Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stichting Haarwensen.

<<

Anoniem91

Bericht 22 Nov 2013 16:28

Stichting Haarwensen.

Heb jij wel eens je haar af laten knippen voor deze stichting?
Ik heb in de buurt een kapper gevonden die aangesloten is bij deze stichting.
Het haar van mijzelf en Lise is eigenlijk niet te gebruiken, het groeit ook niet zo snel. De minimale lengte moet 25 cm zijn.

Amé is nu heel hard aan het sparen, voor zoals zij het zelf zegt: kindjes die ziek zijn en kaal worden.
Dit is haar lengte nu :)

Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 22 Nov 2013 16:29

Re: Stichting Haarwensen.

Wat knap van Meetje dat ze er zelf al zo over nadenkt en ook echt wil doen!
Mooi haar heeft ze!
<<

Anoniem91

Bericht 22 Nov 2013 16:35

Re: Stichting Haarwensen.

Alibi schreef:Wat knap van Meetje dat ze er zelf al zo over nadenkt en ook echt wil doen!
Mooi haar heeft ze!


Ja moest net wel lachen, want we waren bij de bloemist en die mevrouw zei tegen haar, jeetje wat heb jij mooi lang haar! Zegt ze, oh maar ik laat het binnenkort knippen hoor, voor kindjes die ziek zijn, dan krijgen ze ook mooie haren van mij. En je zag die mevrouw echt kijken van: uh oké, die zag ik niet aankomen. Dus na een paar minuten zei ze, ik vind het stoer van jou dat je dat gaat doen.
<<

Anoniem193

Bericht 22 Nov 2013 16:38

Re: Stichting Haarwensen.

Dat verwacht je ook niet van een kind van 3:P
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 22 Nov 2013 16:40

Re: Stichting Haarwensen.

Super stoer dat ze dat doet!

Mijn nichtje begon 7 jaar geleden toen mijn moeder kanker had al met dat ze haar haar wilde doneren, toen was ze 6. Mijn tante was daar niet zo blij mee want ze heeft krullen die nauwelijks groeien. Toen ik kanker kreeg begon ze er weer over en ze was vast beraden. Begin dit jaar vroeg ze mij of ik met haar mee wilde naar de kapper :heart: Met veel pijn en moeite heeft de kapper er een vlecht van 25 cm van weten te maken en oh wat was het meisje gelukkig, zo lief!

Daarvoor had ze d'r haar al een keer aan mij uitgeleend :thumbup:
Laatst gewijzigd door Bisq op 22 Nov 2013 18:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem91

Bericht 22 Nov 2013 16:42

Re: Stichting Haarwensen.

Nee, ook dat niet inderdaad. De stagiair van Mas op de basisschool dacht ook dat ze tweeling zijn. Die vroeg aan Amé, bij wie kom jij in de klas? Zegt ze: oh maar ik moet nog een jaar naar juf H.(psz) dan pas mag ik naar de basisschool.
<<

Anoniem91

Bericht 22 Nov 2013 16:43

Re: Stichting Haarwensen.

Wat super mooi Bisq! Ik krijg er tranen van in mijn ogen. :)
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 22 Nov 2013 16:46

Re: Stichting Haarwensen.

Ja, wat een toppertje he!! Met deze foto hebben we zo onwijs hard gelachen. Mijn oom en tante en nichtjes en neefje zijn er hooguit een half uurtje geweest en mijn moeder was er om de koffie etc. te verzorgen maar man wat was ik daarna op.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem91

Bericht 22 Nov 2013 16:48

Re: Stichting Haarwensen.

Dat geloof ik, gelukkig zijn er dan toch leuke herinneringen aan een klote tijd.
<<

Anoniem22

Bericht 22 Nov 2013 17:05

Re: Stichting Haarwensen.

Ik heb na het lezen van KanjerGuusje besloten om mijn haar te laten groeien voor deze stichting. Inmiddels zijn we een jaar verder en het heeft al een behoorlijke lengte. Ik las dat er ook vraag is naar haar langer dan 25 cm, dus zolang het voor mij nog draagbaar is laat ik het groeien. Wat mooi van je dochter dat ze er zo bewust mee bezig is.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 22 Nov 2013 17:27

Re: Stichting Haarwensen.

Ik wilde zelf ook mijn haar doneren trouwens toen ik wist dat het eraf zou gaan. Helaas was het net niet lang genoeg en kreeg ik dat ook niet meer voor elkaar voordat het uit zou vallen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 22 Nov 2013 17:30

Re: Stichting Haarwensen.

Ik zou dat heel graag willen doen! Ik vrees alleen dat mijn haar daar veel te langzaam voor groeit :(
<<

Anoniem22

Bericht 22 Nov 2013 17:47

Re: Stichting Haarwensen.

Ik vrees dat de stichting de komende jaren nog wel werk zal blijven houden, dus wat dat betreft hoeft je langzaam groeiende haar geen excuus te zijn om het niet door te zetten. Ik heb stiekem op straat weleens de neiging om meisjes of vrouwen met lang haar een folder toe te stoppen. Donaties zijn zó nodig, helaas.
<<

Anoniem91

Bericht 22 Nov 2013 17:57

Re: Stichting Haarwensen.

Mijn haar blijft zelf op een bepaalde lengte steken, dat is echt waardeloos. Plus dat mijn haar al niet meer bruikbaar is door het verven en wie wil er nu kroesjes :P
Lise ga ik wel proberen om toch door te zetten ermee, maar die heeft zo vreselijk veel klitten in haar haar als het echt lang wordt.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 22 Nov 2013 18:03

Re: Stichting Haarwensen.

Wat een lieve foto Bisq!

En wat een stoer kind heb je toch! Maar hee, kun je niet gewoon Mas' haar ook laten groeien?
<<

Anoniem31

Bericht 22 Nov 2013 18:12

Re: Stichting Haarwensen.

Ik heb het jaren geleden weleens gedaan. En in de toekomst wil ik het weer een keer doen. Ik vond het een heel mooi iets om te doen
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Nov 2013 19:41

Re: Stichting Haarwensen.

Oh men.. Ik zou wel willen, maar ik ben zo gek op m'n eigen lange haar... Wanneer ik 't wel zou knippen en het is lang genoeg, dan gaat het wel naar zo'n stichting!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 22 Nov 2013 19:43

Re: Stichting Haarwensen.

Wat een onwijs lang haar heeft ze zeg! Echt bijzonder van zo'n meisje om zoiets te willen. Heel erg mooi!
Als ik echt een x lang haar heb, dan wil ik het ook wel knippen voor de stichting.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 22 Nov 2013 20:09

Re: Stichting Haarwensen.

Ik wilde dat inderdaad ook eens doen, want ik laat er regelmatig een flink stuk afknippen. Ik heb er eens naar geïnformeerd bij mijn kapster en zij zei dat haar van Nederlandse mensen vaak niet bruikbaar is, omdat het eerst ontkleurd wordt en dan geverfd in 1 kleur en dat het haar dan vaak breekt of in ieder geval niet bestand is tegen alles wat zij ermee doen om er een pruik te kunnen maken. Toen had ik wel zoiets van oh :confused:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 22 Nov 2013 20:17

Re: Stichting Haarwensen.

Wat 'mooi' dat ze daar al over nadenkt.
<<

Anoniem 48

Bericht 22 Nov 2013 20:46

Re: Stichting Haarwensen.

Wat mooi dat ze daar al over nadenkt. Ik weet dat ze 1 of 2 jaar geleden tijdens een van de grote roparun bijeenkomsten een lezing hebben gehouden. Een vriendin van mij was daarbij die was heel erg onder de indruk geweest van wat ze konden vertellen.
<<

Anoniem187

Bericht 22 Nov 2013 20:48

Re: Stichting Haarwensen.

Ow wauw, wat goed van A.!! Stoere meid hoor.
<<

anoniem196

Bericht 22 Nov 2013 21:20

Re: Stichting Haarwensen.

Ik ben ook mijn haar aan het laten groeien.
Ik hoop dat ik het vol hou. 25cm is best veel.

Mijn haar is nu 30 cm. Dus ik moet het nog wel even laten groeien!!
<<

Anoniem309

Bericht 22 Nov 2013 23:30

Re: Stichting Haarwensen.

Ik ben ook al enige tijd vanlan mijn haar asn die stichting te doneren. Ik heb nu al een behoorlijke lengte en denk dat het volgend jaar echt ga doen. Dan hou ik zelf ook nog een leuke lengte over
<<

Anoniem97

Bericht 23 Nov 2013 07:14

Re: Stichting Haarwensen.

Wat goed van A!

Ik laat mijn haar ook groeien, vind dat wel een mooi doel.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers