Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Irritatie ten top!

<<

Anoniem29

Bericht 26 Nov 2013 16:59

Irritatie ten top!

De TNT man zou tussen 13:30 en 15:30 uur een pakketje afleveren (jeeeuhh Iphone!).

Maar hij is er nog niet. Ik moet echt vandaag een pakje op de bus door voor 18:00 uur en ik ben nog niet eens gedoucht omdat ik bang was dat ik de TNT man zou missen en ik vanmorgen bezig was met iets op de computer in mijn pyama.

Haha ik voel mezelf nu echt opgenaaid dat hij moet opschieten :lol:

Moet mijn haren ook nog wassen want zie eruit als een zwever.


Nog meer irritaties?
<<

Anoniem29

Bericht 26 Nov 2013 17:01

Re: Irritatie ten top!

Jaaaa daar komt 'ie!!!

Zie hem uit mijn raam.

Thank god!! :D hahaha
<<

Anoniem12

Bericht 26 Nov 2013 17:04

Re: Irritatie ten top!

Hahahaha, ik wou net zeggen en dan staat hij nu voor de deur.

Veel plezier ermee!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 26 Nov 2013 17:08

Re: Irritatie ten top!

Heeel herkenbaar!

Veel plezier met je nieuwe iPhone! :thumbup:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Nov 2013 17:11

Re: Irritatie ten top!

Mijn pakje was ook 3 kwartier te laat vanmorgen, ik heb ook de hele ochtend in pyjama zitten wachten..
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 26 Nov 2013 17:13

Re: Irritatie ten top!

Oooh irritant is dat altijd. Ik heb dan ook de neiging om de hele dag in pyjama thuis te zitten wachten omdat ik anders bang ben dat ik hem mis loop. Maar fijn dat hij er is, veel plezier met je nieuwe telefoon!
<<

Anoniem12

Bericht 26 Nov 2013 17:36

Re: Irritatie ten top!

Ik snap nooit dat je niet gewoon even een setje kleding aantrekt?
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 26 Nov 2013 18:18

Re: Irritatie ten top!

Ik ga me in de tussentijd ook gewoon ff aankleden of de was ophangen ofzo, of de honden uitlaten. Heb zicht op ons huis, dus kan zo ff roepen.

Heb van de week ook op een pakketje moeten wachten, maar die werd echt pas om half 5 bezorgd terwijl ze tussen 11 en 1 zouden komen. :thumbdown:
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem29

Bericht 26 Nov 2013 18:21

Re: Irritatie ten top!

Rush schreef:Ik snap nooit dat je niet gewoon even een setje kleding aantrekt?


Ik heb eigenlijk geen pyama. Meer een losse broek van ZARA met een vestje. Dat noem ik pyama, maar eigenlijk meer huiskleding.

Ik vind dat zoveel lekkerder zitten dan een spijkerbroek. Ga ik helemaal opgerold op mijn stoel zitten :cheers:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Nov 2013 18:26

Re: Irritatie ten top!

Dat mijn kamer niet voor 525 verhuurd gaat worden maar voor 625. Now way dat ik nu op tijd iemand vind om een halve maand huur te overbruggen. Ik betaal 510 en dat vind ik al teveel.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem23

Bericht 26 Nov 2013 18:57

Re: Irritatie ten top!

Haha en hoe bevalt de iPhone mopje?
<<

Anoniem7

Bericht 26 Nov 2013 19:04

Re: Irritatie ten top!

Haha, veel plezier met je nieuwe iPhone!

Mijn collega heeft me vandaag mateloos geïrriteerd. Lui, chagrijnig, zich heel afhankelijk opstellen en had ik al gezegd dat ze lui was? Op een gegeven moment liep ik kinderen uit bed te halen, bedjes te verschonen, kinderen aan te kleden én poepluiers te verschonen terwijl zij op d'r luie gat een kindje aan het troosten was dat niet eens aan het huilen was. Verdriet was al een kwartier over. Ben normaalgesproken vredelievend op het werk maar heb toen wel een sneer gegeven, maargoed, die pikte ze ook niet op. D'r luie gat zat te lekker, denk ik.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 26 Nov 2013 20:19

Re: Irritatie ten top!

Silly-One schreef:Dat mijn kamer niet voor 525 verhuurd gaat worden maar voor 625. Now way dat ik nu op tijd iemand vind om een halve maand huur te overbruggen. Ik betaal 510 en dat vind ik al teveel.


Sow wat een belachelijke verhoging. Zo vind je huisbaas toch helemaal niemand?? Die huurprijs betaal ik aan een heel huis.

Ik zou vandaag een pakketje krijgen van Bol.com, maar nu staat er in mijn status dat hij een dag vertraagd is bij Postnl. Morgen ben ik de hele dag niet thuis, vandaag wel.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 26 Nov 2013 20:35

Re: Irritatie ten top!

Silly-One schreef:Dat mijn kamer niet voor 525 verhuurd gaat worden maar voor 625. Now way dat ik nu op tijd iemand vind om een halve maand huur te overbruggen. Ik betaal 510 en dat vind ik al teveel.



Wow wat veel :shock: Dat is anderhalf keer meer dan ik betaal voor ons huisje van 80m2 met tuin (oké wij hebben sociale huur, ten tijde van mijn studie mochten we dat nog :dance: ).

Hoe bevalt de iPhone Tox?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem29

Bericht 26 Nov 2013 20:51

Re: Irritatie ten top!

Jeeuh hij werkt hoor :D

Ben hem nu aan het updaten naar IOS 7. En heb net een aanvraag voor het overzetten van simkaart gedaan.

Ik heb hem verlegd maar in mijn oude telefoon nog een grote simkaart. Ze hebben dus een lege Nano simkaart opgestuurd en die wordt als het goed is binnen nu en enkele uren geactiveerd. :D

Ben alleen echt een tut, snap geen ruk van hoe ik dingen moet afsluiten enzo haha. En het boekje wat erbij zat is alleen in Duits of Frans. Dus zit nu maar de gebruiksaanwijzing online te lezen :P
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 26 Nov 2013 20:53

Re: Irritatie ten top!

Dubbelklikken op je Homeknop, voor IOS 7 een icoontjes vasthouden tot hij gaat trillen, dan komt er een kruisje. Bij IOS7 weer dubbelklikken en dan omhoog swipen. Ik weet alles van mijn iPhone (oké, veel) :nerd:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem9

Bericht 26 Nov 2013 21:03

Re: Irritatie ten top!

Jeeetje, wat asociaal duur Silly! Wij betalen voor ons complete huis maar € 460!

Veel plezier met je nieuwe telefoon Tox!
Op het moment geen irritatiefactortjes!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Nov 2013 21:44

Re: Irritatie ten top!

Ik ben ook heel blij dat ik straks ook een huisje heb voor 530 kaal. Terwijl ik straks echt 4 zoveel ruimte heb.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Nyx

Bericht 26 Nov 2013 22:17

Re: Irritatie ten top!

Ik had vandaag wat meer kleine irritaties.

Allereerst kwam mijn afspraak vanochtend een uur te vroeg. Dus i.p.v. douchen moest ik mezelf niet gedoucht in de kleding steken.

Ten tweede kwam ik vanavond thuis en ik moest al omrijden, omdat de wegen hier zijn afgesloten, en dan kan ik mijn auto niet parkeren daar waar ik ontheffing voor heb. Maar in plaats van een bocht maken, wat ik wel vaker doe, moest ik nu het hele dorp opnieuw door. Alles één richting en ik moest achter mijn huis zijn. Dus vijf km rijden om op een parkeerplaats te komen.

Maar daarna kreeg ik bericht van Ziggo dat mijn tablet klaar ligt. Jeej!
<<

Anoniem17

Bericht 27 Nov 2013 09:23

Re: Irritatie ten top!

Mijn grootste irritatie gister was het verkeer. Normaal doe ik er max. 40 minuutjes over om op m'n werk te komen, maar gister was de A4 dicht door een ongeluk. Ik had al expres een andere route genomen, maar met mij dacht iedereen dat het een slim plan was om de sluiproute te nemen, dus toen stond ik alsnog vast. Ik heb er twee uur en een kwartier over gedaan om op m'n werk te komen.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 27 Nov 2013 13:37

Re: Irritatie ten top!

Ik heb 1,5 week geleden een pakketje besteld bij bol.com, mooi op tijd voor Sinterklaas. Het zou er vandaag zijn, maar nu heb ik een mailtje dat het er pas 11 ecember is! Veel te laat dus... :nopompom:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem87

Bericht 27 Nov 2013 13:55

Re: Irritatie ten top!

Ik ben vannacht uit m'n bed gebeld door m'n werk over iets wat niet voor mij bedoeld was. Ik heb wel bereikbaarheidsdienst, maar bel dan wel de goede persoon.. Daarna kon ik natuurlijk niet meer in slaap komen :thumbdown: Vanmorgen heb ik mezelf naar m'n werk gesleept, moet ik nog overwerken ook! Ik wil slapen... :sleep:
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 27 Nov 2013 14:45

Re: Irritatie ten top!

De pakketbezorger heeft het zojuist gepresteerd om precies op het moment te komen dat ik op het toilet zat :thumbdown:
19-12-2012
04-07-2015
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 27 Nov 2013 17:29

Re: Irritatie ten top!

Ik irriteer me aan het feit dat ik niet teruggebeld wordt door een restaurant. We zijn druk bezig met organiseren maar blijkbaar is iedereen te druk om te reageren.
2016
<<

Anoniem185

Bericht 27 Nov 2013 17:34

Re: Irritatie ten top!

Mijn docent irriteert me. Ik loop mogelijk door omstandigheden studievertraging op en wilde met haar een gesprek over voeren zodat school op de hoogte is van de situatie. Nu kon ze pas een máánd nadat ik had aangegeven dat ik dat wou. Maar goed, prima, maand later (morgen...) afgesproken. Krijg ik vandaag een algemeen mailtje voor onze klas dat haar les verzet is naar 10:45 omdat onze les om 10:45 uit valt. We hadden om 10:45 afgesproken om ons gesprek te hebben, ik zou dan niet naar die les gaan. Maar nu hebben we dus ineens les van haar, de les die we eigenlijk van 9:00 tot 10:30 zouden hebben.

Heb haar gelijk gemaild of ze het dan voor de les wil doen, maar daar krijg ik natúúrlijk geen reactie op.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers