Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vreemdgaan

<<

Anoniem38

Bericht 24 Nov 2013 22:14

Vreemdgaan

Stel...jij, en met jou vele anderen, hebben het vermoeden dat twee mensen met elkaar vreemdgaan. De man is al eens vreemdgegaan en de vrouw van de man is daar achter gekomen. Ze zijn er 'goed' uitgekomen.

Zou je, als je dus het vermoeden hebt, naar die vrouw stappen of juist naar die man? Of niks doen en het bij hun laten?
<<

Anoniem136

Bericht 24 Nov 2013 22:18

Re: Vreemdgaan

Ik zou me er niet mee bemoeien.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Nov 2013 22:18

Re: Vreemdgaan

Ik zou me er ook niet mee bemoeien, zeker niet als het alleen maar een vermoeden is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Nyx

Bericht 24 Nov 2013 22:19

Re: Vreemdgaan

Ik zou naar de vreemdganger stappen (en alleen als het een hele goede vriend of familie is) en zeer zeker niet naar de partner. Heb je het bij het juiste eind, dan is het de taak van de vreemganger om het de partner te vertellen. Heb je het niet bij het juiste eind en je licht de partner in, dan maak je iemand onnodig ongerust.
<<

Artemis

Bericht 24 Nov 2013 22:20

Re: Vreemdgaan

Bij vermoedens zou ik niets doen. En als ik het zeker zou weten hangt het af van hoe close ik met ze ben.

Feitelijk zijn het gewoon mijn zaken niet.

Veel mensen vermoeden dat hun partner vreemdgaat maar willen het niet weten, of ze gaan zelf ook vreemd, of ze geloven je niet als je het ze vertelt, dus als je al iemand aanspreekt dan de vreemdganger zelf. Maar als die alles ontkent ben je terug bij af.
Laatst gewijzigd door Artemis op 24 Nov 2013 22:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 24 Nov 2013 22:21

Re: Vreemdgaan

Ik zou me er ook niet mee bemoeien, zijn niet jou zaken vind ik.
<<

Anoniem38

Bericht 24 Nov 2013 22:22

Re: Vreemdgaan

Htczijn mijn zaken ook. Iet. Ik vind het alleen erg sneu voor de vrouw in kwestie... Daar ben ik bevriend mee.
<<

Artemis

Bericht 24 Nov 2013 22:26

Re: Vreemdgaan

Waarom denk je het eigenlijk?

En als heel veel mensen dat denken dan wordt er gewoon óf ongelooflijk geroddeld óf het is waar, maar als heel veel mensen het zien dan zal zijn vrouw het gezien de eerdere ervaringen ook wel doorhebben.

Maar iets erkennen vraagt om keuzes en die wil niet iedereen maken.
<<

Anoniem60

Bericht 24 Nov 2013 22:31

Re: Vreemdgaan

Als je er echt mee zit, zou ik het aan hem vragen en als hij het dan toegeeft zou ik hem een ultimatum stellen om het te vertellen. Ik kan me voorstellen dat dat lastig is als het om een vriendin van jou gaat.
<<

Artemis

Bericht 24 Nov 2013 22:32

Re: Vreemdgaan

Fem schreef:Als je er echt mee zit, zou ik het aan hem vragen en als hij het dan toegeeft zou ik hem een ultimatum stellen om het te vertellen. Ik kan me voorstellen dat dat lastig is als het om een vriendin van jou gaat.

Ja, ultimatum om het te vertellen. En dan blijkt achteraf dat zij het liever gewoon niet geweten had. Dat kun je alleen doen als je 100% zeker weet dat de ander het wil weten.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 24 Nov 2013 22:33

Re: Vreemdgaan

Bij alleen een vermoeden zou ik er niks mee doen. Als ik het zeker zou weten dan zou het er vanaf hangen hoe goed ik bevriend ben met ze en dan eventueel naar de vreemdganger zelf stappen maar nooit naar de partner, dat mag diegene dan zelf vertellen vind ik.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem38

Bericht 24 Nov 2013 22:36

Re: Vreemdgaan

Omdat de vrouw die 'vreemdgaat' ook met mij bevriend is en haar verhalen via whattsapp niet overeen komen met wat er in werkelijkheid gebeurt. Ze worden erg vaak samen gespot, zeggen dat ze niet samen naar wedstrijden gaan en komen dan toch samen. Daarnaast lag hij in het ziekenhuis, zat de 'vremdgaande' vrouw aan zijn bed. En deden ze allebei erg zenuwachtig toen er plots iemand anders op bezoek kwam,etc

Het kunnen natuurlijk ook weg goede vrienden zijn, maar dan hoef je niet zo geheimzinnig te doen.
<<

Anoniem38

Bericht 24 Nov 2013 22:38

Re: Vreemdgaan

Een ultimatum zou ik nooit stellen. Ik kan ook niet vragen aan de vrouw hoe zij het vindt dat die twee zoveel met elkaar omgaan...
<<

Anoniem75

Bericht 24 Nov 2013 22:50

Re: Vreemdgaan

Ligt eraan hoe close ik met haar ben. Met vermoedens zou ik niks doen. Wel als ik iets met eigen ogen of oren iets heb gezien of gehoord.
<<

Anoniem 47

Bericht 24 Nov 2013 23:23

Re: Vreemdgaan

Ik zou me er niet mee bemoeien, omdat ik vind dat het mijn zalm niet zijn.
<<

Anoniem187

Bericht 24 Nov 2013 23:26

Re: Vreemdgaan

Liv schreef:Ik zou me er niet mee bemoeien, omdat ik vind dat het mijn zalm niet zijn.


Het neusje van de zalm?
<<

Artemis

Bericht 24 Nov 2013 23:42

Re: Vreemdgaan

Klinkt toch meer als geroddel (oh ze zouden toen niet samen komen en toch kwamen ze tegelijk aan, oh ja joh? Ja, laatst deden ze ook al zo verdacht, nou,weet je wat mij laatst opviel...) enzovoorts. En voor je het weet heb je een roddel.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 24 Nov 2013 23:47

Re: Vreemdgaan

Ik zeg niks. Dat zijn niet mijn zaken.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem185

Bericht 25 Nov 2013 00:25

Re: Vreemdgaan

Dat soort problemen ga ik niet opzoeken, ik houd me er lekker buiten.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Nov 2013 01:53

Re: Vreemdgaan

Als je echt zo met je vermoedens zit, zal ik het vragen aan de vermoedelijke vreemdganger.

Maar inderdaad dit klinkt vooral als geroddel.
<<

Anoniem38

Bericht 25 Nov 2013 10:25

Re: Vreemdgaan

Ik laat me er buiten. Ik zie ze zelf ook regelmatig samen, dus het is niet wat ik via via heb. Bespreek het ook met niemand, aangezien de 'vreemdgaande' vrouw de vrouw is uit het oude topic die gepest werd bij de club. Ik neem het nog steeds voor haar op, hoewel ik dat nu wel moeilijker vind en dus vaker mijn mond weer hou en me er niet meer mee bemoei.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 25 Nov 2013 10:38

Re: Vreemdgaan

Me er buiten houden. Het zijn mijn zaken niet, en ja, uiteraard vind je het sneu voor degene die waarschijnlijk wordt bedrogen.

Het is gewoon heel erg lastig dit soort dingen. Wanneer doe je er goed aan? Wanneer niet? Misschien wil je vriendin het niet weten? Is ze gelukkiger zonder dit stukje informatie? En je weet het ook gewoon niet zeker he..
<<

Anoniem97

Bericht 25 Nov 2013 10:40

Re: Vreemdgaan

Ik zou het wel moeilijk vinden maar ik zou me er niet mee bemoeien.
<<

anoniem213

Bericht 25 Nov 2013 10:42

Re: Vreemdgaan

Ik ga regelmatig iets met een collega drinken, ook buiten werk en wij worden ook weleens samen gesignaleerd. We zijn ook wel ooit naar huis gefietst en toen stonden we nog een half uur te praten en besloten we nog maar een biertje drinken, terwijl we al gezegd hadden dat we allebei zouden gaan :shock:. Als hij morgen in het ziekenhuis zou liggen, zou ik ook langsgaan. Dat zou je ook zomaar verkeerd op kunnen vatten, maar het is puur platonisch. Als ik dit had gedaan met een vrouwelijke collega, dan had niemand er wat van gedacht.

Ik vind mensen samen signaleren echt geen graadmeter. Ik ben ook heel vaak met vriendinnen, maar dat mag dan wel? Vriendschappen tussen mannen vrouwen bestaan gewoon. En misschien is er wel meer aan de hand, maar je ziet ook meer wanneer je er op zit te letten. Ik zie in je hele verhaal geen enkele reden om je er mee te bemoeien. Het is een roddel die extra in stand wordt gehouden, doordat iedereen de hele dag op hen zit te letten. Ik lees nergens dat iemand hen daadwerkelijk heeft zien zoenen.
<<

Anoniem38

Bericht 25 Nov 2013 10:51

Re: Vreemdgaan

O, nee, begrijp me niet verkeerd! Ik heb ook een vriend. Alleen als ik aan zijn bed zou zitten en er komt iemand binnen plots, word ik niet zenuwachtig. En mijn verhalen in whatsapp kloppen gewoon met wat er in werkelijkheid gebeurt is. Mensen zien ons ook samen. Maar omdat er niks geheimzinnigs aan is, heb ik niet het idee dat er iets over gedacht wordt. Sterker nog...iemand is een keer naar mijn vriend gegaan om te zeggen dat hij mij wel vaak met die jongen zag sporten. Mijn vriend weet er van, dus dat was meteen uit de lucht. In dat opzicht vond ik het fijn dat het gewoon gevraagd werd.

Ze moeten het ook lekker zelf weten als het daadwerkelijk zo is. Ik voel me wel een beetje in een spagaat. Bevriend met beide vrouwen. De ene vrouw heeft het al eens meegemaakt met de betreffende man...dus ik zou het zo sneu vinden als het weer zo zou zijn. De andere vrouw heb ik de laatste tijd steeds vaker het gevoel bij dat ze een dubbele agenda heeft. Trainingen met mij afzeggen, omdat ze moe is en dan wordt ze wel gezien met hem door mijn vriend; sportend. Zeg dan dat je geen zin hebt om met mij te trainen of dat je al met hem afgesproken hebt. Want wie weet wat zij tegen haar man zegt...dat ze met mij traint wellicht? Ik vind het maar vaag..
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers