Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto's in huis

<<

Anoniem119

Bericht 27 Nov 2013 14:37

Foto's in huis

Heb jij veel foto's in huis hangen/staan? Hoe heb je ze opgehangen/neergezet? Canvas of lijsten, groot of klein?
Heb je alleen van mensen of ook gebeurtenissen (vakanties, landschappen ofzo) en van elke mensen? Jezelf, gezin, familie, vrienden?
Vertel! Eventuele mooie manier van foto display mag natuurlijk ook ;-)

Ik zit er aan te denken om weer lading foto's van onszelf, familie en vrienden af te drukken, lekker net als vroeger in kleine lijstjes, maar ben bang dat t te druk wordt.
<<

Anoniem12

Bericht 27 Nov 2013 14:39

Re: Foto's in huis

Er staan 3 foto's in lijstjes van m'n vriend als baby, peuter en kleuter en een foto van mezelf als peuter bij m'n vader op schoot. Op de magnetron hangen nog mini fotootjes van m'n neefjes.
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 27 Nov 2013 14:44

Re: Foto's in huis

Hier staat alleen een foto van mijn vriend zijn overleden hond op de kast. Verder hangt er niets aan de muren, al staat er al 2 jaar een schilderij die opgehangen moet worden.
Afbeelding
<<

Anoniem23

Bericht 27 Nov 2013 14:59

Re: Foto's in huis

Wij hebben 4 lijstjes met foto's op zo'n foto plankje boven de bank staan (van onszelf en vrienden/familie) en nog 1 foto van de opa van mijn vriend op een oude dekenkist.

Ik vind foto's op canvas nooit zo mooi dus dat zou ik zelf niet zo snel doen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Nov 2013 15:01

Re: Foto's in huis

Nee, ik wil dat wel, maar het is er nog niet van gekomen. Ik denk dat ik gewoon foto's in lijstjes wil.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Nov 2013 15:09

Re: Foto's in huis

De eerste foto's hier in huis waren twee foto's op canvas, één van mijn man en één van mij.
Nu ben ik bezig om wat meer foto's in huis te zetten/hangen. Er hangt er inmiddels één in de woonkamer van onze bruiloft en ik heb een paar familiefoto's van de bruiloft in lijstjes staan.
Wij hebben een hele lange gang en op één wand wil ik veel foto's hangen in oude lijstjes. Van ons, van familie en vrienden maar ook van plekken die voor ons speciaal zijn.
Insta: je_ei_kwijt
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Nov 2013 15:10

Re: Foto's in huis

Wij hebben in de hal van die foto plankjes . Daar heb ik allemaal lijstjes staan en wissel het vaak af. Ene keer alles zwart wit dan vakantie thema.
Ook hebben we een groot canvas doek in de hal . En in trapgat ook meerdere


In de woonkamer hebben we een grote canvas boven de bank . En 3 kleine boven de tv met de katten erop. En boven de nep openhaard 3 doeken met bloemen die foto's heb ik zelf gemaakt.


Ik vind het altijd wel leuk om eigen foto's te hebben ipv een schilderij
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Nov 2013 15:13

Re: Foto's in huis

Wij hebben maar 2 foto's in huis. 1 op mijn nachtkastje en 1 in de buffetkast.
Voor de rest hebben we (nog) niks hangen. Al denk ik ook niet dat daar foto's van ons komen te hangen.
Vind het altijd wat raar om tegen m'n eigen kop aan te kijken.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 27 Nov 2013 15:16

Re: Foto's in huis

Wij zijn niet zo van de foto's in huis, we hebben alleen in de keuken een canvas met een foto van de kinderen hangen (was een cadeautje, anders hing die er waarschijnlijk ook niet, al vind ik hem wel heel mooi!). Verder hebben we een paar fotoboeken (van de kinderen en vakanties van de laatste jaren) op een soort van dressoir liggen en daar wordt wel regelmatig doorheen gebladerd. Als de woonkamer straks af is, wil ik wel een fotowand maken op de muur tussen de kamer en de keuken. Allemaal foto's in één grote lijst of juist allemaal kleine lijstjes, dat weet ik nog niet. Ze hangen dan niet heel erg in het zicht, maar je loopt er wel regelmatig langs.

Het worden dan waarschijnlijk vooral foto's van familieleden en de kinderen, ik zal niet snel een foto van mezelf ophangen, heb ook geen trouwfoto in huis hangen.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Nov 2013 15:18

Re: Foto's in huis

Dit is wat wij aan foto's in huis hebben hangen. Het zijn trouwens alleen foto's van mijn man en mij.

Dit hangt bij ons in de gang. Onze mooiste trouwfoto's met de trouwdatum eronder.
Afbeelding

Dit hangt boven ons bed. Nu hangt het al wel voller met lijstjes.
Afbeelding

In de woonkamer hoef ik dit soort collages niet. Dat vind ik veel te druk.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Nov 2013 15:21

Re: Foto's in huis

Heel leuk Tsjip!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 27 Nov 2013 15:22

Re: Foto's in huis

Leuk Tsjip! Ik vind het trouwens wel leuk om bij anderen foto's te zien hangen :)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem75

Bericht 27 Nov 2013 15:28

Re: Foto's in huis

Leuk Tjip!

Wij hebben een spoeleiland (keuken) en het achterste stuk bestaat uit 9 grote vakken. Dat heb ik eigenlijk betrokken bij woonkamer en in de bovenste 3 vakken heb ik fotolijstjes staat van oa mijn overleden oma en opa's, nichtje en mijn ouders. En aan de muur hebben we 1 canvasdoek hangen van onze zoon toen hij ruim 5 maanden was.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 27 Nov 2013 15:30

Re: Foto's in huis

Wij hebben op de kast lijstjes staan, op boekenplanken aan de muur en we hebben lijstjes aan de muur. Op de wc hebben we zo'n hart waar je meerdere foto's aan kunt doen. En dan hebben we foto's van vakanties, het trouwen en van D..
<<

Anoniem151

Bericht 27 Nov 2013 16:15

Re: Foto's in huis

Ik heb de fotolijstjes, foto's en de plaat waar ze op moeten.
Nu alleen nog 'even' verven en ophangen..
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 27 Nov 2013 16:21

Re: Foto's in huis

Nog niet, maar we zijn er wel mee bezig. In de gang bij de voordeur hangen drie foto's die mijn man heeft gemaakt in Parijs. In de woonkamer willen we op een muur naast het raam vier foto's van ons gezin en onze zoon hangen. En in zijn speelhoekje wil ik wat foto's van de familie in het buitenland (bijna alle familie dus :P). Verder hebben we naast de tv op een stuk muur twee van die fotoplankjes van de Ikea hangen, daar staat nu van alles op, daar willen we ook wel wat foto's op zetten (waarschijnlijk reisfoto's). Alle foto's in simpele zwarte metalen lijsten van de Hema, vind ik het mooiste. Als we daar een geschikte foto voor vinden zou ik een foto ge-etst op metaal ook nog wel mooi vinden.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6227

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 27 Nov 2013 18:52

Re: Foto's in huis

Wij hebben nog geen foto's in huis hangen: eerst maar eens foto's uitkiezen!
Laatst mijn ouders een foto op een soort plexiglas gegeven, supermooi! Wel een stuk duurder dan canvas maar ik vind het veel mooier. Dus dat willen we dan ook doen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 27 Nov 2013 19:12

Re: Foto's in huis

Wij hebben dit boven de bank:
Afbeelding

Het schilderijtje is gemaakt door mijn nichtje van anderhalf. Ik zit alweer maanden te bedenken dat ik een deel van de trouwfoto's toch maar eens moet vervangen door recentere foto's.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem30

Bericht 27 Nov 2013 19:42

Re: Foto's in huis

Ik heb een memo-bord in de gang hangen (gekregen) en daar heb ik foto's opgehangen. Foto's van ons van vroeger, trouwfoto van mijn ouders, van mijn oma, enz. En 1 foto in de kast in de woonkamer, verder helemaal geen foto's staan.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Nov 2013 19:46

Re: Foto's in huis

Oh ja, we hebben wel een kleine canvas van Ezra boven de eettafel, gemaakt door een fotograaf die een keer bij de Albert Heijn was, hij was toen tien maanden. Ik vond het wel een beetje gedateerde foto's, met zo'n groentenkistje, zo'n zinken teil en ze had ook nog een schapenvachtje, maar hij draagt een shirt met een rockgitaar, dus ik vind het contrast wel grappig. Hij staat er ook wel leuk op (maar hij staat bijna altijd leuk op de foto).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 27 Nov 2013 19:51

Re: Foto's in huis

Ik heb zo iets, met vakantiefoto's, van mooie/speciale mensen die ik in verschillende landen ben tegengekomen:
Afbeelding
Zijn soms wat duurdere lijsten maar ik kwam zoiets laatst ook op de Albert Cuijp of Dappermarkt tegen voor een laag bedrag. wel veel foto's maar wel 1 geheel dus niet te druk.

Ik vind dit ook wel mooi:
Afbeelding

Afbeelding
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem186

Bericht 27 Nov 2013 20:15

Re: Foto's in huis

Ik ben bezig met onze trap. Slechte foto, maar om even beeld te
Laatst gewijzigd door Anoniem186 op 19 Feb 2014 16:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6814

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 27 Nov 2013 20:44

Re: Foto's in huis

Ik heb alleen 2 lijstjes op de piano staan.
2016
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 27 Nov 2013 20:48

Re: Foto's in huis

Leuk Jans! Ik hou van een wand vol lijstjes.
<<

Anoniem134

Bericht 27 Nov 2013 21:38

Re: Foto's in huis

Leuk Tsjip, dat hart!

Wij hebben in de woonkamer wat foto's staan op o.a. dressoir en tv dressoir. En we hebben 2 fotoplankjes waarop foto's van ons staan, onze dochter, mijn neefje trouwfoto van mijn zusje, foto van R. met zijn zusje, Mijn ouders en mijn lieve oma. Daar tussen wat houten harten, waxinelichtjes en ook een kleine sinterklaas canvas die t.ess van de week heeft geschilderd.

Verder in de tuinkamer een kastje dat ik heb geërfd van mijn opa en oma en daar staat een foto van hen samen op, en een foto van mijn opa en mij (ik als klein meisje). En een grote fotolijst waar ook een foto van mijn andere opa en oma in zitten, mijn neefje en vrienden.
In de slaapkamers staan ook foto's van ons gezin.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers