Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vreemdgaan

<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 05 Jan 2014 16:06

Re: Vreemdgaan

Zoals je het omschrijft lijkt het idd wel alsof er iets aan de hand is maar feitelijk gezien weet je niets meer dan dat ze erg close met elkaar zijn. Je weet niet of er ook daadwerkelijk wat gebeurd. De kans is groot maar het is niet zeker! De kans is ook groot dat wanneer er over gesproken wordt, zij zullen ontkennen en dan ben jij degene die loopt te stoken, terwijl je het alleen maar goed bedoeld!

Een vriend van mij heeft ook een relatie. Laatst waren wij samen ergens en dachten de meeste mensen dat wij bij elkaar horen. Mensen die hem sowieso niet kennen en ik de meeste slechts vaag. Maar ook een goede vriendin die ik twee dagen eerder nog uitgebreid had gesproken, die vroeg zich af waarom ik tijdens dat gesprek niets over mijn nieuwe vriendje had gezegd... nou, omdat ie mijn vriendje niet is :wink: We deden niets bijzonders, hadden gewoon lol met elkaar en hebben met elkaar gekletst maar als dat verkeerd geïnterpreteerd wordt en die interpretatie komt bij zijn vriendin dan zou dat voor problemen kunnen zorgen.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem 52

Bericht 05 Jan 2014 16:28

Re: Vreemdgaan

Op basis van je omschrijving heb ik een affaire met minstens 2 (getrouwde) collega's...
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 05 Jan 2014 16:52

Re: Vreemdgaan

Artemis schreef:Nou ja, ik heb dus zo'n vent gehad, die vreemdging. Waarvan zijn vrouw best wist hoe hij was, want hij ging ook vreemd met háár toen ze elkaar leerden kennen. Maar ja, dat was 10 jaar daarvoor. Nu ken ik haar verder niet, maar wel veel van haar vriendinnen. En wat ik van haar weet is ze slim, heel ambitieus, type carrièrevrouw zeg maar en niet naïef. Dat, opgeteld met het feit dat ze weet dat hij een vreemdganger is, dat ze al jaren geen seksleven meer hebben vanwege erg uiteenlopende werkschema's en seksuele voorkeuren (wat hij leuk vond om te doen vond zij afschuwelijk, wat zij graag wilde, daar kreeg hij hem niet van omhoog) maakt dat ik echt heel vaak heb gedacht dat ze het eigenlijk best wist.

Zeker omdat ik haar per ongeluk eens heb aangesproken op de chat toen zij per ongeluk als hem ingelogd stond. Nu waren dat geen expliciete berichten, maar wel berichten waaruit bleek dat wij intiemer met elkaar waren dan gewoon collega's. In plaats van dat er toen een belletje ging rinkelen bood ze haar excuses aan naar hem dat ze niet meteen had uitgelogd en dat ze heus meteen had gezegd dat zij niet hem was. En nogmaals sorry.... Dat zeg maar.

Ze weet dat ik daar thuis ben geweest, al had ik er niets te zoeken (we waren al geen collega's meer) en hij zat ongeveer begraven in zijn telefoon. Plus dat ik weet dat een vriendin van haar hem en een eerder scharreltje betrapt had en heeft gezegd dat als hij daarmee doorging ze het aan zijn vrouw zou vertellen. Hij beloofde uiteraard beterschap, dumpte de scharrel en zocht een nieuwe. Waar hij 2 jaar een relatie mee had terwijl zijn vrouw oa zwanger was.

Alles bij elkaar móet zij wel weten wat haar man uitspookt, en ik heb echt getwijfeld of ik het haar zelf niet moest vertellen, omdat ik het ook zou willen weten. Maar dat zou hypocriet zijn, dus dat heb ik niet gedaan. Maar ze is niet dom, ze kent hem, ze kent de omstandigheden, en toch vindt ze dat ok ofzo. Net als hij, niet gelukkig maar toch niet scheiden, want teveel consequenties. Dus dat moddert dan samen wat aan.

Zou mijn ding niet zijn, maar er zijn zat mensen die het zo doen.

Ach ja ik ken iemand die ook de "vriendin" is en de "vrouw" weet het ook en die doet net alsof er niets aan de hand is. Ze accepteert het niet maar ze houdt het ook niet tegen (in de zin van scheiden ofzo) en de vriendin is zo verliefd dat die genoegen neemt met een tweede plek.

En dit al 40 jaar...

(Oftewel er zijn zoveel scenario's te bedenken waarin het de vraag is of mensen nou écht vreemdgaan of niet)
<<

Anoniem7

Bericht 05 Jan 2014 19:06

Re: Vreemdgaan

Misschien zijn ze gewoon goed bevriend. Vreemdgaan zouden ze heus niet zo opvallend doen, en daarbij zie ik ook geen grensoverschrijdend gedrag, alleen gedrag waar jullie je conclusies uit trekken.

De beste vriend van een vriendin van mij is ook gewoon een man, zit ook geen liefde achter, alleen vriendschap.
<<

Artemis

Bericht 05 Jan 2014 19:22

Re: Vreemdgaan

Oh en ik denk ook dat al ze daadwerkelijk vreemdgaan ze niet zo opvallend doen. Dan hoeven ze het niet te hebben van die momenten namelijk, met anderen erbij, maar dan zien ze elkaar daarnaast nog wel. Met die collega heeft niemand iets doorgehad, we moesten zelfs samen cursussen geven soms, en dan werkten we gewoon vriendelijk maar heel zakelijk samen. In een groep collega's hadden we zelfs nooit echt contact, een beetje afstandelijk zelfs, maar zeker niet vriendschappelijk of meer dan dat.

Sterker nog: ik vertelde het aan een collega en die dacht dat we elkaar niet eens aardig vonden..... :angel:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 05 Jan 2014 19:25

Re: Vreemdgaan

Yep, zo eentje had ik er ook ooit. Niemand wist dat we überhaupt elkaar weleens spraken. Ondertussen echter …

Volgens mij ga je ook juist afstandelijker doen, omdat je niet betrapt wilt worden.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 08 Jan 2014 12:41

Re: Vreemdgaan

Wel lastig inderdaad, aangezien het beide vriendinnen van je zijn. Maar zolang je niets zeker weet zou ik er niets mee doen.
<<

Anoniem17

Bericht 08 Jan 2014 12:56

Re: Vreemdgaan

Ik heb ooit eens in zo'n situatie gezeten. Ik was (en ben overigens nog steeds) bevriend met een meisje waarvan ik wist dat ze regelmatig afsprak met een jongen. Die jongen was (is) de vriend van een oud-klasgenootje van mij. Dat klasgenootje sprak ik nooit meer, ik was op school wel goed bevriend met haar maar dat is na de middelbare school helemaal doodgebloed. Op een gegeven moment vertelde die vriendin dat ze met die jongen naar bed was geweest. Ik heb toen niets gezegd. Ten eerste wist ik niet wat de afspraken zijn tussen de jongen en zijn vriendin, misschien vinden zij dat wel ok van elkaar, weet ik veel. Ten tweede dacht ik dat het wel heel vreemd zou zijn als ik haar, na 3 jaar radiostilte, ineens zou informeren over haar vreemdgaande vriend. Daarbij is het ook bij die ene keer gebleven.
Ik moet zeggen dat ik het echt wel moeilijk vond hoor, vooral omdat haar toen nog op Facebook had en vaak van die happy couple foto's voorbij zag komen en op een gegeven moment ook foto's van het nieuwbouwhuis dat ze samen hadden gekocht. Ik dacht toen echt vaak: Die jongen is vreemdgegaan! Maarja, wie ben ik om daar iets van te zeggen?
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 09 Jan 2014 12:33

Re: Vreemdgaan

Artemis schreef:Oh en ik denk ook dat al ze daadwerkelijk vreemdgaan ze niet zo opvallend doen. Dan hoeven ze het niet te hebben van die momenten namelijk, met anderen erbij, maar dan zien ze elkaar daarnaast nog wel. Met die collega heeft niemand iets doorgehad, we moesten zelfs samen cursussen geven soms, en dan werkten we gewoon vriendelijk maar heel zakelijk samen. In een groep collega's hadden we zelfs nooit echt contact, een beetje afstandelijk zelfs, maar zeker niet vriendschappelijk of meer dan dat.

Sterker nog: ik vertelde het aan een collega en die dacht dat we elkaar niet eens aardig vonden..... :angel:


Dat ben ik niet helemaal met je eens, er zijn er ook die dat wel gewoon doen.
Ik heb ooit eens een manager gehad met een leidinggevende die beide ook relaties hadden maar er nota bene op het werk nog voor kozen om seks te hebben. En dan was ineens het kantoor op slot, en als je er binnen wilde werd het haar en overhemd gauw gefatsoeneerd. Of tijdens vergaderingen beide met de telefoon bezig zijn en giebelen en serieus denken dat niemand het door heeft....

Uiterst verbaasd zijn toen we zeiden dat we dit uiterst onprofessioneel vonden. Hoe wisten wij het dan?? Was de vraag..
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Jip

Bericht 02 Mei 2014 20:53

Re: Vreemdgaan

Inmiddels is het uitgekomen..
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Mei 2014 00:33

Re: Vreemdgaan

Wat is uitgekomen en hoe? Mijn vriend heeft heel veel vriendinnen en 1 daarvan is zijn beste vriendin. Ze heeft al jaren geen relatie en als we op een feestje zijn en zij is er ook, dan knuffelen zij ook veel. Doet me niks trouwens, ze zien elkaar al zo weinig. Maar afgelopen weekend waren we ergens en de 'host' wist nu even niet meer wie zijn vriendin was haha. Dat vond ik even niet zo leuk :P Maar zou me kunnen voorstellen dat als iemand F. zou zien met zijn gewone en meestal ook bezette vriendinnen, dat ze dan twijfelen of hij wel trouw aan me is.. Wat overigens 100% zo is.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jip

Bericht 03 Mei 2014 05:44

Re: Vreemdgaan

Dat ze iets met elkaar hebben. Ik wil niet in detail treden, maar het is heel erg. In elk geval wonen de vier mensen nu apart van hun partner.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers