Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als je beroemd zou zijn...-vragenlijstje

<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 23 Nov 2013 22:55

Als je beroemd zou zijn...-vragenlijstje

Als je een zangeres zou zijn, zou je dan liever solo artiest willen zijn of in een band zitten?
Wat voor soort muziek zou je maken?
In welke bestaande band zou je willen zitten? Of welke solo artiest zou je willen zijn?
Met welke band/artiest zou je wel een duet willen doen?

Als je een filmactrice zou zijn, in wat voor soort films zou je dan het liefste spelen?
In welke bestaande films zou je gespeeld willen hebben?
Met welke acteur of actrice zou je graag een keer samen willen werken? En met wie juist niet?

Als je een "televisie actrice" zou zijn, in wat voor soort serie zou je dan willen spelen?
In welke bestaande serie zou je willen spelen?

Als je beroemd zou zijn, welke celebrity zou je dan willen daten?
Met welk beroemd persoon zou je graag bevriend willen zijn?
Zou je een lucratief endorsement contract afsluiten voor bijvoorbeeld een cosmeticamerk puur om geld te verdienen?
Zou je je verbinden aan een goed doel om daar zo meer bekendheid aan te geven en geld voor op te halen?
Zou je vaak op de rode loper te vinden zijn of meer waarde hechten aan je privacy?
Zou je meewerken aan een real life programma over je leven á la Keeping up with the Kardashians etc.?
<<

Anoniem 42

Bericht 23 Nov 2013 23:53

Re: Als je beroemd zou zijn...-vragenlijstje

Ik zou wel in een metalband willen zitten maar niet als zangeres. Dan maar drummen, bij voorkeur bij AC/DC. Iron Maiden is ook goed.

Ik zou het liefst in een horror spelen, lekker gillen :).

Serie weet ik niet, kijk bijna geen tv.

Als ik beroemd zou zijn, zou ik heel veel waarde hechten aan mijn privacy. Heb eigenlijk geen beroemdheden die ik bewonder / zou willen daten. Lucratief contract: :yes: .
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 24 Nov 2013 01:07

Re: Als je beroemd zou zijn...-vragenlijstje

Als je een zangeres zou zijn, zou je dan liever solo artiest willen zijn of in een band zitten? Absoluut in een band
Wat voor soort muziek zou je maken? Heavy,death of trash metal of hardrock
In welke bestaande band zou je willen zitten? Of welke solo artiest zou je willen zijn? Goeie vraag. Ik zou wel death metal zangeres willen zijn. Die zangeressen met die screams zijn leuk. Doe maar Morbid angel of arch enemy (vervanger van Angela Gossow hehe)
Met welke band/artiest zou je wel een duet willen doen? Ik kan echt niet zingen haha. Doe dan maar grunten met MArtin van Drunen (van o.a. Asphyx)

Als je een filmactrice zou zijn, in wat voor soort films zou je dan het liefste spelen? Beetje fantasy achtig die films die Johnny Depp doet zoals: Sleepy hollow of Alice in Wonderland. Comedy lijkt me ook wel wat.
In welke bestaande films zou je gespeeld willen hebben? Deuce Bigalow ofzo. Of een jaren 60 hippy film zoiets als Dazed and confused.
Met welke acteur of actrice zou je graag een keer samen willen werken? En met wie juist niet? Johnny Depp of Goldie Hawn

Als je een "televisie actrice" zou zijn, in wat voor soort serie zou je dan willen spelen? Een sitcom. Zoiets als Dharma and Greg, The Golden girls of 3rd rock from the sun. Lijkt me leuk om comedy te doen.
In welke bestaande serie zou je willen spelen? Zie hierboven haha.

Als je beroemd zou zijn, welke celebrity zou je dan willen daten? Dave Mustaine (Zanger Megadeth)
Met welk beroemd persoon zou je graag bevriend willen zijn? Geen BNer. Ik vind geen enkele Bekende Nederlander leuk. Lastig hoor. Ik zou sowieso een aantal rock sterren in mijn vriendenkring willen hebben. Zoals: Ozzy Osbourne, Angela Gossow, Keith Richards, geheel Iron Maiden en geheel Kiss etc. etc.
Zou je een lucratief endorsement contract afsluiten voor bijvoorbeeld een cosmeticamerk puur om geld te verdienen? De wattes? Nee ik denk dat ik dat niet zou doen.
Zou je je verbinden aan een goed doel om daar zo meer bekendheid aan te geven en geld voor op te halen? Ja. Dat zou een goed doel zijn voor de rechten van dieren. Zoals de WSPA of de IFAW.
Zou je vaak op de rode loper te vinden zijn of meer waarde hechten aan je privacy? Ik denk meer waarde hechten aan privacy
Zou je meewerken aan een real life programma over je leven á la Keeping up with the Kardashians etc.? Whahah nee ik denk het niet.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Zero

Bericht 24 Nov 2013 02:37

Re: Als je beroemd zou zijn...-vragenlijstje

Als je een zangeres zou zijn, zou je dan liever solo artiest willen zijn of in een band zitten? Band. Touren met zn allen lijkt me leuker
Wat voor soort muziek zou je maken? Rock / poprock/indierock muziek
In welke bestaande band zou je willen zitten? Of welke solo artiest zou je willen zijn? Ik ben heel erg fan van Muse, maar ik zou ze niet willen zijn. Zou best met ze willen toeren als ik kon zingen, dat wel.
Met welke band/artiest zou je wel een duet willen doen? Muse dus. Maar Chris Martin lijkt me ook super of Tom Smith.

Als je een filmactrice zou zijn, in wat voor soort films zou je dan het liefste spelen? Fantasy / horror / historie
In welke bestaande films zou je gespeeld willen hebben? Lord of the Rings
Met welke acteur of actrice zou je graag een keer samen willen werken? En met wie juist niet? Whuahhuh Orlando Bloom, want - nou - moet ik daar nog motivatie voor geven? :P
En niet echt graag met ...hm...


Als je een "televisie actrice" zou zijn, in wat voor soort serie zou je dan willen spelen? Fantasy of comedy
In welke bestaande serie zou je willen spelen? Supernatural

Als je beroemd zou zijn, welke celebrity zou je dan willen daten? Orlando Bloom :study: en ehm, Chris Hemsworth en ehm... - nou ja, bijna alles wat al bezet is. Al is Orlando weer vrij tegenwoordig. Maar ik ga niet Taylor Swiften of zo
Met welk beroemd persoon zou je graag bevriend willen zijn? Jennifer Lawrence. Wat een topwijf.
Zou je een lucratief endorsement contract afsluiten voor bijvoorbeeld een cosmeticamerk puur om geld te verdienen? Een wat voor wattes? Doe effe normaal met je taal zo op de zaterdag avond met wat op zeg. Ik sluit niks niet af!
Zou je je verbinden aan een goed doel om daar zo meer bekendheid aan te geven en geld voor op te halen? Ik ben niet van plan een Trijntje te doen, nee. Maar wie weet dat ik in een goede poging ook domme fouten maak. Ik ben ook de slimste niet.
Zou je vaak op de rode loper te vinden zijn of meer waarde hechten aan je privacy? Lijkt me wel leuk, rode loper.
Zou je meewerken aan een real life programma over je leven á la Keeping up with the Kardashians etc.? Ik denk niet dat ik erg interessant zou zijn...
<<

Anoniem321

Bericht 24 Nov 2013 15:08

Re: Als je beroemd zou zijn...-vragenlijstje

Als je een zangeres zou zijn, zou je dan liever solo artiest willen zijn of in een band zitten? In een band, lijkt me super.
Wat voor soort muziek zou je maken? Blues, soul, rock
In welke bestaande band zou je willen zitten? Of welke solo artiest zou je willen zijn? Een combinatie van Adele, Anouk en U2.
Met welke band/artiest zou je wel een duet willen doen? Met Adele.

Als je een filmactrice zou zijn, in wat voor soort films zou je dan het liefste spelen? In detectives
In welke bestaande films zou je gespeeld willen hebben? In de verfilming van Millennium trilogie, dan zou ik Lisbeth Sallander wel willen spelen!
Met welke acteur of actrice zou je graag een keer samen willen werken? En met wie juist niet? Weet ik niet, ik kijk bijna nooit films en ken de acteurs dan ook niet zo goed.

Als je een "televisie actrice" zou zijn, in wat voor soort serie zou je dan willen spelen? In een politieserie.
In welke bestaande serie zou je willen spelen? In code37

Als je beroemd zou zijn, welke celebrity zou je dan willen daten? Als celebrity zijnde is het denk ik wel prettig om een onbekend iemand te daten.
Met welk beroemd persoon zou je graag bevriend willen zijn? Armin van Buuren.
Zou je een lucratief endorsement contract afsluiten voor bijvoorbeeld een cosmeticamerk puur om geld te verdienen? Niet als dat mijn geloofwaardigheid als artiest aantast.
Zou je je verbinden aan een goed doel om daar zo meer bekendheid aan te geven en geld voor op te halen? Ja, dat zou ik wel willen doen, zeker als ik er zelf ook met hart en ziel achter sta. Als beroemdheid gaan deuren vaak eerder voor je open.
Zou je vaak op de rode loper te vinden zijn of meer waarde hechten aan je privacy? Ik zou er een balans in willen vinden. Ik zou zeker niet elke week op de rode loper te vinden zijn. Ik denk dat in dat wereldje heel veel nep is, maar zo nu en dan, waarom niet?
Zou je meewerken aan een real life programma over je leven á la Keeping up with the Kardashians etc.? Misschien een eenmalige docu, maar geen serie a la de Pfaffs of kardashians.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 24 Nov 2013 16:50

Re: Als je beroemd zou zijn...-vragenlijstje

Novalee schreef:Als je een zangeres zou zijn, zou je dan liever solo artiest willen zijn of in een band zitten?
Wat voor soort muziek zou je maken? In een band, gezelliger en daarnaast minder alleen in de spotlights
In welke bestaande band zou je willen zitten? Of welke solo artiest zou je willen zijn? Blof? Of gewoon een goede, bekende coverband als Tilt of Millstreet Band
Met welke band/artiest zou je wel een duet willen doen? Blof, roel van velzen, anouk...

Als je een filmactrice zou zijn, in wat voor soort films zou je dan het liefste spelen? Drama of (Romantische) Komedie
In welke bestaande films zou je gespeeld willen hebben? Memoirs of a Geisha, The Kiterunner, The Holiday of Pay it Forward.
Met welke acteur of actrice zou je graag een keer samen willen werken? En met wie juist niet? Johnny Depp, Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Brat Pitt, Kate Winslet, Cameron Diaz, Carice van Houten.
Wie niet? Dat zou ik dan niet weten.


Als je een "televisie actrice" zou zijn, in wat voor soort serie zou je dan willen spelen? soap of goede serie a la Lost of Penoza
In welke bestaande serie zou je willen spelen? GTST of Penoza

Als je beroemd zou zijn, welke celebrity zou je dan willen daten? Carice van Houten (en echt, ik ben 100% Hetero)
Met welk beroemd persoon zou je graag bevriend willen zijn? Weet ik niet
Zou je een lucratief endorsement contract afsluiten voor bijvoorbeeld een cosmeticamerk puur om geld te verdienen? Als dat merk dan ook nog voldoet aan wat eisen (bijv. milieuvriendelijk, geen kinderarbeid en dergelijke) en ook staat voor de visie die ik op het leven heb dan zou ik dat overwegen. Al denk ik dat ik niet gauw iets zou doen puur voor het geld.
Zou je je verbinden aan een goed doel om daar zo meer bekendheid aan te geven en geld voor op te halen? Jazeker, ik vind dat als je je kan inzetten voor iets om daarmee anderen te helpen, je dat als je de mogelijkheid hebt ook echt moet doen.
Zou je vaak op de rode loper te vinden zijn of meer waarde hechten aan je privacy? Ik zou zeer gehecht zijn aan mijn privacy. Wat niet betekend dat ik niet op de rode loper te vinden zou zijn, ik zou alleen niet uitwijden over mijn priveleven.
Zou je meewerken aan een real life programma over je leven á la Keeping up with the Kardashians etc.? Nee nooit, zie ook de vraag hierboven!


Overigens heb ik totaal niet de ambitie om beroemd te zijn, ben daarvoor te veel gesteld op mijn privacy, maar vooral ook heb ik de talenten niet die me beroemd kunnen maken. En ik hou er totaal niet van in de spotlights te staan!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Zero

Bericht 24 Nov 2013 17:30

Re: Als je beroemd zou zijn...-vragenlijstje

Pure* schreef:Als je beroemd zou zijn, welke celebrity zou je dan willen daten? Carice van Houten (en echt, ik ben 100% Hetero)



100%...Maar... ben je dan een man? Of is dit zo'n quote als ' i litteraly pissed my pants' zonder dat je letterlijk in je broek heb geplast? :confused:

(Ik geloof niet dat mensen 100% hetero zijn eigenlijk en deze stelling maakt dat ook weer waar :p )
<<

Anoniem315

Bericht 24 Nov 2013 18:50

Re: Als je beroemd zou zijn...-vragenlijstje

Als je een zangeres zou zijn, zou je dan liever solo artiest willen zijn of in een band zitten? Solo.
Wat voor soort muziek zou je maken? Alternatieve muziek.
In welke bestaande band zou je willen zitten? Of welke solo artiest zou je willen zijn? Ik zou wel willen drummen (als ik het kon) in Muse, ik zou wel willen zingen als Maria Mena of Gwen Stefani.
Met welke band/artiest zou je wel een duet willen doen? Alle hierboven genoemden. En met Robbie Williams, want dat lijkt me hilarisch!

Als je een filmactrice zou zijn, in wat voor soort films zou je dan het liefste spelen? Actie en thrillers.
In welke bestaande films zou je gespeeld willen hebben? The Hunger Games.
Met welke acteur of actrice zou je graag een keer samen willen werken? En met wie juist niet? Wel met Scarlett Johansson, Jennifer Lawrence, Anna Paquin, Amanda Seyfried, Orlando Bloom, Johnny Depp en Alexander Skarsgard. Absoluut niet met Jolanthe Cabeau-Dinges en een heleboel andere Nederlandse 'acteurs'.

Als je een "televisie actrice" zou zijn, in wat voor soort serie zou je dan willen spelen? In een thriller.
In welke bestaande serie zou je willen spelen? The Walking Dead, als zombie! En in True Blood, als nieuwe liefde van Eric :heart:

Als je beroemd zou zijn, welke celebrity zou je dan willen daten? Ook zonder beroemd te zijn: Alexander Skarsgard.
Met welk beroemd persoon zou je graag bevriend willen zijn? Alexander Skarsgard. En met Scarlett Johansson, Jennifer Lawrence, Anna Paquin, Amanda Seyfried. En met de heren van Muse. En met Maria Mena.
Zou je een lucratief endorsement contract afsluiten voor bijvoorbeeld een cosmeticamerk puur om geld te verdienen? Ja hoor, absoluut!
Zou je je verbinden aan een goed doel om daar zo meer bekendheid aan te geven en geld voor op te halen? Ja.
Zou je vaak op de rode loper te vinden zijn of meer waarde hechten aan je privacy? Ik zou het 50/50 proberen.
Zou je meewerken aan een real life programma over je leven á la Keeping up with the Kardashians etc.? Absoluut niet.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers