Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 27 Nov 2013 22:39

Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Hi, ik ga morgen maar weer eens op zoek naar de perfecte spijkerbroek. Wat is jullie perfecte spijkerbroek (merk, model) en waarom?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 27 Nov 2013 23:02

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Ik weet niet of je zoveel zult hebben aan onze antwoorden. Waarschijnlijk krijg je van ieder een verschillend antwoord, omdat ieder een andere spijkerbroek perfect vindt. Een perfecte spijkerbroek hangt zo samen met je figuur, dat je misschien beter advies kunt vragen in een goede zaak.

Wat ik bedoel te zeggen, een jaar geleden had ik een heel ander figuur dan nu. Toen had ik dé perfecte spijkerbroek, maar die broek is nu alles behalve perfect voor me. Snap je?

Ik ben wel fan van spijkerbroeken van Replay, G-star (deze zitten bij mij gewoon mooi) en Diesel (maar die pas ik helaas niet).
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 27 Nov 2013 23:03

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

LTB, Molly. Hij blijft mooi, strak en blauw. Het voelt als een legging, maar is een stevige spijkerbroek :heart:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 27 Nov 2013 23:05

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

De Levi's demi curve zit mij als gegoten.
<<

Anoniem287

Bericht 27 Nov 2013 23:39

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Ik ben fan van Mavi! En Gstar, en LTB.
<<

Anoniem91

Bericht 27 Nov 2013 23:46

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Ik ben fan van Met broeken.
<<

Anoniem173

Bericht 27 Nov 2013 23:47

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Levi curved broeken idd
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Nov 2013 00:05

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

García!
De enige broeken die ik aan zonder een riem aan te moeten (omdat ze anders niet over mijn heupen gaan), ik kies overigens vaak wel voor hogere broeken (geen heupbroeken maar taille)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 28 Nov 2013 11:52

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Ik ben fan van Object en Pepe Jeans. Wat Kowalski zegt dus :) !
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem12

Bericht 28 Nov 2013 12:05

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

H&M met stretch!
<<

Patsy

Bericht 28 Nov 2013 12:11

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Wat hier al gezegd wordt, het hangt heel erg af van je figuur. Dus ik zou naar een speciaalzaak gaan, je daar goed laten adviseren en veel passen.

Zelf heb ik brede bovenbenen en heupen maar een smalle taille, Kuyichi heeft een aantal modellen die mij perfect zitten. Deze modellen zijn van achteren hoger dan van voren waardoor ze mooi aansluiten.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Nov 2013 12:24

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Katrien schreef:Wat hier al gezegd wordt, het hangt heel erg af van je figuur. Dus ik zou naar een speciaalzaak gaan, je daar goed laten adviseren en veel passen.

Zelf heb ik brede bovenbenen en heupen maar een smalle taille, Kuyichi heeft een aantal modellen die mij perfect zitten. Deze modellen zijn van achteren hoger dan van voren waardoor ze mooi aansluiten.



Waar koop je die?
Want ik zit dus met het zelfde probleem!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 28 Nov 2013 12:58

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Ik heb sinds kort ook weer het probleem (:cheering:) dat broeken vaak niet of amper over mij bovenbenen passen, maar dat er wel een volwassen pinguïn bijpast in de taille. Bij G-star broeken heb ik dat niet meer, die zijn wat wijder bij de bovenbenen waardoor ik een maat kleiner kan pakken (die dus in de taille past).
<<

Anoniem315

Bericht 28 Nov 2013 13:03

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Ik ben supporter van LTB. Vind dat zulke fijne broeken! Goede pasvorm, redelijk aardige prijs, goede kwaliteit.
<<

Patsy

Bericht 28 Nov 2013 13:15

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Dora schreef:
Katrien schreef:Wat hier al gezegd wordt, het hangt heel erg af van je figuur. Dus ik zou naar een speciaalzaak gaan, je daar goed laten adviseren en veel passen.

Zelf heb ik brede bovenbenen en heupen maar een smalle taille, Kuyichi heeft een aantal modellen die mij perfect zitten. Deze modellen zijn van achteren hoger dan van voren waardoor ze mooi aansluiten.



Waar koop je die?
Want ik zit dus met het zelfde probleem!


Ik koop ze zelf bij een boetiekje waar ik zelf gewerkt heb, volgens mij worden ze verkocht bij Men @ Work en Leads, maar ik weet niet of die laatste een landelijke keten is. Ik heb zelf de modellen Lisa en Amy (gehad), die zitten me perfect.

Alle verkoopadressen: http://www.kuyichi.com/shop/store-locator/
<<

Anoniem83

Bericht 28 Nov 2013 13:30

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Only spijkerbroeken voor mij, maar alleen de modellen zonder stretch.
<<

Anoniem17

Bericht 28 Nov 2013 13:37

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Rush schreef:H&M met stretch!

Deze heb ik ook altijd.

Verder heb ik hetzelfde probleem als Koko (bij benen te strak, bij taille te groot), dus ik heb alijd een riem om. :yes:
<<

Anoniem321

Bericht 28 Nov 2013 16:27

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Hier ook LTB, het zijn fijne broeken en ze gaan lang mee (langer iig dan een Tommy jeans die ik ooit een keer kocht).
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 28 Nov 2013 16:36

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Passen, passen, passen!
Ook per model van hetzelfde merk kan het zo verschillen! Ik heb toevallig een superfijne broek van GStar, maar ook een fijne van de H&M. Andere modellen van hetzelfde merk zijn voor mij dan weer helemaal niks.
Levi's Curve vond ik persoonlijk ook niet fijn.
LTB heb ik vroeger gehad en vond ik toen erg fijn, wil daar eigenlijk wel weer eens een van proberen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem199

Bericht 28 Nov 2013 18:02

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Ik heb voornamelijk jeans van Object en Only. Deze zitten mij perfect. Heb nu nog een grijze van LTB Molly op het oog. Heb echter nog een ander model van LTB en die vind ik minder goed. Kuyichi is idd ook fijn. Heb er ook een broek van, maar hij is mij eigenlijk net iets te klein. Hopelijk pas ik er ooit nog weer een keer in, maar heb m eigenlijk iets te klein gekocht dus ben er bang voor haha.
<<

Anoniem29

Bericht 28 Nov 2013 18:22

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Mij maakt het eigenlijk nooit zoveel uit. Bij mij zitten broeken van ZARA, Diesel en Replay het mooiste. Vroeger was ik altijd fan van Fornarina, die zaten ook echt heerlijk. Maar die broeken vind ik nu niet mooi meer.

Gewoon broeken die uit Italie komen haha :D
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 28 Nov 2013 22:46

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Ik heb niet echt een favoriet merk, toch een kwestie van passen en zien hoe het valt. Ik heb een paar hele fijne van WE, maar ook een gigantische miskoop van daar. Verder heb ik een fijne van C&A en twee hele fijne van H&M. Ik heb op zich een makkelijke maat en dat is wel fijn, ik hoef dus nooit heel veel moeite te doen voor een fijne broek (alleen zijn ze vaak wat lang, maar dat vind ik met skinny's nooit zo erg, vind het wel leuk staan als ze aan de onderkant een beetje opgepropt zitten als je er gympen onder draagt, en in laarzen zie je het toch niet).
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Nov 2013 22:47

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Leuke inhaker: vanavond was op de rekenkamer hoe de prijs van een spijkerbroek is opgebouwd.

Een dure spijkerbroek was in sommige gevallen niet te onderscheiden van de goedkope!
08/2018
05/2021
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 28 Nov 2013 23:10

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Ja is ook zo, passen ontkom je helaas niet aan, maar toch wat goede tips qua merken gekregen om te gaan proberen. Ben er vanavond helaas door overwerk niet meer aan toegekomen :-(
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 29 Nov 2013 14:15

Re: Op zoek naar de perfecte spijkerbroek

Ik heb dikke bovenbenen, en heupen, maar een redelijk platte buik en smalle taille, en Gstar zit nu het beste. Maar ik vind de prijs-kwaliteit verhouding echt slecht, je betaald een vermogen voor zo'n broek en ze slijten snel.

Ik ga ook eens op zoek naar zo'n Kuyichi broek!
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers