Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kan jij complimenten aannemen?

<<

Anoniem185

Bericht 26 Nov 2013 00:40

Re: Kan jij complimenten aannemen?

June schreef:
Zero schreef:
Ligt ook wel een beetje aan de toon waarop je het zegt denk ik hoor. Ik kan ook heel vrolijk "Ja hé?" antwoorden als iemand zegt dat ik iets leuks draag.

Sterker nog, als mensen zeggen dat ik er leuk uit zie, kan ik reageren met "maar ik BEN ook gewoon leuk" en er mee weg komen. Het is de manier waarop je het zegt :^^:



Maar ik kom met veel dingen weg :afro:


Dat ben ik helemaal met je eens en dat soort dingen die jij noemt, zou ik ook kunnen zeggen, maar ik kan zelfs met al mijn inlevingsvermogen niet bedenken hoe de tekst van lampenkapje opgewekt gebracht kan worden.
Nou ik vind het niet raar om wanneer iemand zegt 'hee je hebt een leuke trui aan' met 'haha, ja vind ik ook, anders had ik hem natuurlijk niet gekocht!'. Dat komt écht niet lullig over hoor. Het is toch logisch dat je kleding koopt die je zelf leuk vindt? Meestal als ik zo'n opmerking maak krijg ik juist een reactie zoals 'ja eigenlijk is dat wel logisch' of iets dergelijks. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, maar het komt écht niet lullig over. Of misschien kom ik inderdaad makkelijk weg met dat soort dingen. Het is niet dat ik het bitchend zeg he, ik zeg het met een glimlach.
<<

ChiQ

Bericht 26 Nov 2013 14:44

Re: Kan jij complimenten aannemen?

Lampenkapje schreef:
June schreef:
Zero schreef:
Ligt ook wel een beetje aan de toon waarop je het zegt denk ik hoor. Ik kan ook heel vrolijk "Ja hé?" antwoorden als iemand zegt dat ik iets leuks draag.

Sterker nog, als mensen zeggen dat ik er leuk uit zie, kan ik reageren met "maar ik BEN ook gewoon leuk" en er mee weg komen. Het is de manier waarop je het zegt :^^:



Maar ik kom met veel dingen weg :afro:


Dat ben ik helemaal met je eens en dat soort dingen die jij noemt, zou ik ook kunnen zeggen, maar ik kan zelfs met al mijn inlevingsvermogen niet bedenken hoe de tekst van lampenkapje opgewekt gebracht kan worden.
Nou ik vind het niet raar om wanneer iemand zegt 'hee je hebt een leuke trui aan' met 'haha, ja vind ik ook, anders had ik hem natuurlijk niet gekocht!'. Dat komt écht niet lullig over hoor. Het is toch logisch dat je kleding koopt die je zelf leuk vindt? Meestal als ik zo'n opmerking maak krijg ik juist een reactie zoals 'ja eigenlijk is dat wel logisch' of iets dergelijks. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, maar het komt écht niet lullig over. Of misschien kom ik inderdaad makkelijk weg met dat soort dingen. Het is niet dat ik het bitchend zeg he, ik zeg het met een glimlach.


Zo van: 'Bitch I know I'm fabolous!' :cheering:

Ik zeg vaak o, thanks! Wel voel ik me altijd een beetje lullig als men dan vraagt: waar heb je het gekocht? Ik heb nooit moeite om te zeggen Zara, HM etc maar als ik wel iets aan heb dat prijzig is en dan de vraag was het duur? Laatst ook met een vestje, nou dan vind ik het erg om te zeggen wat het kost, en dan lieg ik maar en dan gaat diegene ook kijken voor het vest en dan.. nou je snap me wel.
<<

Anoniem124

Bericht 26 Nov 2013 14:45

Re: Kan jij complimenten aannemen?

Ik zeg ook wel vaak op een complimentje oh bedankt wat lief van jou dat je dat zegt.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers