Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Dec 2013 12:55

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Aziraphale schreef:SoGood, de nacht ervoor had je maar 4 uur geslapen? Was dat omdat je toen wel lang ging stappen of...? Anders had je daar misschien rekening mee kunnen houden met het feest van je beste vriendin.


Nee, dat komt omdat ik mijn werk niet uit mijn hoofd kon zetten. Ik kon gewoon niet in slaap komen.

Anyway, ik begrijp dat ze het niet leuk vindt. Heb er eigenlijk wel een beetje spijt van nu. Maar ja, kan er niet zoveel meer aan veranderen nu.
<<

Anoniem185

Bericht 01 Dec 2013 14:21

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ik neem aan dat jullie met een hele groep waren en dat ze echt niet alleen is achter gebleven. Oké, het is haar feestje, maar jij hebt al alles er aan gedaan om het leuk te maken. Zij kan ook best begrip proberen op te brengen voor jou dat je moet werken de volgende dag. Het is jammer, maar niet meer dan dat en daar vind ik dat zij geen groter punt van zou moeten maken.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 01 Dec 2013 15:56

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ik vind het een beetje flauw om achteraf aan te geven dat ze het eigenlijk toch niet zo leuk vond.
L2014 & H2017
<<

Anoniem123

Bericht 01 Dec 2013 16:07

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

mzcharlotte schreef:Ik vind het een beetje flauw om achteraf aan te geven dat ze het eigenlijk toch niet zo leuk vond.

idd, zeg dat dan op het moment zelf.

Ik vind trouwens niet dat je had moeten blijven omdat jij het toevallig georganiseerd heb. Met mijn vrijgezellenfeest heeft mijn schoonzusje het geregeld en ik eindigde met mijn beste vriendin in een kroeg. De rest was al lang en breed naar huis. No hard feelings. Niet iedereen trekt het stappen na een drukke dag.
<<

Anoniem273

Bericht 01 Dec 2013 18:28

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

SoGood schreef:
Aziraphale schreef:SoGood, de nacht ervoor had je maar 4 uur geslapen? Was dat omdat je toen wel lang ging stappen of...? Anders had je daar misschien rekening mee kunnen houden met het feest van je beste vriendin.


Nee, dat komt omdat ik mijn werk niet uit mijn hoofd kon zetten. Ik kon gewoon niet in slaap komen.

Anyway, ik begrijp dat ze het niet leuk vindt. Heb er eigenlijk wel een beetje spijt van nu. Maar ja, kan er niet zoveel meer aan veranderen nu.


Dan vind ik het anders, dan was je echt doodop dus en snap ik je keuze heel goed. Ik moet zelf ook echt m'n energie verdelen omdat ik heel vaak flinke hoofdpijn heb en moe ben, en dat betekent soms dat iets niet door gaat of dat ik op tijd weg ga. Als vriendin kan ze daar hopelijk wel begrip voor opbrengen? Je was er ook al 12 uur.
<<

Anoniem122

Bericht 01 Dec 2013 18:47

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Zou je creme fraiche kunnen combineren met Blue Band Finesse in een gerecht? Of is dat geen slimme zet? Ik ben bang dat slechts 1 van de 2 te weinig gaat zijn.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 09 Dec 2013 11:49

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Hoeveel mandarijnen mag een kind per dag?
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem331

Bericht 09 Dec 2013 12:08

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Zit daar een max aan? Hij heet er hier soms wel 3 of 4 over de hele dag!
<<

Anoniem173

Bericht 09 Dec 2013 12:09

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

TukTuk schreef:Zou je creme fraiche kunnen combineren met Blue Band Finesse in een gerecht? Of is dat geen slimme zet? Ik ben bang dat slechts 1 van de 2 te weinig gaat zijn.

Kan prima!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 09 Dec 2013 12:09

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

TukTuk schreef:Zou je creme fraiche kunnen combineren met Blue Band Finesse in een gerecht? Of is dat geen slimme zet? Ik ben bang dat slechts 1 van de 2 te weinig gaat zijn.


zou kunnen denk ik maar dan word het wat dunner?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 09 Dec 2013 12:10

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Tangerine schreef:Zit daar een max aan? Hij eet er hier soms wel 3 of 4 over de hele dag!


ja daar zit ook een max aan

edit: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=31&t=864219
Laatst gewijzigd door expressob op 09 Dec 2013 12:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Dec 2013 12:12

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

expressob schreef:
Tangerine schreef:Zit daar een max aan? Hij eet er hier soms wel 3 of 4 over de hele dag!


ja daar zit ook een max aan



Vertel? Hoeveel dan?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 09 Dec 2013 12:13

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Tangerine schreef:
expressob schreef:
Tangerine schreef:Zit daar een max aan? Hij eet er hier soms wel 3 of 4 over de hele dag!


ja daar zit ook een max aan



Vertel? Hoeveel dan?


zie link staan een hoop reacties op wat betreft veel mandarijnen eten (maar het gaat in de link niet om een klein kind dan lijkt mij 2 wel genoeg!
<<

Anoniem331

Bericht 09 Dec 2013 12:17

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Die link stond er net niet.
Ik vind zo'n site nu net niet onderbouwen waarom je er niet meer zou kunnen eten. Behalve dan dat er een paar tussen zitten die er buikpijn van krijgen. Maar goed, dat krijg je van alles wat je te veel eet.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 09 Dec 2013 12:23

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

lees diaree, teveel suikers bij een kind van hoeveel gewicht? lijkt mij 4 mandarijnen eten een beetje teveel
<<

Anoniem331

Bericht 09 Dec 2013 12:27

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Goed hoor, dat jou dat lijkt. Ik vind het altijd vervelend dat we zelfs al gaan lopen miepen dat er teveel suiker in een mandarijn zit. Het is fruit! En ik heb liever dat mijn gezonde kinderen, met meer dan gezonde gewichten, een gezonde mandarijn eten dan een ongezond snoepje of wat. Ik snap dan ook echt niet waarom 4 mandarijnen teveel zouden zijn. Het is al zo'n beperkte tijd dat ze lekker een voorradig zijn.
En daar komt bij, waar de een van in de diarree raakt, hoeft bij een ander niet zo te zijn. Maar goed. Ieder (gelukkig) zijn mening.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 09 Dec 2013 16:06

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ik vind het ook overdreven hoor. Tuurlijk zijn die suikers slecht als je ze bovenop al het andere eet. Maar dat zal wel niet, dus zolang het in plaats van is, kan het echt niet zoveel kwaad. Overal zitten suikers in en geen suikers eten is ook niet goed. Het is in ieder geval beter om 4 mandarijnen te eten dan een koekje of een snoepje.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 09 Dec 2013 16:28

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Heb ik ergens gezegd dat het heel slecht is etc etc
Zeg dat het mij een beetje veel lijkt en wat erop internet over geschreven word.
<<

Anoniem7

Bericht 09 Dec 2013 21:04

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Goed, ik ga van de mandarijnen even naar de iPhones, ik ben namelijk benieuwd wat ik voor een twee jaar oude, gebruikte, onbeschadigde iPhone 4S zou kunnen vragen. Bij de media marlt liggen ze nieuw nog voor 489 euro. Heb geen doos meer, geen originele lader (lader van een ander merk) en geen originele oordopjes, maar wel oordopjes geschikt voor iPhone, dus je kunt er ook mee handsfree bellen.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Dec 2013 21:07

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

De helft min 10%? Zoiets?
<<

Anoniem331

Bericht 09 Dec 2013 21:08

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

220 euro word dat dan. Hmmm... Ik zou 200 doen dan denk ik.
<<

Anoniem7

Bericht 09 Dec 2013 21:09

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ik vind dat dus lastig te bepalen. Ik wil niet te hoog zitten maar ik wil ook geen dief zijn van m'n eigen portemonnee, zegmaar. Op marktplaats hangt het een beetje tussen de 150 en 250 euro in, maar dat vind ik nogal een verschil.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Dec 2013 21:11

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

200 zit mooi in de midden. :)

Ik heb dat ook vaak. Ik verkoop het liever voor een tientje te weinig dat ik er dan van af ben, dan dat ik een tientje teveel vraag en er mee blijf zitten.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 09 Dec 2013 21:47

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

de iphone 4 levert zo'n 150 euro op met alles origineel (heb de mijne aan mijn broer verkocht voor 110 hij wou een 32gb hij had zelf een 8gb)

gewoon zo hoog mogelijk en laten bieden of in prijs verlagen
<<

Anoniem301

Bericht 11 Dec 2013 23:07

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Maple schreef:Ik vind dat dus lastig te bepalen. Ik wil niet te hoog zitten maar ik wil ook geen dief zijn van m'n eigen portemonnee, zegmaar. Op marktplaats hangt het een beetje tussen de 150 en 250 euro in, maar dat vind ik nogal een verschil.

Ik heb de mijne toevallig net verkocht. Was 7 maanden oud, krasvrij, zonder oplader. Heb hem voor 250 erop gezet en verkocht voor 225. Kreeg ook veel reacties, hij was binnen een dag verkocht.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers