Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dolce gusto

<<

Anoniem186

Bericht 25 Nov 2013 13:50

Dolce gusto

Onze senseo is kapot. Wij drinken zelf geen koffie, het is dus echt alleen voor bezoek. Nou zag ik zo'n dolce gusto in de aanbieding. Is dat lekkere koffie?
Het lijkt me een handig apparaatje, lekker klein ook.

En weten jullie toevallig nog sites waar je die cupjes goedkoper kan bestellen?
<<

Anoniem331

Bericht 25 Nov 2013 14:08

Re: Dolce gusto

Ik heb er een! Vind dat veel lekkerder dan senseo. Maar alleen voor visite is het wel dure koffie!
<<

Anoniem186

Bericht 25 Nov 2013 14:12

Re: Dolce gusto

1 kop koffie kost ongeveer 30 cent toch?

We hebben niet dagelijks visite, dus dat zou ik er wel voor over hebben.
<<

Anoniem331

Bericht 25 Nov 2013 14:22

Re: Dolce gusto

Hangt er van af welke smaak ja. Als je de gewonere smaken koopt heb je 16 bakjes voor net geen 5 euro.
<<

Anoniem186

Bericht 25 Nov 2013 15:12

Re: Dolce gusto

Heb je aan 1 cupje altijd genoeg? Ik lees op internet iets over 2 cupjes, dan wordt het wel een heel stuk duurder.
<<

Anoniem331

Bericht 25 Nov 2013 15:50

Re: Dolce gusto

Afhankelijk van de smaak dus. Een gewone zwarte koffie is 1 cupje, dus kun je van een doosje 16 bakjes zetten. Een cappuccino is koffie + melk dus 2 cupjes. Dan haal je uit een doosje maar 8 kopjes koffie, en ben je de helft duurder uit!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 25 Nov 2013 16:08

Re: Dolce gusto

Ik heb ook een dolce gusto. Maar die staat nu in de kast omdat ik de koffie te duur vind ervoor.

Ik had hem gekocht toen ik nog alleen woonde omdat ik zelf maar heel weinig koffie drink, dus vooral voor bezoek. Ik had een senseo, maar die pads worden niet lekkerder als een zak een half jaar in de kast ligt.
De cups zijn per stuk vacuüm, dus blijven lang goed. Dat vond ik ideaal.

Maar mijn vriend drinkt veel koffie, dus hij heeft zijn senseo meegenomen en die wordt nu altijd gebruikt en de pads krijgen niet de kans om oud te worden ;).

Ik heb aan de Sint wel cups gevraagd. Ik vind de aparte smaakjes als latte caramel wel erg lekker, maar dan heb je dus per doosje maar 8 kopjes. Café latte dronk ik ook wel, die zijn wel 16 kopjes per doosje.
Afbeelding
Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 25 Nov 2013 21:24

Re: Dolce gusto

Ik drink ook niet veel koffie, helemaal toen we een Senseo hadden niet.
Als ik dan wat dronk kocht ik meestal die cappuccino pads van Nescafé, ook duur.
Doordeweeks drink ik gewone cups (Cortado) en in het weekend luxere.
December 2009
juli 2012
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 26 Nov 2013 01:16

Re: Dolce gusto

Maar dan heb jij denk ik een Nespresso Pip?
Die smaken ken ik nl niet.

Ik kocht trouwens de cups altijd gewoon bij de supermarkt en soms op de website van dolce gusto, daar hebben ze soms wel leuke aanbiedingen met 5 halen, 4 betalen etc.
Afbeelding
Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 26 Nov 2013 17:10

Re: Dolce gusto

Nee Dolce Gusto!
Afbeelding

Die actie is nu trouwens ook, ik ben alleen altijd te laat, de smaken die ik dan wil zijn er niet allemaal. :(
December 2009
juli 2012

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers