Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een huis vol

<<

Anoniem125

Bericht 19 Dec 2014 21:07

Re: Een huis vol

17 jaar verschil, dus zij was 15 en hij 32 toen ze elkaar leerden kennen. Sorry hoor, maar een gezonde kerel van 32 heeft geen interesse in een kind van 15. Ik vertelde het mijn man en hij walgde er ook van. Wij zijn van ongeveer dezelfde leeftijd, maar wij zijn met zulke andere dingen bezig dan een meisje van 15. Hoe kun je daarmee een gelijkwaardige relatie opbouwen?

Op zich heb ik geen enkele moeite met een groot leeftijdsverschil hoor, moet iedereen lekker zelf weten. Maar wél als er een minderjarige bij is betrokken.
<<

Anoniem255

Bericht 19 Dec 2014 21:18

Re: Een huis vol

Nou ja, mijn zus was 15 toen ze haar (inmiddels) man leerde kennen. Hij was toen 8 jaar ouder. Maar mijn zus was totáál anders dan haar leeftijdsgenoten. Mijn ouders hebben duidelijk grenzen gesteld waar mijn zwager altijd mee accoord is gegaan. Nu, na bijna 25 jaar zijn ze nog steeds dolgelukkig en hebben ze hun leven beter op de rit dan heel veel andere.

Ik denk dat het heel veel afhangt van hoe beide personen zijn. Mijn zwager heeft mijn zus en mijn ouders in hun waarde gelaten en de normen en waarden binnen ons gezin gerespecteerd.
Als die verhouding scheef ligt dan klopt er iets niet nee. Maar dat is niet per definitie zo.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 19 Dec 2014 21:19

Re: Een huis vol

Ja, dat bedoelde ik dus, zoals Nougat het verwoord.

En 8 jaar of 17 jaar vind ik nog steeds een heel verschil.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem125

Bericht 19 Dec 2014 21:26

Re: Een huis vol

Je zwager was dus 23, dat vind ik nog weer anders dan een man van 32 met een meisje van 15. Al vind ik ook die 23 jarige nog discutabel hoor. Op die leeftijd is zo'n verschil gewoon erg groot. Ik was als 15 jarige echt met heel andere dingen bezig, dan toen ik 23 was in elk geval. Laat zo'n meisje eerst gewoon volwassen worden.
<<

Trui

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 20 Nov 2014 15:52

Bericht 19 Dec 2014 21:35

Re: Een huis vol

Ik vind het echt pure armoe hoor. Die kleintjes die in een campingbedje onder de tv slapen..vreselijk. En maar doorbaren omdat 'het zo gezellig is' .
<<

Anoniem255

Bericht 19 Dec 2014 21:38

Re: Een huis vol

Er werd hier over een minderjarige gesproken.

Mijn zus is overigens prima volwassen geworden.
Wat er tussen mij en mijn ex gebeurt is, dat was niet normaal nee. Maar ik denk dat mijn zwager niet beter met mijn zus om had kunnen gaan dan dat hij gedaan heeft. Op een keurig nette manier en haar laten zijn en laten opgroeien zoals mijn zus was.
<<

Anoniem253

Bericht 20 Dec 2014 09:59

Re: Een huis vol

Ik vind die man van dat nieuwe gezin een beetje eng/vies.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 20 Dec 2014 16:08

Re: Een huis vol

Ik vind de familie Deijs echt een leuk gezin. En de familie Beaumgard trouwens ook.

De nieuwe familie is een beetje chaotisch. Maar ze hebben natuurlijk wel veel kleine kinderen. Terwijl de kinderen in de andere families al groter zijn, dat scheelt wel.
De moeder zegt alleen steeds dat ze zo geniet van haar gezin, maar dat zie ik er eigenlijk niet echt in terug ;), pff, ik word al gek als ik ernaar kijk, haha.
En dat geslinger aan die armen vind ik echt not done.
Laatst gewijzigd door _Lana_ op 20 Dec 2014 20:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 20 Dec 2014 16:24

Re: Een huis vol

Trui schreef:Ik vind het echt pure armoe hoor. Die kleintjes die in een campingbedje onder de tv slapen..vreselijk. En maar doorbaren omdat 'het zo gezellig is' .



Ja ik vind dat ook geen gezonde situatie..
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 20 Dec 2014 17:29

Re: Een huis vol

Ik vind het nieuwe gezin eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik vind die vader maar raar, vind dat getrek aan die armen ook zo sneu en vind het eet patroon ook niet echt gezond.
De Deijsjes en Baumgards daarentegen vind ik erg leuk en die hebben de boel een stuk beter voorelkaar volgens mij.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem97

Bericht 20 Dec 2014 18:29

Re: Een huis vol

Mijn mening is nog niet verandert van dat nieuwe gezin.
Gister zat die moeder te zeiken over vieze kleren omdat de kinderen buiten gingen spelen, dat mocht niet omdat ze anders vies gingen worden.
En t strand waar ze na 15 min weer vertrokken omdat ze zich zo druk maakte terwijl die kids zo lekker aan t spelen waren.
Dat geslinger aan die arm enzv enz, nee ik snap echt niet dat ze zoveel kinderen hebben, terwijl ze t niet aan kunnen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Dec 2014 20:22

Re: Een huis vol

Volgens mij is de reis van de familie deijs echt een ervaring.

Fam quadackers vind ik vervelend, nou ja vind hem vervelend vind hem wat wereldvreemd.
2015 💙
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 20 Dec 2014 21:40

Re: Een huis vol

Hier ben ik ook nog niet van mening veranderd. Vind het maar een apart gezin.
<<

Anoniem78

Bericht 21 Dec 2014 15:45

Re: Een huis vol

Ik werk in het speciaal onderwijs en heb 12 kinderen in de klas. Het lijkt me ongelofelijk zwaar om zoveel kinderen in huis rond te hebben lopen, ik denk ook niet dat het de ontwikkeling van de kinderen ten goede komt.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 21 Dec 2014 16:09

Re: Een huis vol

Wat een armoede bij dat nieuwe gezin.
Vind het gewoon zielig.
04-2014
10-2015
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 284

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 21 Dec 2014 16:19

Re: Een huis vol

Yare schreef:Ik werk in het speciaal onderwijs en heb 12 kinderen in de klas. Het lijkt me ongelofelijk zwaar om zoveel kinderen in huis rond te hebben lopen, ik denk ook niet dat het de ontwikkeling van de kinderen ten goede komt.


Toen ik stage liep heb ik ook een klasje van 12 gehad. Men, wat lijkt het me zwaar om er zoveel rond te hebben lopen! Een groot gezin lijkt me misschien wel leuk, maar bij 4 of 5 zou de grens voor mij wel bereikt zijn. En ik vind ook dat als je dan zoveel kinderen wilt, je er wel de ruimte voor moet hebben. Wat gaan ze doen over een paar jaar, als de kleintjes groter worden? Nog steeds bedjes in de woonkamer lijkt me niet echt gezond en prettig voor de ontwikkeling van de kinderen.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Anoniem173

Bericht 22 Dec 2014 11:14

Re: Een huis vol

Milou schreef:Wat een armoede bij dat nieuwe gezin.
Vind het gewoon zielig.

Echt hè niet normaal. Maar goed die vader neemt ook geen werk aan want ja zo gezellig thuis. Waar leven die mensen in godsnaam van :omg: . En dan niet eens weten hoeveel er per week doorgaat aan boodschappen
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 22 Dec 2014 11:16

Re: Een huis vol

Wat denk je van alle toeslagen/uitkeringen en kinderbijslag? Kan hoog oplopen hoor.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem173

Bericht 22 Dec 2014 11:18

Re: Een huis vol

Klopt maar het ziet er wel heel armoedig uit daar.
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 22 Dec 2014 12:26

Re: Een huis vol

Maar ze hebben we dure Nutrilonvoeding en een dure Quinny wagen.
Ik snap niet waar ze dat van betalen.
2012 2014
<<

Anoniem78

Bericht 22 Dec 2014 13:29

Re: Een huis vol

Ik denk dat ze flink gesponsord worden door de tv :ja:
<<

Anoniem173

Bericht 22 Dec 2014 13:33

Re: Een huis vol

Dat sowieso en het voordeel is je koopt 1x een kinderwagen en alle kinderen kunnen erin liggen. Lekker goedkoop :p.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Dec 2014 18:04

Re: Een huis vol

Haha ik hoop niet dat ook die jongens in die Barbie wagen hebben gelegen.
R. 2013
D. 2016
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Dec 2014 18:11

Re: Een huis vol

Zo grappig, de uitzending van vanavond is deels opgenomen in de feestlocatie van onze bruiloft. Het vrijgezellenfeest van de Baumgards was gedeeltelijk daar. Toen we daar de laatste keer waren om dingen door te spreken waren de opnames net die dag geweest en hebben we nog wat van de chocola gegeten die over was :-)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem74

Bericht 22 Dec 2014 18:36

Re: Een huis vol

Het eige waar het aantal kids invlied oo heeft, is de kinderbijslag zover ik weet.
Combinatiekorting en kdv toeslag krijgen ze niet.

Kindgebonden budget, zorgtoeslag en huurtoeslag is denk ik alleen met 18plussers in huis afwijkend.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers