Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het 'ik ben op zoek naar..' topic

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 26 Nov 2013 13:44

Het 'ik ben op zoek naar..' topic

Is hier al een topic van eigenlijk?
Ik kon hem in ieder geval niet vinden of ik kijk er helemaal over heen :nerd:

Maar goed..ik zag vandaag een meisje lopen met ontzettend leuke schoenen! Zoiets als het plaatje maar dan met een hak.. Heeft iemand enig idee waar je die zou kunnen kopen? Ik heb half internet al afgestruind maar ik kan ze nergens vinden :(


Afbeelding
Wat als het lukt
<<

ChiQ

Bericht 26 Nov 2013 15:02

Re: Het 'ik ben op zoek naar..' topic

Hm enige wat ik weet is dat deze en deze soort een aantal jaar geleden hip waren. Aantal jaar.. dan praat ik over 5 jaar terug toen ik nog thuis woonde.
<<

Anoniem4

Bericht 26 Nov 2013 15:29

Re: Het 'ik ben op zoek naar..' topic

Ik wilde hetzelfde zeggen als ChiQ. Misschien dat ze bij Shoeline oid nog zoiets hebben?
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 26 Nov 2013 15:44

Re: Het 'ik ben op zoek naar..' topic

Haha ja er stond mij ook iets van bij dat deze een aantal jaar helemaal 'in' waren.. maar goed ik loop altijd achter :P Ik heb net ook even de site van shoeline gecheckt en ook daar hebben ze deze schoenen niet.. Verder heb ik schuurman gehad, bristol, van haren, dolcis, shoemixx, otto, zalando.. Ja bristol heeft wel iets wat erop lijkt maar dan een vrij dunne, hogere hak en dat ga ik niet proberen want dan lijk ik net een pinguin :angel:
Wat als het lukt

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers