Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rationeel-Emotieve Therapie

<<

Anoniem38

Bericht 09 Dec 2013 14:44

Re: Rationeel-Emotieve Therapie

Ja hoo, dat gaat goed.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Dec 2013 15:01

Re: Rationeel-Emotieve Therapie

Heel fijn om te horen.

(leef met je mee :hug: )
<<

Anoniem38

Bericht 09 Dec 2013 20:19

Re: Rationeel-Emotieve Therapie

Dank je wel dat je mee leeft, erg lief!
<<

Anoniem16

Bericht 09 Dec 2013 22:52

Re: Rationeel-Emotieve Therapie

Ik denk hier voor mezelf ook over na. Maar ik heb het met vlagen zeg maar, nu eb ik nergens last van en denk ik mmm dat is niets voor mij. Maar zit ik in zo'n 'bui' ....
<<

Anoniem38

Bericht 10 Dec 2013 13:38

Re: Rationeel-Emotieve Therapie

Ik heb het ook met vlagen. Ik beschreef mezelf laatst als een spel mikado. Als er bij mij 3 stokje uitgetrokken worden, dan wankel ik al (het was eerst 1 stokje). Bij een ander kun je eerst 6 stokjes eruit trekken voor er iets gebeurt.

Daardoor heb ik die vlagen ook zo snel en zou het fijn zijn als ik mijn gedachten kan ombuigen/realistisch kan maken/geen olifant van een mug kan maken, zodat het ook 6 stokjes worden.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Dec 2013 22:23

Re: Rationeel-Emotieve Therapie

Jip, bij mij gaat het ook heel lang goed, en lukt het me eigenlijk vrij goed om alles te relativeren enzo maar dan komt die druppel en is het opeens ook pats boem... paniek en drama. Ik weet het zo goed maar kan op dat moment niets met mezelf. Ik heb hier toen van iemand fijne tips/ en herkenning gekregen en dat was al fijn.
<<

Anoniem38

Bericht 10 Dec 2013 22:30

Re: Rationeel-Emotieve Therapie

Herkenbaar wat je schrijft. Ik kan dan ook echt blijven malen en denken. Dan wordt het alleen maar groter dan het is.
Ik heb vrijdag een gesprek met een collega, omdat ik vorige week niet zo leuk uit de hoek kwam. Nu denkt zij dat er meer achter zit en dat is niet zo (nouja misschien een beetje wel). Echter is dit een 'ja, maaaaaar' collega, waar geen gesprek mee te voeren valt waarbij zij ook eens inschikt. Ik heb nu het gesprek al tien, nee, honderd keer gevoerd en ik schiet er niks mee op, want ik weet toch niet hoe het gaat lopen. Onrustig word ik er wel van...
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers