Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat mankeer jij?

<<

Anoniem 63

Bericht 30 Nov 2013 16:56

Re: Wat mankeer jij?

Ik heb ook pds (wat veel zeg!) wat wellicht geen pds is maar een gutenintolerantie. Ben er nog niet uit of ik daar verder mee de medische molen in wil.

Ik heb, ook als zovelen, oogafwijkingen van -7,27 en -6,75.

Verder ben ik een beetje neurotisch....

Maar ik ben allang blij dat het mentaal zo veel beter gaat dan jaren terug!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Nov 2013 19:54

Re: Wat mankeer jij?

M-Train schreef:
Pompoen schreef:Gut, zou ik toch zo maar mijn fibromyalgie en mijn hypermobiele gewrichten vergeten. Ik heb een spalk voor mijn duim en voor mijn polsen en voor mijn vinger. Moet zeggen dat ik ze echt zelden gebruik, alleen als ik veel dingen doe waardoor ik er last van krijg.

@Cheese, ja knap zeg! Maar heb je typeangst dan? ;-)

Nee dat natuurlijk niet. Bedoel eerder als je zo'n waslijst leest (en dan heb ik alle kleinigheden nog weggelaten) dat t een wonder is dat ik nog leef...sarcasme modus weer uit.


Eh... ik was niet serieus hoor :laughcry:.

Maar ik denk inderdaad ook dat het een wonder is dat ik nog leef. Ik vond pas een sinterklaasgedicht van Aart daarover, echt heel grappig om terug te lezen.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 30 Nov 2013 23:27

Re: Wat mankeer jij?

Ik draag een bril ,vooral met tv kijken/computeren en ik heb reuma
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 01 Dec 2013 02:24

Re: Wat mankeer jij?

Ik heb een trage schildklier sinds de eerste zwangerschap. Dit betekend dat ik de rest van mijn leven schildklierhormoon moet slikken.
M:21072011
J :08012014
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 02 Dec 2013 10:49

Re: Wat mankeer jij?

Lichamelijk mankeer ik niets, nou op een verkoudheid/griep na. Geestelijk wel. Ik ben depressief verklaard, al staat dat nu ook een beetje op losse schroefjes.
Mijn man heeft dit jaar te horen gekregen dat hij PDD-NOS heeft en dat is iets wat ik maar moeilijk los kan laten en dat heeft voor heel veel strubbelingen gezorgd.
Ook emotioneel ging het lange tijd niet heel erg goed, maar sinds een aantal dagen voel ik mezelf wat beter. Ik probeer nu de kracht en moed te vinden om op deze manier door te gaan, maar ik weet, er zal vast wel weer (misschien nog wel vele) terug val komen, maar he, ook daar zal ik weer van leren en sterker uit komen.
Wel weet ik, dat word ook om mij heen gezegd, neem je tijd om echt volledig en 100% te herstellen en voor jezelf te gaan. Dit is ook belangrijk voor de toekomst, dus ook daar ben ik heel hard mee bezig.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 03 Dec 2013 13:43

Re: Wat mankeer jij?

Wat heftige dingen staan in dit topic zeg.

Ik heb astma. Hiervoor sta ik onder controle van de longarts en gebruik ik dagelijks medicatie.
ook heb pds. Het is aardig rustig op dit moment. Iets wat ik niet had verwacht tijdens de zwangerschap.
Ik draag steunzolen en heb daardoor altijd dure en stevige schoenen nodig.
En ik heb keratosis pilaris. Dit is een huidaandoening waar veel mensen last van hebben. Ik heb veel rode bultjes en vlekjes opijn armen, buik en benen. Dit komt door ontstoken haarzakjes en een dikke hoornlaag van de huid.
Afbeelding
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:10

Bericht 03 Dec 2013 21:39

Re: Wat mankeer jij?

- ik draag een bril
- ik heb reuma. Vanaf dat ik 1,5 jr was.
- chronisch vermoeid
- regenboogvliesontstreking (ogen)
Laatste 2 hangen samen met de reuma.
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 03 Dec 2013 21:59

Re: Wat mankeer jij?

Ik heb discalculcie. Verder heb ik onrustige cellen in mijn baarmoeder gebied. Vooralsnog is daar nog geen paniek over.
<<

Vanilla Queen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 71

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:17

Bericht 03 Dec 2013 23:30

Re: Wat mankeer jij?

Even het lijstje af gaan hoor haha...

- Ik heb een scoliose, heb tot mijn 18e een brace voor gedragen.
Door de scoliose heb ik ook minder energie. Maar ik ben ook gewoon lui haha. Geloof niet dat ik meer rugpijn heb dan ieder ander mens, geen idee eigenlijk.
- Ik ben hypermobiel: mijn schouder en duim gaan regelmatig uit de kom, verder zitten alle gewrichten overal veel te los, doet wel eens goed zeer, maar boeit me allemaal niet zo; prop alles wel weer terug op z'n plaats hoor :laughcry:
- PDS
- Haglundse exostose (extra botgroei op de hielen) ik loop al mijn schoenen stuk haha.
- Zonder lenzen zie ik geen moer :nerd:
- Tussen de oren: emetofobie en paniek-stoornis: heb ik allemaal nu wel redelijk onder controle.

En wat ik echt het walgelijkst vind: ik heb last van baardgroei :nopompom:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Dec 2013 15:02

Re: Wat mankeer jij?

Ik heb een bril -5 en 6
spastische darm
Whiplash daardoor dagelijks veel pijn in nek/rug/hoofdpijn
Slaapproblemen komt ook door het auto ongeluk
Heel erg hooikoorts van maart/okt en dan de winter verkouden. Dus altijd verkouden. En krijg vaak holte ontstekingen
Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers