Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als jij één moment...

<<

Anoniem83

Bericht 25 Nov 2013 15:36

Als jij één moment...

...mocht overdoen in je leven. Wat zou dat dan zijn?

...mocht herbeleven van je leven. Wat zou dat dan zijn?
<<

Anoniem75

Bericht 25 Nov 2013 15:38

Re: Als jij één moment...

Overdoen : m'n schooltijd. Dan had ik harder m'n best gedaan en langer door willen leren

Herbeleven : de eerste ontmoeting met mijn vriend. Dan hadden we vast eerder een relatie gekregen :razz:
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 25 Nov 2013 15:43

Re: Als jij één moment...

Overdoen; mijn pubertijd

Herbeleven; dat vind ik moeilijk kiezen, want ik twijfel tussen bruiloft, zwangerschap/geboorte Anouk (het ernaast staan), zwangerschap/geboorte Maaike (het zelf lichamelijk meemaken).
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem321

Bericht 25 Nov 2013 15:47

Re: Als jij één moment...

Overdoen: studiekeuze na de havo. Heb gekozen voor maatschappelijk werk en dienstverlening maar ben hopeloos gestrand en ben daarnaa aan het werk gegaan. Ik heb dus geen afgeronde beroepsopleiding. Als ik dit dus had kunnen overdoen, had ik een administratieve richting gekozen. Daar had ik nu veel meer aan gehad en dat ligt mij ook veel beter..

Herbeleven: een bepaalde verjaardag van mijn opa, die helaas al weer een tijdje geleden is overleden.
Die avond zat hij op de praatstoel en heeft toen heel interessant over zijn verleden verteld. Als ik dat moment zou kunnen herbeleven, dan zou ik doorgevraagd hebben. Ik merk nu dat ik mij bepaalde dingen afvraag en wel graag zou willen weten. Helaas weet mijn moeder ook niet alles.
Laatst gewijzigd door Anoniem321 op 25 Nov 2013 15:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 49

Bericht 25 Nov 2013 15:48

Re: Als jij één moment...

Overdoen: De periode met mijn ex en het gedonder erna of mijn schooltijd.

Herbeleven: De bruiloft van mijn broer, mijn gala en omdat ik er niets meer van weet de geboorte van mijn zusje.
<<

Hera

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 25 Nov 2013 15:45

Bericht 25 Nov 2013 15:58

Re: Als jij één moment...

Overdoen: mijn trouw. Ik heb er zelf amper van genoten en voelde het allemaal niet echt leuk. Misschien was ik beter niet getrouwd met mijn man, toch zeker niet op die manier. Ik denk met weinig plezier terug aan die dag. Als ik hem zou kunnen overdoen, dan zou ik hem kleiner en intiemer hebben gehouden (of niet gehouden, kan ook nog).

Herbeleven: alle mooie momenten met mijn moeder (die gestorven is ondertussen). En soms wil ik wel eens terug 20 zijn, weinig verantwoordelijkheden en nog echt contact met mijn vriendinnen...
<<

Hera

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 25 Nov 2013 15:45

Bericht 25 Nov 2013 16:01

Re: Als jij één moment...

Ragazza, wat doe je dan momenteel als werk? En kan je niet alsnog een administratieve studie gaan doen?
<<

Anoniem29

Bericht 25 Nov 2013 16:06

Re: Als jij één moment...

De tweede van de middelbare school. Ik zou hem overdoen omdat dat zo'n leuk jaar was en ik dat nog een keer wil meemaken :D

Als ik een 'stom moment' moet kiezen, om mezelf te kunnen verbeteren, dan zou dat denk ik ook de tweede zijn. Als ik er toen iets harder aan had getrokken had ik in 1x havo kunnen doen en niet via het vmbo-t de weg hoeven afleggen. Dan had ik vast ook andere keuzes op studiegebied gemaakt.


Als ik een moment mocht herbeleven zouden dat de 4 weken Curacao. Daar ben ik in 2009/2010 op vakantie geweest met mijn vriend.
<<

Anoniem321

Bericht 25 Nov 2013 16:19

Re: Als jij één moment...

Hera schreef:Ragazza, wat doe je dan momenteel als werk? En kan je niet alsnog een administratieve studie gaan doen?


Inmiddels werk ik als incassomedewerker bij een gerechtsdeurwaarderskantoor. Ik ben hier binnengekomen puur op werkervaring.
Ik zit hier nu wel goed. Ik heb via mijn huidige werk een juridische opleiding mogen volgen.
Een paar jaar geleden had ik het een tijdje niet zo naar mijn zin en toen heb ik heel veel gesolliciteerd op allerlei administratieve functies. Maar toen is wel gebleken dat alleen werkervaring niet voldoende was.

Ik heb wel nagedacht over thuisstudies, maar heel eerlijk gezegd ben ik tot nu toe te lui geweest en heb niet daadwerkelijk de stap naar een studie gezet. Maar het zou zeker slim zijn om dat alsnog te gaan doen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 25 Nov 2013 16:35

Re: Als jij één moment...

...mocht overdoen in je leven. Wat zou dat dan zijn? Mijn middelbare schooltijd, en dan wat meer voor mezelf opkomen

...mocht herbeleven van je leven. Wat zou dat dan zijn?[/quote] Dat zou dan echt de geboorte van mijn zoontje zijn. Ik vond het zo mooi.
Laatst gewijzigd door Ella op 25 Nov 2013 17:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem185

Bericht 25 Nov 2013 16:43

Re: Als jij één moment...

Overdoen is een fout die ik in mijn puberteit heb gemaakt.

Herbeleven zou ik écht niet weten.
<<

Anoniem97

Bericht 25 Nov 2013 17:43

Re: Als jij één moment...

Overdoen, mijn stage.

Herbeleven, beide zwangerschappen, zo bijzonder vond ik dat.
<<

Anoniem9

Bericht 25 Nov 2013 17:55

Re: Als jij één moment...

De keuze om aan het HBO te gaan studeren. Als ik had geweten hoeveel last ik er van heb, had ik het nooit gedaan.

Ik kan niet kiezen tussen de momenten. Alle geboortes van mijn nichtjes en neefje, mijn huwelijksaanzoek. In ieder geval dingen waar ik meer van had willen genieten ( niet dat ik dat van dat laatste niet heb gedaan, maar het was zo onverwachts :P )
<<

Anoniem199

Bericht 25 Nov 2013 18:03

Re: Als jij één moment...

Overdoen: Mijn HBO studie. Misschien had ik toch op kamers moeten gaan of een buitenland stage moeten doen. (al ben ik niet graag lang van huis, dus liever dan op kamers haha).

Herbeleven: Pfff...Al mn vakanties haha. Vooral die naar Curaçao. We waren er bij mn zus op bezoek en waren er maar 9 dagen.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 25 Nov 2013 18:23

Re: Als jij één moment...

Overdoen: de tijd dat ik op mijn MBO opleiding zat, dat was zo leuk.

Herbeleven: het moment dat ik hoorde dat ik mijn HBO diploma, dat is een beetje langs me heen gegaan. En de eerste date met mijn vriend zou ik ook nog wel eens willen herbeleven. En de laatste keer dat ik mijn oma gezien heb.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 25 Nov 2013 18:27

Re: Als jij één moment...

Overdoen: De periode na mijn opname in de eetstoorniskliniek. Op dat moment kon ik niet anders, maar als ik het nog een keer zou mogen doen zou ik mijn ex op hebben gezocht (of in ieder geval toe hebben gelaten), zou ik terug zijn gegaan naar mijn opleiding en deze af hebben gemaakt.

Herbeleven: Het WK turnen afgelopen oktober. Enerzijds een geweldige week met mijn beste vriendinnen en mijn grootste hobby's (turnen, uiteten, stappen) ineen, anderzijds het eerste moment waarop ik écht besefte dat ik beter ben.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Nov 2013 20:14

Re: Als jij één moment...

Hera schreef:Overdoen: mijn trouw. Ik heb er zelf amper van genoten en voelde het allemaal niet echt leuk. Misschien was ik beter niet getrouwd met mijn man, toch zeker niet op die manier. Ik denk met weinig plezier terug aan die dag. Als ik hem zou kunnen overdoen, dan zou ik hem kleiner en intiemer hebben gehouden (of niet gehouden, kan ook nog).

Herbeleven: alle mooie momenten met mijn moeder (die gestorven is ondertussen). En soms wil ik wel eens terug 20 zijn, weinig verantwoordelijkheden en nog echt contact met mijn vriendinnen...

Hera wat een verdrietige berichtjes! Ben je nu nog samen met je man?
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Nov 2013 20:16

Re: Als jij één moment...

Ontopic, ik zou m'n bevalling een keizersnee hebben willen laten zijn (extra punten voor de werkwoorden).
En periodes uit m'n studie zou ik willen herbeleven.
#teammaple🍁
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 25 Nov 2013 20:57

Re: Als jij één moment...

overdoen: begin 2011 tot afgelopen september. Ik ben een heks geweest. Voor vriend, kinderen, familie en vrienden.

herbeleven: alle drie de geboortes van mijn kinderen. Zo mooi en zo speciaal! O ja, vorig weekend. Ik heb lang niet zo genoten van een weekend weg.
<<

Anoniem123

Bericht 25 Nov 2013 21:00

Re: Als jij één moment...

Ik zou wel weer 1 dagje 14 willen zijn en mijn vader nog om mij heen kunnen hebben. Ik mis hem zo :cry:

Ik zou de bevalling wel weer over willen doen, naja het moment dat S op mijn buik werd gelegd. Dat moment is niet te omschrijven... na bijna 5 jaar had ik mijn eigen kind vast! :heart: :heart: Onvergetelijk.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 25 Nov 2013 21:00

Re: Als jij één moment...

Balloon schreef:overdoen: begin 2011 tot afgelopen september. Ik ben een heks geweest. Voor vriend, kinderen, familie en vrienden.

herbeleven: alle drie de geboortes van mijn kinderen. Zo mooi en zo speciaal! O ja, vorig weekend. Ik heb lang niet zo genoten van een weekend weg.



Ik weet er het fijne niet van, maar ik vind het wel heel eerlijk van je.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 25 Nov 2013 21:21

Re: Als jij één moment...

Ik was depressief en daardoor gewoon vreselijk voor mijn omgeving. Kortaf, snauwen, boos, verdrietig en aantrekken en afstoten van mensen die ik juist graag om me heen heb.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 25 Nov 2013 21:27

Re: Als jij één moment...

overdoen: ik had ipv een veilige stage in Nederland toch naar het buitenland gewild maar dat was niet medisch verandtwoord.Toch had ik dat graag gedaan!

herbeleven: de eerste nacht met mn dochter
<<

Anoniem7

Bericht 25 Nov 2013 21:35

Re: Als jij één moment...

Overdoen: de periode zo rond mijn 16e/17e, misschien was ik dan minder obsessief met eten aan de slag gegaan en had ik daardoor niet nu nog de gevolgen letterlijk met me meegedragen.

Herbeleven: Canada-reis 2009, of recenter, Toronto-tripje een maand terug, maar dan twee keer zo lang.
<<

Anoniem166

Bericht 25 Nov 2013 21:45

Re: Als jij één moment...

Overdoen: ik had mezelf niet zo'n pijn moeten doen toen ik 16 was, als ik dat kon overdoen, dan zou ik een andere uitlaatklep zoeken.

Herbeleven: het zelf aanpakken van mijn dochter bij de bevalling en haar op mijn buik leggen. Wat was dat een prachtig moment, dat staat echt in mijn geheugen gegrift.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers