Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nou, dat is einde vriendschap

<<

Artemis

Bericht 25 Nov 2013 16:11

Re: Nou, dat is einde vriendschap

Urban Naked schreef:Maar wat ga je dan doen als hij in de toekomst gewoon weer een keer contact zoekt en wil afspreken? Stel dat dat gebeurt over een maand of 4, ga je dan alsnog zeggen 'nou nee voor mij hoeft het niet meer eigenlijk na die laatste actie'?

Dat zou zomaar kunnen ja. Nee, sorry, niet zo'n behoefte meer aan, het ligt niet aan mij, het ligt aan jou. :cheering:

Nee, zonder gein, ik denk dat de kans erin zit dat het zo loopt, maar dan zal ik idd gewoon zeggen dat het van mij niet meer hoeft. Maar misschien denkt hij er wel hetzelfde over, dus ik verwacht niet direct pogingen tot verzoening.

Ik ben overigens ook niet boos, ik was gewoon flabbergasted.
<<

Artemis

Bericht 25 Nov 2013 16:16

Re: Nou, dat is einde vriendschap

Caro schreef:Tja. IK weet niet, ik snap haar ergens ook wel. Maar jou dus ook. Ik snap dat jij zoiets hebt van 'van mij heeft hij niks te vrezen dus moet ze juist even niet zo moeilijk doen als ik het ben'. Maar zo werkt haar ratio waarschijnlijk helemaal niet. Plus dat ze jou eigenlijk niet zo heel aardig vind en je in haar ogen waarschijnlijk wél een losbandige tuttenbel bent die het met alles doet.

Maar goed: dat is hun pakkie an. Voor nu ben jij midden in de nacht achtergelaten en baal je daarvan. Dan heb je twee opties: of je legt dit bij hem neer en legt hierbij duidelijk uit waar de grens ligt voor jou in deze vriendschap. Dat je nog ergens snapt dat hij naar huis moest maar dat je niet zomaar een vriendin op straat laat staan. Of je laat het gaan en kijkt wanneer meneer opduikt. En of je dan wel of geen zin hebt in contact.



Het punt is meer dat ze nooit moeilijk doet, behalve bij mij :laughcry: ik snap het ook echt wel, een hysterische heks onder normale omstandigheden gaat niet opeens milder worden vlak na een bevalling onder invloed van hormonen. En ik kan me echt wel iets voorstellen dat het niet tof is als je man met een andere vrouw op stap is. Ik vind het alleen niet zo tof om neergezet te worden als een losbandige tuttebel, want ik heb ook zo mijn principes :)

M'n man was met beiden al wel even klaar overigens, dat zegt ook wel iets. Hij kon met haar al nooit echt overweg (zuur zeikwijf, aldus de poëtische quote van mijn normaal vrij milde en niet erg uitgesproken meneer)
Dus ik denk dat het nu wel klaar is.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Nov 2013 16:49

Re: Nou, dat is einde vriendschap

Artemis schreef:
Urban Naked schreef:Maar wat ga je dan doen als hij in de toekomst gewoon weer een keer contact zoekt en wil afspreken? Stel dat dat gebeurt over een maand of 4, ga je dan alsnog zeggen 'nou nee voor mij hoeft het niet meer eigenlijk na die laatste actie'?

Dat zou zomaar kunnen ja. Nee, sorry, niet zo'n behoefte meer aan, het ligt niet aan mij, het ligt aan jou. :cheering:

Nee, zonder gein, ik denk dat de kans erin zit dat het zo loopt, maar dan zal ik idd gewoon zeggen dat het van mij niet meer hoeft. Maar misschien denkt hij er wel hetzelfde over, dus ik verwacht niet direct pogingen tot verzoening.

Ik ben overigens ook niet boos, ik was gewoon flabbergasted.
Ja ik snap het. Maar ik heb zo'n soort actie een keer meegemaakt in het afgelopen jaar. Een situatie waarin een actie van een vriend de druppel was, en ik hem even niet meer hoefde te zien. En ik heb weinig zin om die 'druppel' nog met hem te gaan bespreken of te benoemen. Dus toen hij laatst weer wilde afspreken heb ik alleen maar gezegd 'Even geen behoefte aan, sorry, komt wel weer een keer'. Omdat ik bang was dat het anders wéér een discussie zou worden. Gedoe hoor.
#teammaple🍁
<<

Artemis

Bericht 25 Nov 2013 17:38

Re: Nou, dat is einde vriendschap

Nou ja, dat is ook een oplossing toch? Tot in den treure uitpraten is ook een beetje overschat als het gaat om mensen waarmee je niets meer wilt.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 25 Nov 2013 20:07

Re: Nou, dat is einde vriendschap

Harrison schreef:Het hele verhaal van die vrouw (die ik overigens wel snap) daargelaten, is het inderdaad niet zo netjes om zomaar om half 3 's nachts weg te fietsen zonder ook maar om te kijken.

Mee eens. Echt heel raar van hem en ik zou best pissig zijn. Ik denk dat ik een sms of een e-mail zou sturen met dat je het echt raar vind dat hij jou zo achterliet. Reageert hij niet, dan zou ik het erbij laten.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 25 Nov 2013 21:29

Re: Nou, dat is einde vriendschap

kan me die vrouw goed voorstellen maar vind het van hem een stomme actie om jou zo te laten staan.Als jij en je man het allebei wel best vinden zou ik het ook hier bij laten!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde