Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouderwets wijntopic

<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2013 23:22

Re: Ouderwets wijntopic

Spannend Silly, heel leuk voor je!
<<

Anoniem301

Bericht 22 Nov 2013 23:22

Re: Ouderwets wijntopic

Thunder schreef:Amstel Radler, telt dat ook?

Dat telt voor 2%.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Nov 2013 23:23

Re: Ouderwets wijntopic

Carrie schreef:
Thunder schreef:Amstel Radler, telt dat ook?

Dat telt voor 2%.

:lol:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Nov 2013 23:24

Re: Ouderwets wijntopic

Elliot schreef:Ik zit mijn nagels te lakken in mijn pyjama. Vriend is aan het gamen dus ik ga zo lekker netflix kijken op de laptop. Ben voor het eerst begonnen aan Gossip Girl, best leuk!

Leuk, GG! Ik was ook begonnen en vond het erg leuk, maar ben toch even gestopt. Het is wel erg oppervlakkig allemaal. Maar wil het wel afkijken. En ik ben totally in love met Chuck Bass :D
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Nov 2013 23:25

Re: Ouderwets wijntopic

Carrie schreef:Haha, wow. Martini, als in het merk Martini? Dat heeft zo'n aparte geur. Ik krijg het niet weg.


Ja dat dronk ik echt veel. Ik had bij 'mijn' bar zo'n fles hangen en die had ik in een avond op. Tijdens het werk dus. :drunken: :drunken:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem301

Bericht 22 Nov 2013 23:25

Re: Ouderwets wijntopic

Sanne schreef:
Carrie schreef:
Sanne schreef:Niet aan de wijn, maar aan de thee.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jij nog verdere stappen hebt ondernomen, Carrie. De huisarts wilde toch dat jullie langer proberen dan een jaar? Heb je al een keuze kunnen maken of je daarmee akkoord gaat of naar het ziekenhuis wil?

Mijn vriends sample is getest. Ja dat vind ik een mooi woord, qua alternatief :D en dat was helemaal prima in orde. Mijn cyclus is ook steeds stabieler. Van de dokter moeten we nog een half jaar oefenen. En dat vind ik eigenlijk wel prima! Ik vind het jammer dat ik nog niet zwanger ben, maar ik heb er eigenlijk veel rust in.


Fijn dat dat in orde was! Hopelijk lukt het binnen een half jaar. Vind wel dat je er top in staat trouwens, ik duim voor je dat het gauw raak is.

Vind ik heel lief van je, dank je wel :)
<<

Anoniem186

Bericht 22 Nov 2013 23:26

Re: Ouderwets wijntopic

Caroow schreef:
Carrie schreef:Haha, wow. Martini, als in het merk Martini? Dat heeft zo'n aparte geur. Ik krijg het niet weg.


Ja dat dronk ik echt veel. Ik had bij 'mijn' bar zo'n fles hangen en die had ik in een avond op. Tijdens het werk dus. :drunken: :drunken:


Haha, bizar!

Ik heb heel veel gedronken in m'n leventje, maar martini heb ik echt nog nooit op.
<<

Anoniem187

Bericht 22 Nov 2013 23:26

Re: Ouderwets wijntopic

Wijn.. Dat rode, roze of witte goedje wat ik heeeel vies vind. Behalve de hele goedkope wijn van de Jumbo, maar die smaakt naar limonade.
<<

Anoniem17

Bericht 22 Nov 2013 23:26

Re: Ouderwets wijntopic

Carrie schreef:
Elliot schreef:Ik zit mijn nagels te lakken in mijn pyjama. Vriend is aan het gamen dus ik ga zo lekker netflix kijken op de laptop. Ben voor het eerst begonnen aan Gossip Girl, best leuk!

Leuk, GG! Ik was ook begonnen en vond het erg leuk, maar ben toch even gestopt. Het is wel erg oppervlakkig allemaal. Maar wil het wel afkijken. En ik ben totally in love met Chuck Bass :D

Jaa zeker oppervlakkig, maar op vrijdagavond mag dat wel! Morgen gooi ik er wel een documentaire tegenaan voor de diepgang :^^:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Nov 2013 23:28

Re: Ouderwets wijntopic

Succes met werken Marin. Dat je, je collega's gaat verslaan met al jullie bezigheidspullen daar
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Nov 2013 23:29

Re: Ouderwets wijntopic

Als ik geen bv meer geef (ooit, over weet hoe veel jaar?) ga ik gelijk een fles halen. Je moet het leren drinken denk ik, het smaakt gek maar ver weg toch zoet.
R. 2013
D. 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Nov 2013 23:30

Re: Ouderwets wijntopic

IK heb geloof ik een keer martini op. Ik vond het nergens naar smaken, maar ja ik ben ook blij met mijn biertje in de kroeg of een glaasje wijn bij het eten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem186

Bericht 22 Nov 2013 23:31

Re: Ouderwets wijntopic

Caroow schreef:Als ik geen bv meer geef (ooit, over weet hoe veel jaar?) ga ik gelijk een fles halen. Je moet het leren drinken denk ik, het smaakt gek maar ver weg toch zoet.


Haha ooit... Zou zomaar lang kunnen duren.

Ik ga binnenkort met een kennisje een nachtje in een hotel slapen. Dan gaan we ons compleet laveloos zuipen, zo'n behoefte aan!
<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2013 23:31

Re: Ouderwets wijntopic

Silly-One schreef:Succes met werken Marin. Dat je, je collega's gaat verslaan met al jullie bezigheidspullen daar

Haha wat bedoel je? Ik snap je niet
We zitten overigens midden in een kantoor verhuizing dus ik hoop van harte dat het koffie apparaat er nog staat.. Anders wordt het een lange nacht.
<<

Anoniem186

Bericht 22 Nov 2013 23:32

Re: Ouderwets wijntopic

Hoe bevallen de nachtdiensten je, Marin?
<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2013 23:32

Re: Ouderwets wijntopic

Martini is idd niet zo heel lekker vind ik. Maar martini Rosso is nog viezer.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Nov 2013 23:32

Re: Ouderwets wijntopic

Jullie hadden toch een hoop spullen staan las ik in een ander topic. Ik weet niet meer precies wat het was. Maar daar had je toch je eerste nachtdienst je mee vermaakt met je collega's.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2013 23:33

Re: Ouderwets wijntopic

Jans schreef:Hoe bevallen de nachtdiensten je, Marin?


Goed hoor, wel heel vermoeiend maar t valt me ook wel mee. Nu twee weekenden nachtdienst (en doordeweeks avonddienst) en dan heb ik heel december geen nachtdienst meer, pas in januari meer dus dat valt mee!
<<

Anoniem301

Bericht 22 Nov 2013 23:33

Re: Ouderwets wijntopic

Marin schreef:
Silly-One schreef:Succes met werken Marin. Dat je, je collega's gaat verslaan met al jullie bezigheidspullen daar

Haha wat bedoel je? Ik snap je niet
We zitten overigens midden in een kantoor verhuizing dus ik hoop van harte dat het koffie apparaat er nog staat.. Anders wordt het een lange nacht.

Je, weet toch, wel,wat bezigheidsspullen zijn?
<<

Anoniem186

Bericht 22 Nov 2013 23:34

Re: Ouderwets wijntopic

Marin schreef:
Jans schreef:Hoe bevallen de nachtdiensten je, Marin?


Goed hoor, wel heel vermoeiend maar t valt me ook wel mee. Nu twee weekenden nachtdienst (en doordeweeks avonddienst) en dan heb ik heel december geen nachtdienst meer, pas in januari meer dus dat valt mee!


Oh, dat is fijn!
Lijkt me best pittig. Ik zou daar echt moeite mee hebben.
<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2013 23:34

Re: Ouderwets wijntopic

Silly-One schreef:Jullie hadden toch een hoop spullen staan las ik in een ander topic. Ik weet niet meer precies wat het was. Maar daar had je toch je eerste nachtdienst je mee vermaakt met je collega's.


Oh ja skippyballen op de yogabal door het kantoor en dansen op Miley Cyrus (nee niet twerken) en popcorn eten. Dat was gezellig vorige week.
<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2013 23:35

Re: Ouderwets wijntopic

:lol: Carrie
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Nov 2013 23:35

Re: Ouderwets wijntopic

Carrie schreef:
Marin schreef:
Silly-One schreef:Succes met werken Marin. Dat je, je collega's gaat verslaan met al jullie bezigheidspullen daar

Haha wat bedoel je? Ik snap je niet
We zitten overigens midden in een kantoor verhuizing dus ik hoop van harte dat het koffie apparaat er nog staat.. Anders wordt het een lange nacht.

Je, weet toch, wel,wat bezigheidsspullen zijn?

Een nieuw woord ;D. :khaha:
Ik ben heel goed in het bedenken van nieuwe woorden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem301

Bericht 22 Nov 2013 23:35

Re: Ouderwets wijntopic

Caroow schreef:Als ik geen bv meer geef (ooit, over weet hoe veel jaar?) ga ik gelijk een fles halen. Je moet het leren drinken denk ik, het smaakt gek maar ver weg toch zoet.

Kan/mag je dat niet drinken als je borstvoeding geeft? En wel wijn? Gooi je het afgekolfde niet weg dan? Knap dat he al zo lang borstvoeding geeft! #teamborstvoeding #teamhashtag nee maar serieus, echt knap van je!
<<

Anoniem301

Bericht 22 Nov 2013 23:37

Re: Ouderwets wijntopic

Elliot schreef:
Carrie schreef:
Elliot schreef:Ik zit mijn nagels te lakken in mijn pyjama. Vriend is aan het gamen dus ik ga zo lekker netflix kijken op de laptop. Ben voor het eerst begonnen aan Gossip Girl, best leuk!

Leuk, GG! Ik was ook begonnen en vond het erg leuk, maar ben toch even gestopt. Het is wel erg oppervlakkig allemaal. Maar wil het wel afkijken. En ik ben totally in love met Chuck Bass :D

Jaa zeker oppervlakkig, maar op vrijdagavond mag dat wel! Morgen gooi ik er wel een documentaire tegenaan voor de diepgang :^^:

Heel goed :D Ik heb 2 afleveringen van Breaking Bad gezien. Vind het best leuk geloof ik!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny