Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

<<

Nyx

Bericht 26 Nov 2013 22:59

Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

Zonder dat ik er ook maar iets bij heb? Waar kan ik het opdoen? Waar is het lekker mee?

In een hele domme opwelling Mozzarella meegenomen en nu ligt het daar maar. Al gekeken bij de recepten van AH, maar niets kunnen vinden.
Laatst gewijzigd door Nyx op 26 Nov 2013 23:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem7

Bericht 26 Nov 2013 23:01

Re: Wat is lekker met Mozzerella en tomaat?

Pizza.
<<

Nyx

Bericht 26 Nov 2013 23:03

Re: Wat is lekker met Mozzerella en tomaat?

Maple schreef:Pizza.


Ja, dat is zeker lekker. Al is het lekkerder met cherrytomaatjes. Maar daarbij zou ik nog deeg en pesto moeten kopen. Had dat recept gevonden op AH. Maar ik wilde echt weten wat ik met mozzarella en tomaten kan zonder dat ik er nog iets voor zou moeten kopen. :)
<<

Anoniem7

Bericht 26 Nov 2013 23:06

Re: Wat is lekker met Mozzerella en tomaat?

Euh, een plak mozzarella met tomaat, of een plak tomaat met mozzarella? Verder kan ik namelijk niet zien wat je in huis hebt.
<<

Anoniem119

Bericht 26 Nov 2013 23:09

Re: Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

Basilicum, olijfolie en balsamicoazijn.
<<

Nyx

Bericht 26 Nov 2013 23:20

Re: Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

Ik heb tomaten en mozzarella in de koelkast liggen, Maple. Verder heb ik bruin brood en boter.

Dank je wel, Marin. Ik heb alle drie niet. ;)
<<

Anoniem313

Bericht 27 Nov 2013 08:06

Re: Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

Heb je zelfs geen olijfolie in huis? Dan wordt het een boterham met mozzerella en tomaat. Als het geen buffelmozzerella is zou ik het in de oven laten smelten op het brood.
<<

Anoniem17

Bericht 27 Nov 2013 09:59

Re: Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

Ik snap niet zo goed wat je met dit topic wil. Je hebt dus niks in huis behalve mozzarella en tomaat? Waarom vraag je dan wat er lekker bij is? Want als je niks anders in huis hebt, heb je toch niets aan die informatie?
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 27 Nov 2013 11:46

Re: Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

Boterham beleggen met plakken tomaat, en daarover plakken mozzarella. Dan in de oven schuiven tot de mozzarella over de tomaat smelt.

Anders vind ik de combinatie ook gewoon lekker, plakjes tomaat met mozzarella (uiteraard wel een stuk lekkerder met olijfolie extra vierge en basilicum).
<<

Anoniem12

Bericht 27 Nov 2013 11:49

Re: Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

De tomaat laten zitten en de mozzarella lekker zo opeten. :thumbup:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 27 Nov 2013 12:00

Re: Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

In elk geval lekker met zout en peper in plakken op je brood doen, misschien als tosti dan!
<<

Nyx

Bericht 27 Nov 2013 12:37

Re: Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

De bal Mozzarella is inmiddels op. ;)

Het is een Panne met Pesto, tomaat, mozzarella, zwarte olijven geworden. De Panne heb ik bij de Appie gehaald. ;)
<<

Anoniem313

Bericht 27 Nov 2013 12:39

Re: Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

Klinkt lekker, wat is een panne?
<<

Nyx

Bericht 27 Nov 2013 12:46

Re: Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

Ik heb het met een n teveel geschreven, een pane schijnt het te zijn. Gewoon een langwerpig brood.

Afbeelding

En ik heb er zelf nog extra tomaten en mozzarella en olijven over gedaan. Kijken of het lekker is. Heb wel trek. ;)
<<

Anoniem119

Bericht 27 Nov 2013 13:30

Re: Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

Pane betekent brood in het Italiaans :laughcry:
Klinkt alsof het lekker was.
<<

Nyx

Bericht 27 Nov 2013 14:47

Re: Wat is lekker met Mozzarella en tomaat?

Haha, ok. :) Was ook te verwachten natuurlijk.

Het was echt heel erg lekker. Heb nog de helft over voor vanavond. :)

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers