Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

<<

Anoniem124

Bericht 24 Nov 2013 23:53

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Roza schreef:
Artemis schreef:
Roza schreef:Hij ziet misschien spoken? Letterlijk. Kinderen kunnen meer zien toch dan wij? Tenminste, dat zeggen/denken sommige mensen.

Wel heel zielig dat ie er zo van moest huilen :(

Jemig. Van alle logische en normale verklaringen kom je met de meest bizarre die je kunt bedenken?


Ja, ik moest meteen aan spoken/geesten denken omdat ik dat hier wel vaker gelezen heb. Ik ben toch niet degene die over dit onderwerp spreekt in dit topic?

Jij begon er wel over! Ik ben geen type die aan spoken dacht hoor!
<<

Anoniem187

Bericht 24 Nov 2013 23:56

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Mijn zin moest zijn; 'Ik ben toch niet de enige die over dit onderwerp spreekt in dit topic? degene = de enige.
Maar, ik ben zelf ook niet van de spoken en geesten, ik vind ze eng. Maar ik dacht een nuttige bijdrage te hebben aangezien ik dat hier geregeld lees en in mijn omgeving ook geregeld hoor.
Niet erbij nagedacht dat het anderen een vervelend gevoel zou kunnen geven.
<<

Anoniem20

Bericht 24 Nov 2013 23:58

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Ik snap niet zo goed waarom de post van roza zo schokkend (om even in topicstijl te blijven) wordt bevonden.
Een spook is echt niet zo'n wit ding a la casper, meer een bepaalde verschijning. Of dat nu een persoon is of een dier.

Hier ziet de oudste weleens een leeuw...ik ga er dan nooit zo op in. Volgens mij is dit best veelvoorkomend.
<<

Anoniem124

Bericht 25 Nov 2013 00:01

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

juani schreef:Ik snap niet zo goed waarom de post van roza zo schokkend (om even in topicstijl te blijven) wordt bevonden.
Een spook is echt niet zo'n wit ding a la casper, meer een bepaalde verschijning. Of dat nu een persoon is of een dier.

Hier ziet de oudste weleens een leeuw...ik ga er dan nooit zo op in. Volgens mij is dit best veelvoorkomend.

Schokkend? Ik wilde alleen even zeggen dat ik er niet over begon.
<<

Anoniem20

Bericht 25 Nov 2013 00:04

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Doel op artemis.
<<

Anoniem123

Bericht 25 Nov 2013 08:58

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Wat apart dat hij telkens zo naar buiten wees!

Pas liet mijn man een pasfoto van mijn overleden vader zien. S werd helemaal blij, begon te lachen en 'opapapapapa'.
Ik vond dat zo apart! Want hij kent 1 foto van mijn vader, die staat op zijn kamer, maar daar is het gezicht niet goed te zien. Dus of hij hem van die foto herkend, geen idee.

S liet mij pas wel op een andere manier schrikken.
Hij lag op zijn buik in bed te slapen. En als wij naar bed gaan kijk ik altijd nog even bij hem.
Ik heb echt een grote angst voor wiegendood (al word dat nu steeds minder) dus let altijd eerst op de ademhaling.
Ik zag hem niet ademen. Ik tik hem even aan. Geen reactie. Mijn hart zat toen al ergens in mijn keel.
Wat harder schudden, geen reactie. Hard zijn naam erbij geroepen. Gaan opeens zijn oogjes open, heel snel weer dicht en hij begint daar te grijnzen! De stinkerd... Hij deed alsof. Ben echt heel erg geschrokken.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 25 Nov 2013 09:15

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Lilypie schreef:IK geloof niet in geesten, maar laatst was ik bij mijn dochter op de kamer en vroeg ze : mama wie is die mevrouw die achter je staat :pale: toen kreeg ik toch wel de rillingen.



Brrrr daar zou ik ook wel even de rillingen van krijgen
Mother of 3 adorable children
<<

ChiQ

Bericht 25 Nov 2013 09:30

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Dat zou ik ook eng vinden Cheese!

Toen Julian 5 weekjes ofzo was sliep hier ook 't dochtertje van mijn nicht, ze lag in Julians ledikant omdat julian in zijn wieg lag, ik hoorde haar door de babyfoon praten en liep er tijdens een nachtvoeding heen, vraag ik: 'elena tegen wie praat je?' Kijkt ze opzij, en zegt; 'mag ik niet zeggen van hem..' :shock: je snapt dat wij met een kleuter en baby verder sliepen in ons bed..
<<

Anoniem275

Bericht 25 Nov 2013 10:19

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

maia schreef:
Lilypie schreef:IK geloof niet in geesten, maar laatst was ik bij mijn dochter op de kamer en vroeg ze : mama wie is die mevrouw die achter je staat :pale: toen kreeg ik toch wel de rillingen.



Brrrr daar zou ik ook wel even de rillingen van krijgen

Nou inderdaad!

Cheese, ik geloof ook niet echt in spoken of zo, maar heb je zelf niet gekeken waar hij naar keek in de tuin?
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 25 Nov 2013 10:44

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

.
Laatst gewijzigd door Marie op 01 Jan 2019 20:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 25 Nov 2013 11:35

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Lilypie schreef:IK geloof niet in geesten, maar laatst was ik bij mijn dochter op de kamer en vroeg ze : mama wie is die mevrouw die achter je staat :pale: toen kreeg ik toch wel de rillingen.


Was het niet gewoon je schaduw achter je?
<<

Lilypie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 25 Nov 2013 15:47

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Jorja schreef:
Lilypie schreef:IK geloof niet in geesten, maar laatst was ik bij mijn dochter op de kamer en vroeg ze : mama wie is die mevrouw die achter je staat :pale: toen kreeg ik toch wel de rillingen.


Was het niet gewoon je schaduw achter je?
.

Nee geen schaduw .
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 25 Nov 2013 16:41

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Het schijnt dat ik mijn moeder eens de stuipen op het lijf heb gejaagd. Ze tilde me op en ik kon toen net zinnen maken. Dus ik begon met "Mama, vroeger toen we nog allemaal lange jurken droegen..." alsof ik er nog iets achter wou zeggen, maar toen stopte ik en deed ik alsof er niets aan de hand was.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 25 Nov 2013 20:01

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Mijn zoontje zat net in een hoekje te spelen met zijn auto's en ineens hoor ik: 'Bloed. Bloed zeg ik!'
:silent:
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 25 Nov 2013 20:03

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Hij had het vorig jaar ook regelmatig over 'toen hij nog een baby was en een andere papa en een mama had, en hij dicht bij de zee woonde'. En nog meer details. Vond ik best vreemd toen!
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 25 Nov 2013 20:40

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Mijn oudste zoon heeft een half jaar voordat ik werkelijk zwanger bleek te zijn, gezegd dat hij een zusje zou krijgen en dat ik een baby in mijn buik heb. Hij heeft dit al de tijd stug volgehouden.
Ik vertelde hem toen dat het echt niet ging gebeuren... maar jawel hoor, een half jaar later was ik zwanger. Van een meisje!
En als je nu ook ziet hoe die twee met elkaar omgaan. Het is net alsof ze elkaar al heel lang kennen.

Ik blijf het bijzonder vinden...
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 25 Nov 2013 20:41

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Lilypie schreef:
Jorja schreef:
Lilypie schreef:IK geloof niet in geesten, maar laatst was ik bij mijn dochter op de kamer en vroeg ze : mama wie is die mevrouw die achter je staat :pale: toen kreeg ik toch wel de rillingen.


Was het niet gewoon je schaduw achter je?
.

Nee geen schaduw .


Mijn zoon heeft een hele tijd een piraat in de hoek van zijn kamer gezien. Geen idee waarover hij het had :confused:
<<

Anoniem16

Bericht 25 Nov 2013 20:46

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Ik geloof zeker dat kinderen veel meer zien dan wijzelf en dat we ze dat zelf afleren door er panisch oid over te doen.

Zo heb ik jaren terug een kleuter gehad die in de kring rond Kerst vertelde dat engelen helemaal niet eruit zagen zoals wij dachten ( witte kleren, vleugels etc) maar dat het gewone mensen waren waar je tegen kon praten.
<<

Anoniem28

Bericht 25 Nov 2013 20:47

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

was dat niet gewoon door zijn ouders verteld printje?
<<

Anoniem16

Bericht 25 Nov 2013 20:50

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Rejoy schreef:was dat niet gewoon door zijn ouders verteld printje?



nee want de kleuter in kwestie had vaker dit soort uitspraken. Moeder schrok zich ook dood toen ik met dit verhaal kwam. Moeder vond eht juist eng dat haar kind zoveel zag.

Kind 'voorspelde' ook dat ik zwanger was, dat het een jongen was bij R dus. En zo had ze nog een paar bijzondere uitspraken.
<<

Anoniem121

Bericht 25 Nov 2013 22:58

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

X
Laatst gewijzigd door Anoniem121 op 18 Jan 2014 16:20, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem73

Bericht 25 Nov 2013 23:13

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Mijn dochter heeft ook veel uitspraken en 'ziet' ook veel dingen, zij is spirItueel begaafd dit heeft zij van mij. Ik kijk dus ook echt nergens van op. Maar ik kan begrijpen dat veel mensen daar van kunnen schrikken.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Nov 2013 23:36

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Ik hoop dat Louise geen gekke dingen gaat zien want ik ga nooit nog een oog dicht doen denk ik.
AfbeeldingAfbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 25 Nov 2013 23:49

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Ik 'zag' als kind ook veel. Mijn ouders hebben toen het advies gehad hier geen aandacht aan te besteden. Dan zou het niet zo ontwikkelen.
Mocht het toch verder ontwikkelen konden ze altijd bij die vrouw (soort medium) terecht.

Maar het is bij mij nooit weggegaan. Zo heb ik vaak voorspellende dromen zowel leuke als vervelende/minder leuke dingen, 'zie' ik mensen (vooral in mijn zwangerschap). Sommige dromen kan ik onthouden/vertellen, maar ook heb ik vaak een deja-vu gevoel, dan heb k het allemaal al eens meegemaakt. Het jammere is dan alleen wel ondanks dat ik kan vertellen wat er gaat gebeuren dit niet kan veranderen door ipv (even voorbeeld) links naar rechts te gaan.

Ik hoop alleen dat A. of M. er geen 'last' van zullen krijgen, want het soms erg vervelend.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem58

Bericht 26 Nov 2013 10:24

Re: Als je kinderen je de stuipen op het lijf jagen.

Toen ik een jaar of 5 was, was ik met mijn ouders op vakantie in de Veluwe. We zaten op een vakantie park, en mijn vader en ik gingen na het eten samen een wandelingetje maken. Omdat we de weg niet goed wisten verdwaalden we. Ik zat bij mijn vader op de schouder en wees hem zo de weg, hij snapte echt niet hoe dat kon en ik zei alleen maar dat we daar toch al heel vaak samen geweest waren.
Ik kan nu nog precies terug halen hoe het uitziet, een weggetje met wilde aardbeienplantjes erlangs.
Ik ben als kind ook altijd ontvankelijk geweest voor verschijningen, ik heb dat van mijn moeder die heeft dat nu nog steeds heel veel. Ik sluit mij af, want ik vind het eng en kan helemaal opgezogen worden.
Ik vind het dus helemaal niet zo raar om zoiets te opperen, ik vind het eerder raar dat hij iemand in de tuin heeft zien vechten, dat moet je als ouder dan toch ook gezien hebben?
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan