Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw koopgedrag

<<

Anoniem4

Bericht 27 Nov 2013 20:12

Re: Jouw koopgedrag

Oh.
<<

anoniem213

Bericht 27 Nov 2013 20:16

Re: Jouw koopgedrag

Rogue schreef:Oh.

:laughcry:
<<

Anoniem87

Bericht 27 Nov 2013 20:42

Re: Jouw koopgedrag

Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan kleding? Tussen de €100-€200
Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan cosmetica? Rond de €30 (ik gebruik aardig wat shampoo/cremespoeling en douchegel)
Vind je dat je te veel geld besteedt aan kleding? Het kan minder maar het is zo leuk :laughcry:
Vind je dat je juist wel iets meer mag kopen? Nee
Heb je je wel eens in de schulden gewerkt (rood staan, geld lenen van een bekende) om iets te kopen? Rood heb ik sowieso jaren gestaan, maar ik heb me niet (extra) in de schulden gewerkt voor kleding. Wel op rekening gekocht zodat ik later kon betalen :silent:
Hoe vaak ga je winkelen? In het echt en online (ook al is het even snel de stad in) In het echt 2x per maand maximaal, online kijk ik bijna dagelijks, koop wel zeker iedere maand iets online.
<<

Anoniem178

Bericht 27 Nov 2013 20:45

Re: Jouw koopgedrag

Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan kleding? 50 euro ongeveer denk ik
Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan cosmetica? weinig ,want ik heb alles al en da's duur spul. 5 euro ofzo dus
Vind je dat je te veel geld besteedt aan kleding? Soms te veel omdat ik altijd een lading in één keer koop, maar ik kan het me veroorloven.
Vind je dat je juist wel iets meer mag kopen? Nee
Heb je je wel eens in de schulden gewerkt (rood staan, geld lenen van een bekende) om iets te kopen? Nee, nooit.
Hoe vaak ga je winkelen? In het echt en online (ook al is het even snel de stad in). Om de dag denk ik, vooral online. Houd niet zo van mensen.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 28 Nov 2013 00:26

Re: Jouw koopgedrag

Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan kleding? Tussen de 150 en 200 euro.
Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan cosmetica? Geen idee. €20,00? (Exl scheermesjes, shampoo etc)
Vind je dat je te veel geld besteedt aan kleding? Mwoah.. Ja voor mijn inkomen eigenlijk wel. Ik hou gewoon van iets duurdere spullen. Niet omdat het duurder is (haha zeker niet Chiq duur) maar ik zou nooit bij de wibra of zeeman kopen oid, dan liever een aantal weken niks. Heel slecht maar dat is gewoon mijn eigen idee dat ik dat niks vind. Nergens op gebaseerd. Oja en dat niks kopen moet ik dus vaker doen.
Vind je dat je juist wel iets meer mag kopen? Nee.
Heb je je wel eens in de schulden gewerkt (rood staan, geld lenen van een bekende) om iets te kopen?Nee, ik heb alleen wel eens iets (afgelopen zaterdag nog haha) gekocht tijdelijk van de gezamenlijke rekening. Of ik boek het over van mijn spaarrekening.
Hoe vaak ga je winkelen? In het echt en online (ook al is het even snel de stad in).Eén keer per week. Niet online, terugsturen vind ik zo'n gedoe.
Smile, it's free!
<<

Diese

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 336

Geregistreerd: 18 Sep 2013 22:18

Bericht 28 Nov 2013 22:14

Re: Jouw koopgedrag

Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan kleding? Tegenwoordig niet meer zoveel. Denk gemiddeld tussen 50-75 euro. En tussen 30-50 euro voor mijn dochter.
Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan cosmetica? Ik koop regelmatig hebbedingetjes uit de limited edition van Catrice en Essence. Goedkope merken dus. Ik koop alleen dure creme en foundation (Estee Lauder) en mascara van l'Oreal.
Vind je dat je te veel geld besteedt aan kleding? Voor mijn dochter wel, want die heeft eigenlijk echt niets meer nodig.
Vind je dat je juist wel iets meer mag kopen? Nee.
Heb je je wel eens in de schulden gewerkt (rood staan, geld lenen van een bekende) om iets te kopen? Soms staan we aan het einde van de maand wel eens wat rood. Maar dan doe ik de maand er na meteen weer rustiger aan om in de plus te eindigen.
Hoe vaak ga je winkelen? 1x per week in de stad/dorp, waarvan ik 1x per maand voor mezelf ook kijk. Online kijk ik wekelijks op Sansonline, Hema, V&D, Pieces, Vero Moda, H&M, maar ik bestel bijna nooit online. Oh en 2x per jaar ga ik met mijn beste vriendin (voor- en najaar) flink inkopen doen bij de Primark in Essen. Dan koop ik wel voor rond de 200 euro, maar ben ik de paar maanden erna ook wel even klaar met kleding kopen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Nov 2013 11:09

Re: Jouw koopgedrag

Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan kleding? 150/200 euro
Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan cosmetica? Gemiddeld 15 euro?
Vind je dat je te veel geld besteedt aan kleding? Mwha, ik vind het leuk! Maar ik heb wel vrij veel kleding, ik zou dus meer kunnen verkopen wat ik niet meer draag.
Vind je dat je juist wel iets meer mag kopen? Nee
Heb je je wel eens in de schulden gewerkt (rood staan, geld lenen van een bekende) om iets te kopen? Nee
Hoe vaak ga je winkelen? In het echt en online (ook al is het even snel de stad in). Ik denk dat ik een keer in de twee weken wel even de stad in ga, maar dat is niet altijd om uitgebreid te shoppen. Online kijk ik wel regelmatig, maar koop ik alleen iets als ik het niet in de winkel kan vinden.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 29 Nov 2013 13:30

Re: Jouw koopgedrag

Ik durf dit lijstje niet eens in te vullen, haha.
Gelukkig sta ik nooit rood en spaar ik eigenlijk elke maand (tenzij er opeens zo'n leuke blauwe envelop op de mat valt...), dus wat dat betreft valt het mee.
Toch vind ik dat ik echt moet minderen. Heb echt een kast met niks om aan te trekken, ik pak steeds dezelfde dingen, dus waarom ik dan steeds iets nieuws koop...
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 29 Nov 2013 13:31

Re: Jouw koopgedrag

Gympie schreef:Vragenlijst m.b.t. het kopen van beautyproducten en mode:

Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan kleding? 0/50 euro
Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan cosmetica? 10/20 euro
Vind je dat je te veel geld besteedt aan kleding? Nee
Vind je dat je juist wel iets meer mag kopen? Ja maar ik spaar liever voor reizen.
Heb je je wel eens in de schulden gewerkt (rood staan, geld lenen van een bekende) om iets te kopen? Nee
Hoe vaak ga je winkelen? In het echt en online (ook al is het even snel de stad in). 1 Keer in de maand ongeveer.
<<

Anoniem75

Bericht 29 Nov 2013 19:26

Re: Jouw koopgedrag

Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan kleding? 50-100
Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan cosmetica? 10
Vind je dat je te veel geld besteedt aan kleding? Nee
Vind je dat je juist wel iets meer mag kopen? Soms wel
Heb je je wel eens in de schulden gewerkt (rood staan, geld lenen van een bekende) om iets te kopen? Nee
Hoe vaak ga je winkelen? In het echt en online (ook al is het even snel de stad in). 2-3 keer per maand
<<

Anoniem 42

Bericht 30 Nov 2013 19:00

Re: Jouw koopgedrag

Ik vind het heel moeilijk om in te schatten, omdat ik de ene keer echt dure schoenen koop bijvoorbeeld en dan weer maanden niets. Denk dat het neerkomt op zo'n 75 euro per maand?

Aan cosmetica geef ik denk ik 15 euro per maand uit en aan de kapper 50 euro per maand, dus in totaal geef ik aan uiterlijk zo'n 135 euro per maand uit. Vind ik best veel eigenlijk, nu ik het zo neer typ.

Ik shop vaak online.

Ik heb regelmatig rood gestaan voor kledingaankopen maar tot een half jaar geleden stond ik zo'n beetje structureel rood. Ik had nog wel spaargeld maar ik was te lui dat over te maken naar de lopende rekening.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers