Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

<<

vontje

Noob

Berichten: 27

Geregistreerd: 06 Nov 2013 14:10

Bericht 25 Nov 2013 17:07

net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

Hoi Allemaal,

zoals de titel het al aangeeft... help!
Vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan. Deze was positief. Alleen nu is het zo.. a.s mei gaan wij trouwen en heb ik afgelopen zaterdag mijn jurk uitgezocht. Oef! zoals ik op internet kan uitrekenen zal ik dan ongeveer 27 weken zijn. (ongeveer 31 juli d-day :) )
Nu vliegt het me een beetje aan... hoe moet dit nu met mijn jurk... etc etc etc....
<<

Tissie

Bericht 25 Nov 2013 17:11

Re: net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

Gefeliciteerd!!!

Wil je de bruiloft nog door laten gaan? Of kies je lievr voor een ander moment?
Anders zou ik NU de winkel bellen en het "probleem" voorleggen. Ze hebben vast vaker te maken met zwangere bruidjes!!

Succes!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 25 Nov 2013 17:14

Re: net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

Bij een nicht van me, is toen de jurk aangepast, maar ze was met haar trouwen 13 weken zwanger. Kleine aanpassing dus.
M:21072011
J :08012014
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:50

Bericht 25 Nov 2013 17:15

Re: net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

slaatje was volgens mij nog verder in de zwangerschap toen ze trouwde? Volgens mij heet ze nu venzje??
Afbeelding
<<

vontje

Noob

Berichten: 27

Geregistreerd: 06 Nov 2013 14:10

Bericht 25 Nov 2013 17:18

Re: net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

Raar ik had net een reactie geschreven maar kan hem nergens terug vinden.. Dan maar even overnieuw!

Bedankt voor je feliciatie!

Het vliegt me allemaal even aan... Mijn vriend weet het zelfs nog niet (die vertel ik het vanavond). Maar ik opende net mijn mail en toen zag ik dat mijn moeder al een aanbetaling had gedaan voor de jurk. Ik heb vanmiddag de winkel gebeld maar ze namen niet op, dus heb ik maar even gemaild. Phoe.. spannend hoor zo! We hadden moeite met zwanger worden en na mijn miskraam in juli had ik een onregelmatige cyclus.... Dus we dachten dat duurt nog wel weer een poos zoals bij de eerste zwangerschap. Maar toch op de juiste moment raak.
<<

Mikki

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:40

Bericht 25 Nov 2013 18:21

Re: net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

Ik ben getrouwd met bijna 27 weken zwangerschap, ik had een normale jurk aan. In de meeste jurken zit voldoende stof om de naden uit te leggen, en een ritssluiting kan vervangen worden voor een lint zodat je daarmee kan stellen. Het hangt wel een beetje van het model van de jurk af.
En gefeliciteerd!!
3 mooie meiden!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Nov 2013 18:24

Re: net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

Ik kon vrij veel van mijn gewone zomerjurken nog aan toen ik 30+ weken zwanger was, dat was geen stretch-stof. Een jurk lukt veel makkelijker dan een broek. Maar ik zou het uiteraard wel even aangeven zodat ze er rekening mee kunnen houden dat ze de jurk op een laat tijdstip nog iets moeten vermaken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem28

Bericht 25 Nov 2013 20:43

Re: net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

Ik ben getrouwd toen ik 35 weken zwanger was. Ik ben ook getrouwd in een normale jurk. Naden zijn uitgelegd en achteraan zat een rijgsnoer, dus ook vrij gemakkelijk aan te passen.
<<

vontje

Noob

Berichten: 27

Geregistreerd: 06 Nov 2013 14:10

Bericht 26 Nov 2013 08:47

Re: net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

Bedankt voor jullie reacties!!!

Gisteravond met mijn aanstaande over gepraat en hij zei gelijk... Ja hoor de bruiloft gaat gewoon door. Hoe mooi is het dat ik twee keer ja zeg :)

Reactie van de winkel waar ik mijn jurk vandaan heb is... "meet je buik nu op en tel daar ongeveer 20 a 30 cm bij op". De jurk die ik heb uitgezocht is een alijn jurk met een vetersluiting dus ik ben blij dat ik daarvoor gekozen heb :)

Al met al nergens zorgen overgemaakt denk ik! Bedankt voor jullie reacties!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 26 Nov 2013 12:47

Re: net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

Wat fijn dat er genoeg mogelijkheden zijn en dat de bruiloft nog steeds doorgaat. Er zijn ook winkels waar je een soort contract moet tekenen bij aankoop van een jurk waar in de kleine letters vermeldt staat dat je in die periode niet zwanger mag worden. Het kan dan zomaar zijn dat je de jurk alsnog af moet nemen als het toch gebeurt.
<<

vontje

Noob

Berichten: 27

Geregistreerd: 06 Nov 2013 14:10

Bericht 27 Nov 2013 09:43

Re: net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

Echt?? Is dat zo?? Dat wist ik helemaal niet.....
Maar gelukkig komt alles weer goed! Vandaag over 2 weken krijgen we de eerste echo...... :cheering:
Helemaal blij.. maar ook geloof ik het nog niet. Er moet de komende periode voor 2 dingen veel geregeld worden maar ach het komt wel goed......
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Nov 2013 10:17

Re: net Zwanger, trouwen, bruidsjruk... help!

Wat fijn dat ze zo reageerden bij de bruidswinkel.
Succes met alles regelen.
2014 2016

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers