Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vereniging Eigen Huis, de moeite waard?

<<

Anoniem87

Bericht 22 Nov 2013 22:26

Vereniging Eigen Huis, de moeite waard?

Omdat wij bezig zijn met het kopen van een nieuwbouw-woning willen we lid worden van Vereniging Eigen Huis. Nou is het lidmaatschap niet duur (€25,50 per jaar), maar als we bijvoorbeeld ons koopcontract willen doornemen (wat we graag willen, want we snappen er weinig van) kost dat al €233, controle tijdens de bouw €269, opleveringskeuring €213... Is het de moeite waard vragen wij ons af? Doen ze echt veel voor je, of kan je net zo goed naar iemand anders gaan?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
<<

Anoniem124

Bericht 22 Nov 2013 23:18

Re: Vereniging Eigen Huis, de moeite waard?

Wij zijn er ook lid van, ik ben er blij mee! Hebben ze al een paar keer gebeld voor advies, en we krijgen korting oo onze Fbto verzekering via hen.
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 21:33

Bericht 22 Nov 2013 23:31

Re: Vereniging Eigen Huis, de moeite waard?

Wij zijn op advies van meerdere mensen ook lid van ze geworden! En idd ook bij FBTO onze verzekeringen afgesloten, maar dat waren we op zich al redelijk van plan. qua korting is dat namelijk eigenlijk een lachertje.

Maar ze verder nog niet nodig gehad of iets..! Ik heb een jurist als zus, dus zij heeft voor ons alle contracten nagelezen :-)

En.. de verkopend makelaar nam met ons ook het koop contract nogmaals door toen we gingen tekenen, dus dat is wellicht ook een idee?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 22 Nov 2013 23:39

Re: Vereniging Eigen Huis, de moeite waard?

Ik ben er indertijd lid van geworden ivm de oplevering van mijn huis. Ik vond het zelf wel een prettig idee dat er iemand meeging met de oplevering omdat ik er zelf niet veel verstand van heb en die mensen toch punten bekijken waar ik zelf niet aan dacht. Ik ben nu verder geen lid meer.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 22 Nov 2013 23:42

Re: Vereniging Eigen Huis, de moeite waard?

Wij krijgen 5 december de sleutel van ons nieuwbouwhuis en ik heb ze al diverse malen gebeld voor advies.
We zijn al een jaar of 5 lid en hebben er toen gelukkig geen gebruik van moeten maken, maar nu met het nieuwe huis dus wel.

Ik vind dat je heel goed geholpen wordt.
Afbeelding
<<

Anoniem100

Bericht 23 Nov 2013 15:16

Re: Vereniging Eigen Huis, de moeite waard?

Mijn ouders zijn er ook al jaren lid van, samen met de rest van het straatje. Was heel handig in de tijd dat ze een huis lieten bouwen op een kavel, maar ook nu nog. Gemeente heeft soms rare plannen hier en advies inwinnen over hoe en wat ging altijd netjes. Ook de korting bij FBTO is mooi megenomen. Ik mocht op mijn eigen verzekering ook de korting toepassen als inwonend familielid, dat was wel fijn.
<<

shopelle

Noob

Berichten: 65

Geregistreerd: 10 Nov 2013 16:57

Bericht 10 Dec 2013 15:31

Re: Vereniging Eigen Huis, de moeite waard?

Ik ben er ook lid van.
Tip: Als je ING hebt dan kun je in de RENTEWINKEL met minder geld een abonnement afsluiten ;)
<<

Anoniem87

Bericht 10 Dec 2013 19:38

Re: Vereniging Eigen Huis, de moeite waard?

Heb ik al gedaan! :) Maar lief dat je dat nog als tip geeft!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers