Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 12 Dec 2013 03:30

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Intoxicated schreef:Dank jullie! Ga ik nog even Ebay speuren en bij de HEMA kijken, daar kom ik toch snel.


Hema heeft ze niet, ben er vorige week nog geweest en het nagevraagd. Ben ook op zoek maar kan ze tot nu toe ook nog nergens vinden helaas.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 13 Dec 2013 20:32

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Weet iemand misschien waar ik lege CD-hoesjes kan kopen waar 2 cd's in kunnen? Ik kocht ze altijd bij V&D, maar die heeft ze niet meer.
<<

Anoniem75

Bericht 13 Dec 2013 20:52

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

girli schreef:Weet iemand misschien waar ik lege CD-hoesjes kan kopen waar 2 cd's in kunnen? Ik kocht ze altijd bij V&D, maar die heeft ze niet meer.


http://www.conrad.nl/ce/nl/product/7753 ... &WT.srch=1
<<

Anoniem7

Bericht 13 Dec 2013 22:33

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Om nog even op de iPhone-verkoop terug te komen, hijnis praktisch al verkocht, want mijn ex-schoonzusje wil hem hebben :cheering: Ze moet alleen even kijken wat ze ervoor kan bieden.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 13 Dec 2013 22:41

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Razz schreef:
girli schreef:Weet iemand misschien waar ik lege CD-hoesjes kan kopen waar 2 cd's in kunnen? Ik kocht ze altijd bij V&D, maar die heeft ze niet meer.


http://www.conrad.nl/ce/nl/product/7753 ... &WT.srch=1
Bedankt voor de tip! Ik ben eigenlijk alleen op zoek naar een winkel waar ik ze kan kopen. Dan bespaar ik de verzendkosten.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 13 Dec 2013 22:54

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Girli; kijkshop ofzo? Dat vind ik wel weer zo'n winkel die dat verkoopt haha.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem75

Bericht 13 Dec 2013 23:14

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Bruna of The Readshop of een andere kantoor/boekhandel?
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:09

Bericht 14 Dec 2013 12:40

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Action toevallig? Ik weet wel dat ze daar dvd hoesjes hebben waar er 2 in kunnen.
💜💜💙💙
<<

Anoniem133

Bericht 14 Dec 2013 12:44

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ik heb lang bij een cd winkel gewerkt en daar verkochten we ze ook.
<<

Anoniem7

Bericht 14 Dec 2013 13:01

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Geen vraag maar wel even een 'waar moet ik beginnen'-momentje... Één van m'n collega's heeft haar baan opgezegd om zo meer tijd aan haar gezin te besteden. Ze heeft twee kinderen en die zijn beiden ernstig ziek. Nu zaten andere collega's te gekken dat we voor hara afscheid Guus Meeuwis moesten regelen, want daar is ze zo'n fan van. Meer als geintje. Maar nu heb ik geroepen dat ik heeeeel via via wel contact met Guus op zou kunnen nemen, en wel zou kunnen polsen hoe of wat. Maar dat is dus echt via via, een oud oppaskindje van mijn moeder is/was goed met hem bevriend, mijn moeder ziet de ouders van die jongen (inmiddels man, hij is ouder dan ik) nog wel eens, maar of ik het via hem gedaan krijg? Ik denk het niet en denk dat ik weer te enthousiast geroepen heb... Heeft iemand hier misschien nauwere banden met Guus? :angel:

Niet quoten, ik haal het zo wel weer weg vanwege herkenbaarheid, maar het frustreert me nu dat ik weer iets geroepen heb wat ik waarschijnlijk toch niet kan waarmaken.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 14 Dec 2013 13:08

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Bedankt voor de tips! Ik zal eens op zoek gaan.

@ Maple heb je het al geprobeerd via via? Als je het nog niet geprobeerd hebt, weet je ook niet of het gaat lukken ;) En wat als het niet lukt, dat is toch niet erg? Je hebt het geprobeerd.

Je zou het eventueel ook nog via het management kunnen proberen. Wie weet heb je via daar een kans.
<<

Anoniem7

Bericht 14 Dec 2013 13:17

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Oppaskind heeft Facebook :cheering: Maar ik vind het zo raar hem te benaderen. Toch even voor een goed privebericht gaan zitten. Wil mezelf niet voor schut zetten.

Hoe kom ik bij het management uit?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 14 Dec 2013 13:19

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Je kan het natuurlijk altijd proberen via hem.
Ik weet alleen niet of Guus Meeuwis hiervoor te regelen is, hij zal natuurlijk erg druk zijn.
Maar misschien is er te regelen dat hij voor haar een videoboodschap opneemt voor haar? Dat zou al erg gaaf zijn natuurlijk.
Je kan z'n impressariaat mailen of kijken of je een tv opname kan bijwonen waar hij bij is en kijken of je hem kan spreken? Ik geloof dat er nog een oud en nieuw ik hou van holland komt, maar weet niet of deze al is opgenomen.

Oh en probeer qmusic! Die hebben een item 1 minuut met en dan mag je 1 minuut met iemand bellen (ook met bekende mensen).
<<

Anoniem7

Bericht 14 Dec 2013 13:21

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Oh, al gevonden! Ik denk dat ik het gewoon via het management ga proberen, en dan gewoon wat bekende namen laat vallen :-)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 14 Dec 2013 13:21

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

<<

Anoniem7

Bericht 14 Dec 2013 13:36

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ik ga vanmiddag even voor een mail zitten! Bedankt!
<<

Anoniem7

Bericht 17 Dec 2013 19:57

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Heb Guus gisteren gemaild, ik ben heel benieuwd. Ik ga er maar van uit dat het helemaal niks wordt, kan het alleen maar meevallen :)
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 17 Dec 2013 20:58

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Hou je ons op hoogte? Ben benieuwd of het gaat lukken! Ik hoop het wel voor je/haar.
Laatst gewijzigd door Steep op 17 Dec 2013 21:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem7

Bericht 17 Dec 2013 21:01

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden!
<<

Anoniem58

Bericht 18 Dec 2013 08:27

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Tangerine, heb jij het hele mandarijnenverhaal gemist dan? In mandarijnen. Zitten heel veel gifstoffen en zijn lang niet zo gezond meer. Christian krijgt er eentje oer dag, maximaal twee, maar echt geen 4.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Dec 2013 08:41

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Volgens mij kwam er vrij snel daarna een bericht dat het ook best allemaal wel mee viel. Ik zou niet weten wat ik mijn kind dan moest geven.
Hij eet geen vlees kaas en ei. Is gek op fruit én groente! Maar als dat laatste ook al uit het rijtje gezond gaat, weer ik niet wat ik dan moet geven.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 18 Dec 2013 10:08

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ik koop nu gewoon een kistje mandarijnen bij de biowinkel. Prijs viel me erg mee 3/4 Euro.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem12

Bericht 18 Dec 2013 10:23

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Tangerine schreef:Volgens mij kwam er vrij snel daarna een bericht dat het ook best allemaal wel mee viel. Ik zou niet weten wat ik mijn kind dan moest geven.
Hij eet geen vlees kaas en ei. Is gek op fruit én groente! Maar als dat laatste ook al uit het rijtje gezond gaat, weer ik niet wat ik dan moet geven.


Klopt

http://www.nu.nl/gezondheid/3646114/man ... rlijk.html
<<

Anoniem122

Bericht 18 Dec 2013 18:49

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

zonneschijn schreef:
Intoxicated schreef:Dank jullie! Ga ik nog even Ebay speuren en bij de HEMA kijken, daar kom ik toch snel.


Hema heeft ze niet, ben er vorige week nog geweest en het nagevraagd. Ben ook op zoek maar kan ze tot nu toe ook nog nergens vinden helaas.


Je kan ze nu ook van Serious Request bestellen!
http://www.seriousrequestshop.nl/produc ... es/lanyard
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 23 Dec 2013 15:34

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ik vraag me af in welke landen tweede kerstdag gevierd wordt. En waarom het ene land wel en het andere land niet?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers