Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ander adres opgeven?

<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 25 Nov 2013 12:44

ander adres opgeven?

Op het moment ben ik druk aan solliciteren. Hierbij kijk ik naar vacatures bij mij in de regio maar ook naar vacatures in de regio waar mijn vriend woont, dit is ongeveer een uur rijden bij mij vandaan. Mijn vriend en ik zouden graag in zijn regio gaan samenwonen.
Maar ik krijg regelmatig bij een afwijzing te horen dat ik te ver weg woon, terwijl ik in de brieven duidelijk aangeef dat de afstand geen probleem is omdat ik op korte termijn daar wil wonen. Nu kreeg ik de tip van iemand om dan gewoon het adres van mijn vriend op de brieven te zetten. Van de ene kant vind ik dit een goed idee maar ik wil ook gewoon eerlijk zijn en dat is dit toch eigenlijk niet helemaal...
Zouden jullie dit doen?!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Anoniem186

Bericht 25 Nov 2013 12:50

Re: ander adres opgeven?

Als je van plant bent om daar te gaan wonen als je daar een baan vindt, dan zou ik dat inderdaad gewoon doen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 25 Nov 2013 12:53

Re: ander adres opgeven?

Net wat Jans zegt, als je toch van plan bent daar te gaan wonen zou ik zijn adres erop schrijven.
<<

Anoniem87

Bericht 25 Nov 2013 13:02

Re: ander adres opgeven?

Ik zou het gewoon doen! Hoef je het in je brief ook niet uit te leggen.
<<

Anoniem185

Bericht 25 Nov 2013 16:53

Re: ander adres opgeven?

Lijkt me inderdaad ook een optie om het zo te doen. Het is jammer dat ze niet naar de inhoud van je brief kijken omdat je te ver weg woont, als je in de brief aangeeft dat het geen probleem is.
<<

Anoniem166

Bericht 01 Dec 2013 10:57

Re: ander adres opgeven?

Ik zou dat wel doen. Ik vind het wel stom dat ze je afwijzen omdat je te ver weg woont, terwijl je het in je brief vermeld.
<<

Anoniem85

Bericht 01 Dec 2013 14:05

Re: ander adres opgeven?

Ik heb hetzelfde gehad ooit, ik heb toen bij brieven in mijn oude regio mijn adres van toen doorgegeven, brieven bij mijn man in de buurt zijn adres, en in het plaatsen halverwege mijn oude adres.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers