Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bang in het donker?

<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:27

Bericht 25 Nov 2013 21:57

Bang in het donker?

Oké ik zit even met m'n handen in het haar. Sinds een week wordt L wakker s avonds, vaak rond 21.00/22.00 uur. Ze is dan helemaal hysterisch, bijna niet te troosten. Lijkt alsof ze heel bang is. Terug in bed is echt een drama dan ik ben vaak uren met haar bezig. Ze is wel wat snotterig maar daar heeft ze nog nooit echt heel slecht van geslapen. Ze lijkt ook echt heel bang. Nu heb ik een lampje aangelaten en ze is voor alsnog rustig. Vanaf welke leeftijd zijn ze meestal bang in het donker? Of hebben jullie nog een ander idee wat het kan zijn? Flesje melk etc helpt ook niet...
Afbeelding


Afbeelding
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 25 Nov 2013 22:18

Re: Bang in het donker?

Dat heeft mijn zoontje rond die leeftijd ook gehad, was helemaal overstuur en ik kon echt niet tot hem doordringen. Weet niet of hij bang was, of misschien naar gedroomd, maar een lampje aanlaten hielp hier ook soms. Volgens mij past dit ook wel bij de leeftijd.
<<

Anoniem16

Bericht 25 Nov 2013 22:21

Re: Bang in het donker?

R heeft dat nu nog wel eens. Wij laten dan een lampje aan en troosten hem even.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 25 Nov 2013 22:32

Re: Bang in het donker?

Hier begon het met ongeveer 2,5 jaar. Hij slaapt nu elke nacht met een nachtlampje. :)
Afbeelding
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 25 Nov 2013 22:37

Re: Bang in het donker?

Hier vanaf 1,5 een nachtlampje.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:27

Bericht 25 Nov 2013 22:40

Re: Bang in het donker?

Nou wat je zegt romie, echt alsof ik geen contact met haar krijg zo overstuur is ze. Ik ga morgen op pad voor een leuk nachtlampje.
Afbeelding


Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers