Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

<<

Anoniem20

Bericht 27 Nov 2013 21:27

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

En vraag wanneer je bij de huisarts bent, of je een nieuw potje mee mag nemen voor een evt. volgende keer. Altijd handig.

Ik heb het ook weleens in een babypotje of ja jampot naar de huisarts gebracht. Uiteraard goed afgewassen :)
<<

Anoniem122

Bericht 27 Nov 2013 21:28

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ja het moet wel zo'n speciaal potje zijn, ik heb ook wel eens in een eigen potje urine mee genomen en dat kon ik terplekke weggooien en alsnog daar in een potje gaan plassen.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 27 Nov 2013 21:40

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Bij mijn weten kan het gewoon in een schoon, droog, schoongemaakt potje. Plastic bakje of jampotje ofzo. Bij ons nooit moeilijk over gedaan.
@razz een strandkast is het. Staan er een aantal op marktplaats binnen jouw budget.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem122

Bericht 27 Nov 2013 21:44

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Funk schreef:Bij mijn weten kan het gewoon in een schoon, droog, schoongemaakt potje. Plastic bakje of jampotje ofzo. Bij ons nooit moeilijk over gedaan.
@razz een strandkast is het. Staan er een aantal op marktplaats binnen jouw budget.


Ah daar dachten ze toen in t ziekenhuis anders over.. Had toen ook een schoon potje gebruikt, maar ze accepteerden het niet.
Maar dan zou ik het er gewoon op wagen, mocht het niet goed zijn kan je altijd terplekke nog proberen te plassen.
<<

Anoniem75

Bericht 27 Nov 2013 21:47

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ja ik had al gekeken maar binnen een straal van 50 km zat er niks naar m'n zin tussen helaas. Het zijn er ook maar 7 waar ik dan uit kan kiezen ;)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 27 Nov 2013 22:04

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Printje schreef:Slakje; bij de Kruidvat etc heb je daar van die speciale potjes voor. Nu alleen een beetje te laat natuurlijk.

Ik onthoud deze tip voor een volgende keer. Bedankt Printje!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 27 Nov 2013 22:13

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Slakje schreef:
Printje schreef:Slakje; bij de Kruidvat etc heb je daar van die speciale potjes voor. Nu alleen een beetje te laat natuurlijk.
Ik onthoud deze tip voor een volgende keer. Bedankt Printje!
Je hebt ze ook bij een apotheek en meestal kun je er bij de dokter ook eentje vragen voor de volgende keer. Al heeft iemand die tip volgens mij al gegeven.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 27 Nov 2013 22:17

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

June schreef:
Taeda schreef:Om het verschil te ontdekken tussen voltooid deelwoord en persoonsvorm, gebruik ik altijd smurfen bij woorden als gebeuren en verhinderen, omdat je het daar niet hoort. Er komt geen ge-, ver- of be- voor, dus lastig te bepalen. Met smurfen hoor je het opeens wel.
...

Werkt altijd, beter dan lopen/gelopen, met smurfen blijft je zin vrij logisch klinken :thumbup:


:heart:

En alle taalvragen zijn een eigen topic waard hoor :angel:.


Dit heb ik ook aan mijn zus uitgelegd. Maanden later vraagt ze ineens, 'die smurfen regel, gesmurft is toch altijd met een -t, hoe weet je dan bij het verschil tussen -t en -d?'. :laughcry:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 27 Nov 2013 22:40

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Nog een taalvraagje, is dit goed geschreven? Ik twijfel of tekortgeschoten één woord is of twee.

juist daar ben ik tekortgeschoten.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 28 Nov 2013 14:29

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Pippa schreef:Razz, ik vind deze mooi! Nieuw €159, maar vast wel tweedehands te vinden ook. 66 cm breed.

Afbeelding


Deze hebben wij gebruikt voor onze jongste zoon en nu voor mijn dochter. Ideale kast. Niet te groot en te klein. Gewoon perfect!
<<

Anoniem29

Bericht 28 Nov 2013 15:13

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Hele domme vraag dit misschien hoor. Maar waar kun je als particulier een keycord kopen?

Nu het weer winter wordt, word ik er helemaal gek van dat ik mijn sleutels nooit kan vinden in mijn tas. Ik weet van vorige jaren dat ik wel eens een keycord gebruikte en die dan zo uit mijn tas viste. Ik stond laatst serieus wel 3 minuten te graaien in de regen. Bah.

Nu vind ik alleen maar site waar je er minimaal 100 of zelfs 500 moet bestellen. Okee, ik ben af en toe een sloddervos, maar 100 is wel erg overdreven.

Kun je die dingen ook ergens in de stad kopen? Of gewoon online, met de post. Lekker makkelijk.

Op ebay heb ik gekeken maar dan komen ze uit Amerika met 20 euro verzendkosten. Niet echt economisch verantwoord :P

China misschien :P
<<

Anoniem122

Bericht 28 Nov 2013 15:20

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Op ebay vind je er wel genoeg hoor die niet zo duur zijn. (Zoeken op lanyard keys of alleen lanyard)
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 28 Nov 2013 15:26

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Bij bruna heb je ze geloof ik ook. En hema!
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem29

Bericht 28 Nov 2013 15:27

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Dank jullie! Ga ik nog even Ebay speuren en bij de HEMA kijken, daar kom ik toch snel.
<<

Anoniem7

Bericht 01 Dec 2013 01:02

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ik ben op zoek naar een leuke thermosbeker, inhoud ongeveer 350 ml (de Starbucks 'tall'-sizeis toch 350 ml?), die ik op m'n kerstverlanglijstje kan zetten. Eigenlijk wil ik een KeepCup, maar daar komt nog vier euro verzendkosten overheen. Dus dat vind ik gewoon zonde. Maar waar hebben ze dan nog leuke?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 01 Dec 2013 07:21

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Starbucks :thumbup:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Dec 2013 09:02

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Gisteren was het vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin wat ik had georganiseerd. Hele leuke dag gehad, toen gingen we nog even stappen, je kent het wel. Probleem is dat ik niet uit kan slapen, vorige nacht had ik 4 uur geslapen en vannacht besloot ik om 00:00 naar huis te gaan. Ik vond het mooi geweest, we waren al 12 uur lang aan het feesten. Ik heb een nieuwe baan waar ik morgen weer mijn volledige aandacht aan moet besteden. Mijn vriend vindt dat ik dit niet kon maken, nu voel ik me schuldig. Wat vinden jullie?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 01 Dec 2013 09:34

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Oeh, van je beste vriendin vind ik het ook wel een lastige. Had je het ook georganiseerd?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Dec 2013 09:50

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Taeda schreef:Oeh, van je beste vriendin vind ik het ook wel een lastige. Had je het ook georganiseerd?


ja
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 01 Dec 2013 10:10

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Dan ben ik het met je vriend eens. Ik had echt niet leuk gevonden als de vriendin die het organiseerde om middernacht naar huis was gegaan. Weet je wat ze er zelf van vond, misschien dat je iets aan haar reactie kon aflezen?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Dec 2013 10:11

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Taeda schreef:Dan ben ik het met je vriend eens. Ik had echt niet leuk gevonden als de vriendin die het organiseerde om middernacht naar huis was gegaan. Weet je wat ze er zelf van vond, misschien dat je iets aan haar reactie kon aflezen?


Ze vond het niet erg zei ze. Ik weet niet hoe laat ze het zelf heeft gemaakt.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 01 Dec 2013 10:14

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Als er niets meer is georganiseerd en je weet zeker dat de bruid-to-be veilig thuis komt, vind ik dat je best weg kan gaan tijdens het stappen. Het had vast leuker geweest voor haar als je had gebleven, maar anderzijds vind ik ook dat je een aantal valide punten had/hebt om weg te gaan.
L2014 & H2017
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 01 Dec 2013 10:20

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Ik vind dat op zich helemaal niet zo erg hoor. Als het nou had betekend dat zij niet had kunnen gaan stappen had ik het wat anders gevonden maar ik neem aan dat ze verder gewoon in gezelschap van nog wat anderen was!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Dec 2013 10:50

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

Hmm, ze zegt nu dat ze het niet leuk vond. Had ze gisteren moeten zeggen toen ik het vroeg, toen vond ze het namelijk niet erg. Altijd heel leuk dit soort dingen, not. :nopompom:
<<

Anoniem273

Bericht 01 Dec 2013 11:26

Re: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic!

SoGood, de nacht ervoor had je maar 4 uur geslapen? Was dat omdat je toen wel lang ging stappen of...? Anders had je daar misschien rekening mee kunnen houden met het feest van je beste vriendin.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers