Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 03 Sep 2013 17:24

Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Ik ben op 25 augustus bevallen, maar wat valt het herstel mij tegen zeg. Het frustreerd me enorm. Bij de eerste had ik een keizersnede en kon ik na een week alles weer. Nu kan ik amper lopen, alles doet zeer beneden en ook een heel zwaar gevoel beneden met staan en lopen. Hechtingen had ik eerst niet echt last van, maar begint nu ook te trekken. Ik baal er zo van. Zijn hier nog meer meiden bij wie het herstel even duurde? Mocht ik ooit nog een 3e willen, dan 1000x liever een keizernede. Vind het niet leuk zo, ook niet voor mijn oudste.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem24

Bericht 03 Sep 2013 17:27

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Ik zou als je zo veel last van de hechtingen hebt even de verloskundige bellen. Dan kan ze even kijken en als het mogelijk is een paar hechtingen verwijderen.
Het is bij een 2e ook wel zo dat je minder rust hebt dan bij de eerste en dar daardoor het herstel langer kan duren.

Heel veel succes en ik hoop dat je je snel beter voelt.
<<

Anoniem97

Bericht 03 Sep 2013 17:31

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Ik zou ook even de vk er na laten kijken.
Ik was beide keren snel weer op de been, maar ik had de eerste keer maar 3 hechtingen en de 2de keer niks.
Hopelijk gaat t gauw beter!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers