Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Online boodschappen bestellen (Plus)

<<

Anoniem75

Bericht 26 Nov 2013 10:29

Online boodschappen bestellen (Plus)

Omdat ik een hoop nodig heb, mijn vriend veel moet werken en ik een mindere week heb ivm m'n rug en wil ik een keer boodschappen laten bezorgen voor de gehele week. Nu heb ik mijn lijst gemaakt bij de Plus maar als ik bij bezorgtijden kijk kan je alleen maar een datum invullen en geen dagdeel of tijd. Is dat overal zo? Bij de AH bijvoorbeeld? Ik heb namelijk niet veel zin om de hele tijd thuis te zitten wachten en dan zal je natuurlijk net zien dat ze komen als ik S. ga wegbrengen of ophalen van de psz.

En bestellen jullie vaak online?
Is de kwaliteit van de groente en fruit ook altijd goed?
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 26 Nov 2013 12:49

Re: Online boodschappen bestellen (Plus)

Wij bestellen op het werk altijd bij de AH, hier is het mogelijk om je tijd te kiezen. De tijdblokken bestaan uit 2 uur, dus van 12 tot 2 of van 2 tot 4 en ga zo maar door.
Over het algemeen is bij de ah het groente en fruit vers, maar overal heb je wel eens een rotte appel zitten.

1 nadeel van de ah: je moet minimaal voor €70,- bestellen anders leveren ze niet. :thumbdown:
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 01 Dec 2013 10:57

Re: Online boodschappen bestellen (Plus)

Ik bestel via AH.nl, daar kan je tijd(tijdsbestek 2 uur) kiezen en de dag.
Bij de verschillende tijden staan ook verschillende prijzen dus daar kan je ook op letten.
Minimale bestelling is inderdaad 70 euro. De eerste keer bezorgen is gratis (a4.95) als je via je nieuwe bonuskaart registreert, dan krijg je een kortingscode.

Ik vind het erg prettig, alles zit netjes in kratten, hiervoor betaal je statiegeld en bij teruggeven aan de bezorger krijg je dat geld weer terug.
De koelkast spullen zitten in een aparte tas en de zo ook de diepvriesspullen dus opruimen is ook zo gedaan.
Ik vind de kwaliteit tot nu toe altijd goed, niks op aan te merken. 1x een lekkende fles wasmiddel gehad maar dat wordt ook netjes opgelost.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron