Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe oud zijn je broers/zussen?

<<

Anoniem238

Bericht 26 Nov 2013 13:52

Re: Hoe oud zijn je broers/zussen?

ShallY schreef:
Boekenwurm schreef:
ShallY schreef:Mijn broer en zus worden in december 32, ik en m'n zus zijn 29 en ons jongste broertje is 26.
Wauw...2 tweelingen in 1 gezin? :laughcry:


Ja leuk hè!!
Mijn 2ling zus was een verrassing. Mijn ouders dachten dat ze in verwachting waren van alleen mij maar nadat ik eruit was kreeg m'n moeder nog een wee en hoppa daar was m'n zus!! Waren hun blij dat ze alles al hadden voor een 2ling.

Dat maakt het nog is extra bijzonder :laughcry:
<<

Anoniem36

Bericht 26 Nov 2013 14:03

Re: Hoe oud zijn je broers/zussen?

Ik heb een zusje van 22, een zusje van 21, een broertje van 16 en een zusje van 15. Zelf ben ik 28.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 26 Nov 2013 19:14

Re: Hoe oud zijn je broers/zussen?

Ik heb een halfbroer, die nu ongeveer 42 is. Ik ben 27.
<<

Anoniem144

Bericht 26 Nov 2013 21:06

Re: Hoe oud zijn je broers/zussen?

2 halfzusjes van 14 en 15.
2 broers van 24 en 27.
Ik ben 25.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 26 Nov 2013 21:16

Re: Hoe oud zijn je broers/zussen?

mn broertje is 25 en mn zusje 17
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers