Iemand nog meer ideeën??
Afbeelding
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 28 Nov 2013 13:45

Re: Cadeautips 2 jarige

Ik vind het voor J.ulia ook best lastig.

J.ulia krijgt met Sinterklaas een pop en een poppenbedje en een paar poppenluiertjes.
Een dvd van K3 en een K3 pyjama, stickers en een tekenboek en foamkralen om een ketting te rijgen.

Voor haar 2e verjaardag geven we een wandelwagen denk ik...

J.ulia heeft trouwens veel plezier van d'r Fisher price tasje, met spiegel, armband en telefoon :-)
En volgens mij zag ik gister bij de Action een setje met spiegeltje en kam enzo!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 28 Nov 2013 13:58

Re: Cadeautips 2 jarige

Ja dat tasje leek me echt geweldig, want ze is gek op tasjes enz. Alleen stond er dat het voor 6 tot 36 maanden was, dus toen twijfelde ik.

Zometeen ga ik sowieso even naar de Action, bedankt voor de tip.

Ze krijgt voor Sinterklaas wel een houten poppenbedje en een theeservies. En dingen als een puzzeltje, knutselspullen enz.
Afbeelding
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 28 Nov 2013 21:07

Re: Cadeautips 2 jarige

Een kruiptunnel van ikea.
Puzzels van Dora en maja de bij
My little pony
Een dekbed met overtrek
Afbeelding
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Nov 2013 21:26

Re: Cadeautips 2 jarige

Ik heb hier gisteren een tasje met portomonee met bambi er op gekocht bij de appie, die krijgen ze nog een keer in hun schoen denk dat ze dat wel leuk gaan vinden.

Verder hebben ze gekregen, verkleedsetje van een zuster, hello kitty duplo, klei,stempel,wascokrijtjes, tekenbord/krijtbord,paraplu, voorleesboeken, poppenbad, van ons poppenbed en poppenstoel, nog bayb born pop van mijn ouders,poppenslaapzak.

Dat waren wat dingen van hun verjaardag, nu met het schoen zetten hebben ze van die insteekmozaik gehad, dat vinden ze tot nu toe erg leuk en een speeltentje wat ook erg goed in de smaak valt.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem28

Bericht 28 Nov 2013 21:27

Re: Cadeautips 2 jarige

Onze dochter krijgt een houten boerderij van sinterklaas, misschien is dat leuk?
<<

Anoniem123

Bericht 29 Nov 2013 09:14

Re: Cadeautips 2 jarige

Dochtertje van vrienden van ons is pas 2 geworden. Ze kreeg vooral veel poppenspul en een houten poppenhuis. Daar was ze meteen heel wijs mee.
<<

anoniem196

Bericht 29 Nov 2013 09:22

Re: Cadeautips 2 jarige

Fisher price kassa
Poppenstoel
Tentje
Keukentje
Winkelwagentje met boodschappen
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 29 Nov 2013 13:36

Re: Cadeautips 2 jarige

Bedankt voor de tips allemaal!

Ze krijgt al een houten poppenbed, theeserviesje en wat poppenspullen, zoals een luiertje, flesje, potje enz.
Keukentje en alles wat erbij hoort, krijgen ze van hun verjaardag.

Houten poppenhuis lijkt me ook geweldig of inderdaad een houten boerderij.
Waar heb jij die vandaan Rejoy?
Afbeelding
<<

Anoniem28

Bericht 29 Nov 2013 16:44

Re: Cadeautips 2 jarige

Die krijgt ze van mijn ouders, maar ik geloof dat die 'm bij de trekpleister of kruidvat gekocht hebben.
<<

Anoniem28

Bericht 29 Nov 2013 16:46

Re: Cadeautips 2 jarige

Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik denk dat ze deze krijgt:

Afbeelding


Die is nu 14.99 bij de trekpleister.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 29 Nov 2013 16:48

Re: Cadeautips 2 jarige

Grote houten kralen om te rijgen
Mini steck pin
Knappe koppenspel
Vingerverf
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 30 Nov 2013 10:12

Re: Cadeautips 2 jarige

Wat een geweldig huis Rejoy.
Voor nu heb ik er nog een houten poppenkinderstoel bijgekocht en verder moet ik nog kijken.
Bedankt voor de tips!
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers