Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouderwets wijntopic

<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2013 23:55

Re: Ouderwets wijntopic

Jans schreef:
Marin schreef:
Jans schreef:
Die meid uit the voice.


Oh ja die is zo mooi!


Dat vind ik dus ook! Als ik een man was dan zou ik daar echt op vallen.


Mijn vriend is ook beetje verliefd op haar.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Nov 2013 23:55

Re: Ouderwets wijntopic

Twellie schreef:Verder voel ik me ook zwaar gepasseerd dat ik niet bij de borstvoedingexperts wordt genoemd. Verpest mijn avond een beetje.


Sorry maar de anderen hebben me net iets vaker geadviseerd. Maar als je nog een random goed advies hebt dan wil ik mijn post wel aanpassen hoor :yes:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem193

Bericht 22 Nov 2013 23:56

Re: Ouderwets wijntopic

Ik heb niet zoveel zin in raad spelletjes, wil je dat even weghalen lavendel.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Nov 2013 23:58

Re: Ouderwets wijntopic

Goh, ik denk dat er een kwartje gevallen is... :thumbup:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem 42

Bericht 23 Nov 2013 00:00

Re: Ouderwets wijntopic

Caroow schreef:
Twellie schreef:Verder voel ik me ook zwaar gepasseerd dat ik niet bij de borstvoedingexperts wordt genoemd. Verpest mijn avond een beetje.


Sorry maar de anderen hebben me net iets vaker geadviseerd. Maar als je nog een random goed advies hebt dan wil ik mijn post wel aanpassen hoor :yes:


Nu voel ik zoveel druk om een goed advies te geven dat ik er een black-out van krijg :P
<<

Anoniem193

Bericht 23 Nov 2013 00:01

Re: Ouderwets wijntopic

Ik weet van zoveel niet wie het voorheen was, ik heb zelfs forummers op mijn fb, waarvan ik weet dat ze nu ook nog forummen, maar ik heb geen idee onder welke naam.
Echt serieus, waarom is het zo'n big deal wie ik was? Zeker afgelopen week is het een aantal keer genoemd in diverse topics.
Voor nu een oproep aan iedereen, als je het wilt weten dan stuur je maar een pm.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Nov 2013 00:03

Re: Ouderwets wijntopic

Twellie schreef:
Caroow schreef:
Twellie schreef:Verder voel ik me ook zwaar gepasseerd dat ik niet bij de borstvoedingexperts wordt genoemd. Verpest mijn avond een beetje.


Sorry maar de anderen hebben me net iets vaker geadviseerd. Maar als je nog een random goed advies hebt dan wil ik mijn post wel aanpassen hoor :yes:


Nu voel ik zoveel druk om een goed advies te geven dat ik er een black-out van krijg :P


Ja daar kan ik niks mee hoor :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem187

Bericht 23 Nov 2013 00:03

Re: Ouderwets wijntopic

Ik denk dat het ook een beetje komt omdat je er wat krampachtig over doet ;) Dat maakt het mysterie natuurlijk alleen maar groter..
<<

Anoniem186

Bericht 23 Nov 2013 00:04

Re: Ouderwets wijntopic

Oh sorry... Dat heb ik niet gelezen hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig, wist niet dat het zo'n big deal was.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Nov 2013 00:04

Re: Ouderwets wijntopic

Ik snap je frustratie wel hoor Alibi. Ik snap ook nooit echt die heksenjacht op het ontmantelen van naamsveranderingen. Iemand die dat doet heeft een goede rede. Valt er door de manier van posten je iets op, dan heb je geluk. Ik heb het zelden door. Ik heb er ooit twee zelf ontdenkt en de rest is voor mij vaak een raadsel.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem193

Bericht 23 Nov 2013 00:07

Re: Ouderwets wijntopic

Roza, ik doe er niet krampachtig over, ik reageer er gewoon niet of weinig op.
Het is ook helemaal geen mysterie, mensen die ik langer ken of persoonlijk contact mee heb weten het echt wel.

Jans, geeft niks, je kunt niet alles lezen, maar ik heb al een aantal keer gezegd waarom ik nu anoniemer wens te blijven.
Laatst gewijzigd door Anoniem193 op 23 Nov 2013 00:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 23 Nov 2013 00:08

Re: Ouderwets wijntopic

Oké, duidelijk, dat heb ik dan gemist. Ik kom pas sinds kort wat meer uit de mamagrot. :wink:
<<

Anoniem193

Bericht 23 Nov 2013 00:09

Re: Ouderwets wijntopic

Jans schreef:Oké, duidelijk, dat heb ik dan gemist. Ik kom pas sinds kort wat meer uit de mamagrot. :wink:

:thumbup:
<<

Anoniem193

Bericht 23 Nov 2013 00:11

Re: Ouderwets wijntopic

Zo de goldstrike is lekker!!
<<

Anoniem186

Bericht 23 Nov 2013 00:16

Re: Ouderwets wijntopic

Ooohh, jammer Twellie! Volgens mij ben jij best leuk!
<<

Anoniem301

Bericht 23 Nov 2013 00:19

Re: Ouderwets wijntopic

Poppedopjes ik vond het weer ouderwets gezellig! Ik ga nu slapen, morgen lunchen met die mama. Ciao!
<<

Anoniem186

Bericht 23 Nov 2013 00:20

Re: Ouderwets wijntopic

Truste!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 23 Nov 2013 00:22

Re: Ouderwets wijntopic

Ik ga ook, trusten!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem 42

Bericht 23 Nov 2013 00:22

Re: Ouderwets wijntopic

Jans schreef:Ooohh, jammer Twellie! Volgens mij ben jij best leuk!


Ik stap binnenkort wel een heel klein beetje uit mijn acht jaar anonimiteit hier, want ik ga... meeten (denk ik). En bedankt dat je denkt dat ik leuk ben haha.
<<

Anoniem 42

Bericht 23 Nov 2013 00:22

Re: Ouderwets wijntopic

Trusten allemaal, ik ga nog even wat opruimen en dan ook slapen.
<<

Anoniem186

Bericht 23 Nov 2013 00:23

Re: Ouderwets wijntopic

Leuk! Met wie ga je meeten?
<<

Anoniem193

Bericht 23 Nov 2013 00:24

Re: Ouderwets wijntopic

Ik had 2 uur geleden al naar bed moeten gaan..
Laatst gewijzigd door Anoniem193 op 23 Nov 2013 23:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 23 Nov 2013 00:27

Re: Ouderwets wijntopic

Ik zit hier ook lekker met een wijntje, en toastjes met verschillende kaasjes en salades :)
10.04.17
<<

Anoniem73

Bericht 23 Nov 2013 01:22

Re: Ouderwets wijntopic

Klinkt lekker saga. Ik zit met uhhh...niks haha. Ik moet dit jaar nog 5 kg afvallen :yes:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers