Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto's in huis

<<

Anoniem17

Bericht 27 Nov 2013 22:16

Re: Foto's in huis

Ik heb in de hal twee fotolijstjes staan. In de woonkamer heb ik wat 3 foto's van mijn vader en overleden opa in een mooi lijstje in de buffetkast staan. Ook heb ik een memobord (zo'n gewatteerd ding met van die linten waar je dingen tussen kunt stoppen) en die zit vol met foto's van mijn neefje. Nu ik erover nadenk heb ik alleen foto's van mijn eigen familie staan, helemaal geen foto's van mijn vriend of ons samen (op één foto in de hal na..). Schandalig eigenlijk, haha!
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Nov 2013 22:18

Re: Foto's in huis

Op ons dressoir staat een aluminiumlijst met 6 foto's erin, 2 waar we samen op staan en de andere met familie of vrienden. Op een ander kastje staan 2 lijstjes, eentje met zijn nichtjes en de andere mijn neefje.
In de slaapkamer staat ook nog 1 foto van ons samen.
<<

Anoniem9

Bericht 27 Nov 2013 22:35

Re: Foto's in huis

We hebben een canvasdoek van onszelf in de kamer hangen. Verder staat er een grote fotolijst met meerdere vakjes met foto's van mijn familie en het neefje van mijn vriend.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 28 Nov 2013 00:15

Re: Foto's in huis

We hebben in de woonkamer een lijst met daarin 4 foto's van een vakantie, een lijst met 1 foto van een vakantie, een standaard met 3 foto's van ons met R en 2 canvassen van ons drietjes.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem119

Bericht 28 Nov 2013 00:27

Re: Foto's in huis

Leuk om te lezen en zien! Tsjip en Jans :heart: love it!

Wij hebben nu dit:

Afbeelding

Afbeelding


Van de persoonlijke foto's wil ik dus nog wat meer plaatsen maar niet op die plankjes want dan wordt t te vol

In een nieuw huis wil ik een mooie zwart wit foto wand maken met reisfotos zoals deze. Lijkt me heel gaaf.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Nov 2013 15:16

Re: Foto's in huis

Dankjewel voor de complimentjes! Ik zag net trouwens dat de bovenste een oude foto is. Dit waren de eerste foto's die we hadden dus die heb ik simpel even uitgeprint haha!

Van Jans vind ik ook erg leuk. In ons eerste huis had ik ook zoiets. Ons trappengat moet er ook nog steeds aan geloven. Ik heb nog zoveel foto's die een plekje in huis verdienen en dat vind ik een mooie plek voor foto's.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 28 Nov 2013 15:51

Re: Foto's in huis

Wij hebben een langwerpige zwart/witte canvas in de gang hangen met van de vakantie met 8 vrienden, allemaal op een rij op een bank, die is zo'n 8 jaar oud denk ik, maar vind ik nog wel leuk in de gang.

Op de toilet hebben we ee stoort van vensterbank boven het inbouwreservoir en daar staan foto's van onze bruiloft, van de oma's, van onze moeders, van mij met mijn broer, en van ons samen met het broertje, zusje en haar vriend van mijn man en in het midden een foto van ons twee.

Op een klein tafeltje in de woonkamer hebben we nog een foto van de oma van mijn vriend staan, maar zij is vorige maand overleden en toen kregen wij deze foto, ik denk dat die in de toekomst in de boekenkast komt te staan.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 28 Nov 2013 16:06

Re: Foto's in huis

Wij hebben verschillende foto's in huis. Boven de bank hebben we een grote foto van ons tweeen die bestaat uit allemaal heel kleine fotootjes. Die hebben we met onze bruiloft gekregen van mijn broertje en zijn vriendin. Dit idee:

Afbeelding


In de woonkamer staat een lijst met daarin een foto van onze bruiloft. Verder hebben we in de gang zes foto's hangen die op verschillende vakanties gemaakt zijn.

We hebben ook twee canvasfoto's van New York in de woonkamer hangen van het vrijheidsbeeld en de skyline vanaf de Brooklyn bridge. Die foto's heb ik zelf gemaakt.

Op onze slaapkamer hebben we een grote lijst hangen met daarin tien foto's van onze huwelijksreis naar Bali.
<<

Anoniem57

Bericht 28 Nov 2013 16:20

Re: Foto's in huis

Tsjip wat leuk die foto's met die cijfers van jullie trouwen! Mooi!

Ik ben meer een ongeorganiseerde bende, de bovenste foto is boven ons bed. De middelste is boven de televisie, de foto van de poes boven de eettafel, de foto van L 120x90 boven de bank en de andere op de wc. :laughcry: en dan is dit nog niet eens alles!

Afbeelding
<<

Anoniem 47

Bericht 28 Nov 2013 21:50

Re: Foto's in huis

Ik heb in de keuken vier foto's van ons in kleine lijstjes. Dit zijn vakantiefoto's.
<<

Nyx

Bericht 28 Nov 2013 22:34

Re: Foto's in huis

Ik heb aardig wat foto's in huis.

Op het buikkastje staat een foto van mijn hondje en een familiefoto van mij, mijn broertje, zijn vriendin, vader en zijn vrouw. Ik heb een memobord waar ook foto's in kunnen en toevallig hangt er ook één aan. Eén foto van mijn vader en zijn vrouw, één foto van mijn broertje en zijn vriendin en in het midden ik op het strand met ondergaande zon. Alleen mijn silhouet is zichtbaar. Op het memobord hangt een groepsfoto in pasfotoformaat van vijf meiden die een middag mochten shoppen vanuit de kliniek. In de slaapkamer is het alleen op mezelf gericht; Ik op mijn 16e, ik op mijn 17e, ik op mijn 5e, ik en mijn broertje op de huishoudbeurs en een klassenfoto van 1998.

Edit; Ik vergeet er nog een paar.

Onder de televisie heb ik een foto van mijn oma, mijn moeder en mezelf toen ik twee was. Aan het lijstje is een roos, de trouwring van oma en een ring van mijn beste vriend gekoppeld. In de slaapkamer heb ik boven de boekenkast een foto van mijn oma op een hunebed en mezelf met mijn eerste echte vriendje.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 28 Nov 2013 23:20

Re: Foto's in huis

In de woonkamer hebben we een groot canvas met onze mooiste trouwfoto. Verder hebben we ook nog wat lijstjes hangen, aan de ene kant twee foto's in de sneeuw (een van mij en een van mijn man) en aan de andere kant twee vakantiefoto's van ons samen. Het zijn allemaal dezelfde lijstjes.
Op dit moment hebben we op het tv meubel ook nog een zilveren lijst staan met 4 vakjes met mooie foto's van ons trouwen. Die staat daar nu tijdelijk, was een cadeautje voor mijn vriend van mij toen we twee jaar getrouwd waren, en hij vond het wel leuk om tijdelijk in de woonkamer te zetten. Ondertussen zoeken we nog naar een mooi plekje.
Op het toilet hangt een lijst met 9 vakjes ofzo, daar zitten groepsfoto's van onze bruiloft en vrijgezellenfeesten in en nog wat leuke vakantiefoto's.
Op de slaapkamer hangt nog een mooie vakantiefoto van ons samen. En in de studeerkamer staan allerlei lijstjes met diverse foto's van ons met bijvoorbeeld vrienden en vrienden etc.
<<

Patsy

Bericht 29 Nov 2013 10:40

Re: Foto's in huis

Ik heb een oude dekenkist in de woonkamer staan, daar staan 5 fotolijstjes op. 4 foto's zijn van ons trouwen en 1 foto van mijn moeder. Ook staat de echofoto daar op.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 29 Nov 2013 11:07

Re: Foto's in huis

Leuk Tsjip en Parel :)

Ik heb een lijst met een foto of 6 erin.. moet nog steeds 2 vullen ervan haha.
En ik heb een dubbel lijstje met een foto van mijn oma en opa op mijn kastje staan :)
Aan de muur boven mijn tv heb ik een A4 lijst met een foto van mijn ouders, zusje en ons hondje

Ik heb nog 2 kleine lijstjes, die moet ik ook nog vullen..
Verder heb ik niet zoveel ruimte, dus moet wachten tot ik een grotere kamer heb :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 29 Nov 2013 14:11

Re: Foto's in huis

Ja, wij hebben een zwart-wit foto van onze zoon op canvas hangen. In onze hal willen we ook nog fotolijstjes met kleine foto's maar dat ik nog een to do-project. De lijstjes heb ik al wel, alleen moet ik nog bekijken welke fot's + lijstjes ophangen.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 29 Nov 2013 15:41

Re: Foto's in huis

In de woonkamer heb ik 3 foto's van de kinderen op zo'n wandplankje staan. Boven ons bed staan 3 canvasdoeken met de allereerste foto's van onze kinderen. Dus toen ze net op de buik gelegd waren. Dat vond ik zo'n bijzonder moment; de eerste kennismaking met je kind.
<<

Roos

Bericht 29 Nov 2013 16:42

Re: Foto's in huis

In de woonkamer hangt een lijst met 10 foto's van ons en vrienden. Dan hebben we op de slaapkamer nog een lijst staan waar foto's in zitten van ons en op m'n nachtkastje een foto met m'n vriendinnen op de bruiloft van 1 van hun.
<<

Anoniem123

Bericht 29 Nov 2013 17:13

Re: Foto's in huis

Wij hebben een grote canvasdoek van S boven de bank hangen. Toen was het mupke 9 weken oud :heart:

Verder hangen er 3 trouwfoto's van ons in de woonkamer. Die hingen 4 jaar later :angel: :P

En er hangen 2 foto's van vorig jaar oktober van de fotoshoot. 1 van ons gezin en 1 van S alleen.
<<

Anoniem19

Bericht 29 Nov 2013 17:36

Re: Foto's in huis

Ik heb foto's van mijn opa en oma (allebei overleden) toen ze nog jong waren en een foto van mijn ouders toen ze jong waren :) That's it, ik hou niet van heel veel losse "dingen" in huis.
<<

Anoniem57

Bericht 29 Nov 2013 20:18

Re: Foto's in huis

Oh mii_joyce wat zeg je dat aandoenlijk! Woon je op kamers?

Balloon, mooi idee die foto's zo!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 29 Nov 2013 20:37

Re: Foto's in huis

Boven ons bed hangt een canvas van 1 van onze trouwfoto's en hoewel ik foto's heel leuk vind heb ik nu er weinig staan/hangen. We hebben in de kamer wel een digitaal fotolijstje, deze staat regelmatig aan.
<<

Anoniem16

Bericht 29 Nov 2013 22:40

Re: Foto's in huis

Vroeger foto's van ons, in de Efteling, van vakanties, trouwdag etc.

Tegenwoordig vrijwel alleen maar foto's vd kinderen hahaha.
<<

Anoniem112

Bericht 01 Dec 2013 13:18

Re: Foto's in huis

Nee niets, ik hou er niet van.. Ook de zo genoemde canvas doeken die veel mensen hebben hangen van kinderen vind ik niet zo mooi.. :(
<<

Anoniem7

Bericht 01 Dec 2013 13:25

Re: Foto's in huis

Ik vind het als samenwonend, ongetrouwd stel zonder kinderen overigens wel lastig om te bepalen welke foto's ik in huis neerzet of hang. Foto's van ons samen hebben we niet echt, een gezinsfoto van beide kanten al helemaal niet. Kinderfoto's vind ik wel leuk en ik heb wel foto's van mijn ouders en opa's en oma's, maar die heeft mijn vriend bijvoorbeeld weer niet van zijn kant, dus heb ik die van mij ook niet staan omdat dat voor m'n gevoel dan weer een beetje 'scheef' voelt. Ik wil nog wel één of meerdere canvassen van Toronto afdrukken voor in de slaapkamer en de hal, maar verder weet ik het ook niet.

Ala je getrouwd bent (trouwfoto's) en je kinderen hebt (kinderfoto's) lijkt het me toch makkelijker. Nu staat er alleen een foto van ons samen en een foto van de vroegere hond van m'n vriend.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Dec 2013 14:11

Re: Foto's in huis

Maple, wij hadden eerder gewoon vakantiefoto's van ons samen.
R. 2013
D. 2016
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers