Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Matras met bonell vering

<<

Anoniem23

Bericht 27 Nov 2013 13:45

Matras met bonell vering

Hoi!

Wie heeft er een matras met bonell vering (gehad) en wat was/is jullie ervaring daarmee?
En hebben jullie nog een topmatras?

Ik ben benieuwd!
<<

Anoniem287

Bericht 27 Nov 2013 22:24

Re: Matras met bonell vering

Als ik jou was zou ik voor een matras met pocketveren kiezen, omdat die een betere comfort geeft en specifiekere ondersteuning dan een matras met bonellveren. Op internet kun je op veel sites de verschillen tussen pocketveren en bonellveren lezen :)
<<

Anoniem23

Bericht 28 Nov 2013 01:12

Re: Matras met bonell vering

Ja, klopt dat heb ik ook gelezen! Dus ik wil inderdaad graag een pocketvering maar was benieuwd wat de ervaringen met bonell + topmatras zijn. Ook omdat dat matras bij het bed dat we willen echt veel goedkoper is.
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 28 Nov 2013 09:20

Re: Matras met bonell vering

Ik heb het niet gehad, maar het werd ons door meerdere winkels en personen afgeraden.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 29 Nov 2013 08:49

Re: Matras met bonell vering

Ik werk in een winkel met een groot assortiment aan matrassen. Ik zou persoonlijk bonell veren ook niet aanraden maar pocketveren of schuimn. Bonell veren zou je kunnen gebruiken voor kleine kinderen die nog niet zoveel wegen. En net als Siamsa zegt.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers