Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een huis vol

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 10 Dec 2014 23:24

Re: Een huis vol

Leuk ik ga ook weer kijken! :happysanta:
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 11 Dec 2014 08:33

Re: Een huis vol

Leuk, ik kijk ook.
Ik kijk iedere aflevering altijd weer vol verwondering, ik heb het op mijn manier al druk met twee kinderen... :angel:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem123

Bericht 11 Dec 2014 11:25

Re: Een huis vol

ik kijk ook, zoals elk jaar. vind het zo'n leuke serie. Alleen dit jaar voor het laatst met de familie Deijs. Erg jammer dus ik ga extra genieten.
<<

Anoniem74

Bericht 15 Dec 2014 21:21

Re: Een huis vol

Gekeken?
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 15 Dec 2014 21:30

Re: Een huis vol

Gemist... Balen! Ga zo direct terug kijken!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem85

Bericht 15 Dec 2014 21:35

Re: Een huis vol

Jup gekeken. Omg die namen van de nieuwe familie, lastig om als buitenstaander te moeten onthouden. En zoveel zwangerschappen achter elkaar zou toch niet goed zijn voor je lichaam.

Ben ook wel benieuwd hoe het met het kindje van de zoon bij de familie deijs is, hopelijk komt dat ook nog aan bod. En weer een vakantie...
<<

Penélope

Noob

Berichten: 143

Geregistreerd: 04 Jun 2014 22:00

Bericht 15 Dec 2014 21:36

Re: Een huis vol

Ik heb ook weer gekeken. Bij het nieuwe gezin wat erbij is heb ik 2 keer als kraamverzorgster gewerkt.
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Dec 2014 22:16

Re: Een huis vol

was weer leuk
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 15 Dec 2014 22:33

Re: Een huis vol

Wat grappig dan penelope!
Vond je hen op tv overkomen, zoals ze in het echt zijn?

Je hebt die vader toch niet geleerd om die kleintjes aan 1 arm op te tillen :)
<<

Anoniem85

Bericht 15 Dec 2014 22:34

Re: Een huis vol

Ja dat optillen vond ik echt eng aan een arm. Brr
<<

Penélope

Noob

Berichten: 143

Geregistreerd: 04 Jun 2014 22:00

Bericht 15 Dec 2014 22:54

Re: Een huis vol

Ig-nore, het komt redelijk overheen met hoe ik ze heb leren kennen.
Nee dat heb ik hem niet aan geleerd wel probeert af te leren;) Vind dat echt vreselijk!
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 16 Dec 2014 11:02

Re: Een huis vol

Ook hoe hij dat ene kindje in die box omgooide en haar een fles in de mond duwde.... :confused: Dat kun je toch ook gewoon even normaal en liefdevol doen??

Verder vond ik het ook weer erg leuk.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem125

Bericht 16 Dec 2014 13:10

Re: Een huis vol

Als ik dit programma zie ben ik alleen maar zoooo blij dat wij geen groot gezin hebben. Lijkt me echt vreselijk.
<<

Anoniem168

Bericht 16 Dec 2014 13:26

Re: Een huis vol

O vet.. wist helemaal niet dat het programma een vervolg heeft gekregen. Twee jaar geleden gevolgd en vroeg me al af hoe het met ze ging. Ga straks ook eens kijken.. :cheering:
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Dec 2014 13:35

Re: Een huis vol

Het lijkt mij moeilijk om in zo'n gezin op te groeien, ook wel gezellig, je word er zeker sociaal van, maar ik zal er wel kriegel van worden dat ik nooit eens 'normaal' op de bank kan zitten, zonder dat er al weer iemand anders tegen je aan zit. Je hebt gewoon ook je persoonlijke ruimte nodig vind ik. Of dat je altijd je aandacht moet opvragen, ik ben geen extravert persoon, ik ben bang dat die dan meer vergeten worden.

Ik vond zijn optil technieken ook niet zo, lekker nonchalant. Daarbij stonden er nu al bedden in de woonkamer en verwachten ze er nog een aantal bij te krijgen, waar gaan ze die dan laten? Zeker als man geen werk heeft. Maar ik vond het wel leuk om naar te kijken!
<<

Anoniem125

Bericht 16 Dec 2014 13:39

Re: Een huis vol

Nee, dat optillen aan de arm is echt niet fijn. Kan zo uit de kom schieten, zo'n klein armpje, en ik vind het er ook nogal liefdeloos en ongevoelig uitzien. Verder begrijp ik echt niet dat je maar doorgaat met fokken. Ik heb vaak het idee dat het een angst is bij de ouders, om alleen te zijn, voor het lege nest syndroom. Ook dat die moeder zei dat ze het moeilijk vond dat de jongste naar school ging, normaal was ze dan alweer zwanger. Het lijkt wel verlatingsangst.
<<

Anoniem125

Bericht 16 Dec 2014 13:41

Re: Een huis vol

En ook dat ze zeggen dat het zo gezellig is. Ik vraag me dan af of het echt gezelliger is. Of je nu 6 kinderen hebt of 11, op een bepaald moment lijkt het me vooral ongelofelijk druk, niet zozeer gezellig meer.
<<

Anoniem97

Bericht 16 Dec 2014 14:09

Re: Een huis vol

Ik vond dat nieuwe gezin echt heel naar om te zienhoe die vader om ging met de kinderen, hop aan 1 arm optillen enzv.
<<

Anoniem85

Bericht 16 Dec 2014 15:30

Re: Een huis vol

Het lijkt mij helemaal in niet leuk om in zo'n groot gezin op te groeien, tenminste niet in de huizen die zij hebben. Ook dat die vader met moeite kan opnoemen in welke klas de kinderen zitten, laat staan dat hij interesse/verstand heeft van alle andere activiteiten, interesses e.d. van de kinderen. Alhoewel ik dat bij de andere families minder heb dat gevoel, vooral bij de baumgards lijkt de betrokkenheid wel erg groot.
<<

Anoniem258

Bericht 16 Dec 2014 15:33

Re: Een huis vol

Ik heb me ook verbaasd over dat nieuwe gezin. Ook idd hoe de vader ze optilde enz.
En hij kón werk krijgen maar dan was hij de hele dag van huis tot 22.00 Tja...
Ik vraag me dan direct af hoe ze dan rondkomen met alles.
<<

Anoniem85

Bericht 16 Dec 2014 15:36

Re: Een huis vol

Meggy schreef:Ik heb me ook verbaasd over dat nieuwe gezin. Ook idd hoe de vader ze optilde enz.
En hij kón werk krijgen maar dan was hij de hele dag van huis tot 22.00 Tja...
Ik vraag me dan direct af hoe ze dan rondkomen met alles.



Dat vraag ik mij ook af, vooral ook omdat ik Nutrilon zag staan dan denk ik met weinig geld zou ik voor Huismerk gaan.

Maar 11x 63 per maand erbij alleen al aan kinderbijslag...
Ik denk wel dat als je niet veel geeft om merkkleding, luxe eten, uitstapjes e.d. Dat je kinderen wel kunt onderhouden van de kinderbijslag.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 17 Dec 2014 07:25

Re: Een huis vol

Leuk om weer te kijken. Moet wel erg wennen aan het nieuwe gezin. Ze zullen het vast allemaal goed bedoelen maar ik vind het niet erg warmte uitstralen.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem255

Bericht 17 Dec 2014 20:14

Re: Een huis vol

Wij kijken nu voor het eerst.
Eerste opmerking van mijn man: jemig! Hoe doen ze dat met ern ouderavond???
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 17 Dec 2014 20:24

Re: Een huis vol

Pffff ik word al knettergek als ik er naar kijk....niks voor mij, zo'n groot gezin!

Moeder Baumgard is met de dochter die viool speelt weleens op mn vorige werk geweest. Mijn collega: 'die heeft geen poes meer maar een glijbaan!' Echt erg, maar ik moest zo hard lachen toen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem331

Bericht 17 Dec 2014 20:26

Re: Een huis vol

Ik kom ook uit een groot gezin, voordeel is dat je niet weet hoe het is wanneer je niet in een groot gezin opgroeit. Ik vond juist mijn vriendinnetje altijd erg zielig, dat was een nakomer en al haar broes en zussen waren de deur al uit. Leek me zo erg, dat je nooit iemand in de buurt had om mee te spelen of te praten.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers