Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een bril, wanneer was jij gewend?

<<

Anoniem112

Bericht 23 Nov 2013 14:32

Een bril, wanneer was jij gewend?

Vier weken geleden heb ik mijn ogen laten opmeten (noem je dit zo?) en daar kwam uit dat ik beter een bril kon gaan dragen. Ik heb het eerst even laten bezinken en wilde eerst even aan mijn nieuwe kapsel wennen (ging van heel lang naar kort) nu zijn we (mijn man en ik) vanmorgen weer terug gegaan naar de opticien en hebben we er eentje uitgekozen, stond leuk, maar wel echt wennen!
Heb een best opvallende bril gekozen maar wel een hippe modieuze.
Volgende week of iets eerder is hij klaar.
Maar hoe lang moest jij en je omgeving er aan wennen?
<<

Nyx

Bericht 23 Nov 2013 14:49

Re: Een bril, wanneer was jij gewend?

Ik heb inmiddels 13 jaar een bril, maar bijna nooit opgehad. Ik kon er niet aan wennen dat ik continu tegen een montuur aan moest kijken. Ook mijn omgeving was wisselend enthousiast. Afgelopen januari werd duidelijk dat ik mijn bril dagelijks moest gaan dragen, voorheen was het een pre maar hoefde het niet, en dat heeft even geduurd voor ik er echt aan gewend was. Maar nu wil ik hem alleen nog maar op. Mijn omgeving is volgens mij ook wel gewend. Vragen nu eerder waarom ik mijn bril niet op heb i.p.v. wel.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Nov 2013 15:06

Re: Een bril, wanneer was jij gewend?

Ik was heel jong toen ik een bril kreeg, maar ik vond het gelijk heel fijn. Ik had enorm slechte ogen en was erg blij dat ik weer goed kon zien. Wat dat betreft heb ik niet moeten wennen. Zelf vond ik het ook niet heel lelijk. Wel ben ik er heel veel mee gepest waardoor ik na een tijdje er een enorme hekel aan kreeg en ben overgestapt naar lenzen.

Dus bij mij ging het in het begin gelijk goed, was ik gelijk gewend, maar is de aversie pas later gekomen door het gedrag van de omgeving.
<<

Anoniem65

Bericht 23 Nov 2013 15:19

Re: Een bril, wanneer was jij gewend?

Ik heb als kind een bril gedragen en heb er wel een voor erbij nu (draag lenzen), maar ik kan er niet aan wennen. Ik heb min 4,5 dus heel dikke glazen waardoor alles scheef lijkt en klein is. Ik draag hem heel soms met tv kijken. Ondanks dat ik van mijn 9de tot mijn 16de een bril heb gehad, vond ik het altijd lelijk staan. Ik heb echt geen brillenhoofd. Kreeg ook altijd complimenten als ik hem niet op had.
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 23 Nov 2013 15:22

Re: Een bril, wanneer was jij gewend?

Ik draag het liefst lenzen, maar kan deze niet altijd verdragen. Ik moet altijd even wennen als ik mijn bril op heb. De ene dag vind ik mezelf leuker dan de andere met bril. Zal voor iedereen anders zijn hoelang het duurt voordat je eraan gewend bent.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 23 Nov 2013 15:52

Re: Een bril, wanneer was jij gewend?

Ik heb er ook wel een tijdje aan moeten wennen om tegen het montuur te kijken.
In het begin vergat ik hem ook vaak smorgens en had ik na een paar uur echt hoofdpijn omdat ik geen bril op had.
Ik denk dat ik na 1,5mnd/2mnd pas echt helemaal gewend was.
30-04-2017

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers