Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 22 Nov 2013 15:43

Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Gisteren was ik in de Vodafone winkel, heb daar geen abonnement maar moest iets ophalen. Naast mij was een stel aan de beurt en zij waren op zoek naar een nieuw abonnement met telefoon. Voor minder dan 40 euro ging dat echt niet lukken met een Samsung s3 of s4 volgens de verkoper. Ik had zo de neiging om tegen ze te zeggen dat dat echt wel kan, bij goedkopere providers.
Heb ik natuurlijk niet gedaan, :P maar ik vroeg me hierdoor wel af, hoe kiezen jullie een nieuw abonnement of verlenging? Ik zou dit echt nooit zo in de winkel doen, zonder van te voren op internet te vergelijken of aanbiedingen te zoeken.
Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 22 Nov 2013 15:44

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Ik ben iemand die net zo lang speurt op internet tot ik een goede deal gevonden heb. Mijn vriend is iemand die overal voor naar de 'echte' winkel gaat en ook vaak teveel betaald. Hij is wel een beetje ouderwets met bepaalde dingen haha.
Laatst gewijzigd door Anoniem12 op 22 Nov 2013 15:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Nov 2013 15:46

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Ik deed het ook altijd in de winkel, maar ik heb het de laatste keer via internet gedaan en had toen ook een goedkopere aanbieding.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 22 Nov 2013 15:54

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Ook vaak via de winkel of ik neem zelf contact op met de provider of ze geen mooie aanbieding hebben dat ik anders overstap. Maar ik woon tegen de belgische grens en daardoor niet veel keus in providers.
<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2013 16:12

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Ik blijf gewoon bij m'n provider omdat ik tevreden ben, dus elke twee jaar neem ik een nieuwe iPhone.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 22 Nov 2013 16:20

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Ik sluit mijn abonnement altijd af via internet en zorg ook altijd dat ik op tijd weer opzeg, dan krijg je van de betreffende provider meestal vanzelf een aantrekkelijke aanbieding. Zo niet, dat stap ik via internet over op een andere provider. Altijd sim-only.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 22 Nov 2013 16:42

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Rush schreef:Ik ben iemand die net zo lang speurt op internet tot ik een goede deal gevonden heb.


Haha dat doe ik dus ook. Met alles eigenlijk, niet alleen mijn telefoon.
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2013 16:45

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Pomsky schreef:
Rush schreef:Ik ben iemand die net zo lang speurt op internet tot ik een goede deal gevonden heb.


Haha dat doe ik dus ook. Met alles eigenlijk, niet alleen mijn telefoon.


Dat doe ik ook bij alles, behalve bij m'n telefoon juist haha ;)
<<

VanillaRose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 92

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 22 Nov 2013 17:09

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Ik heb laatst mijn abonnement online afgesloten, veel makkelijker en weet zelf heel goed wat ik zoek en wat ik eraan uit wil geven.
Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 22 Nov 2013 17:17

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Ik sluit al jaar en dag mijn telefoonabonnementen online af,vind het gewoon irritant omdat ik me in de winkel opgejaagd voel en ik het gevoel heb afgezet te worden qua prijs.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Nov 2013 19:29

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Ik kijk ieder jaar hoe of wat mijn abonnement is. Kan ik een soort gelijkig abonnement goedkoper krijgen dan sluit ik het af.
Ik zoek trouwens wel op internet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem29

Bericht 22 Nov 2013 20:24

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Altijd via Internet. Ik wissel ook zo van provider als het ergens anders goedkoper kan haha.

Ik zit nu toevallig al een best lange tijd bij Tele2. Ze hebben nu ook een goede Iphone aanbieding en een met de HTC One mini. Ik twijfel nog steeds maar heb nog even de tijd. Kan al wel verlengen.

Ik heb ook een hele tijd bij T-mobile gezeten met 2x een 2 jarig abbonnement. Dat was toen ook nog redelijk goedkoop.


Ik snap echt mensen niet die bij KPN, Hi of Vodafone zitten. Die zijn echt reteduur in mijn ogen haha.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Nov 2013 20:31

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Ik heb Vodafone gebeld met mijn wensen (klein abonnement, s3 mini in het wit), en het zo afgesloten.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Nov 2013 20:40

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Via KPN hebben ze een prima forum waarop ik aangeef niet tevreden te zijn met mijn verleng-aanbod. Dan bellen ze terug en krijg je iets meer gedaan dan in de winkel of via i'net.
<<

Anoniem100

Bericht 23 Nov 2013 15:00

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Ik heb al een jaar of 4 geen telefoonabonnement in de winkel afgesloten. Heb sim only van Ben waar ik erg tevreden over ben, spaar voor een nieuwe telefoon en/of koop een nieuwe simlock vrij als hij aan vervanging toe is. Hoef ook niet de nieuwste van de nieuwste, dus als ik er eentje vind betaal ik nooit de volle mep.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Nov 2013 15:07

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Via internet. Ik heb een vader die graag speurt naar mooie aanbiedingen, dus als ik iets zoek dan zeg ik het tegen hem en hij komt bijna altijd met de goedkoopste oplossing.
<<

Anoniem12

Bericht 23 Nov 2013 15:09

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Marin schreef:
Pomsky schreef:
Rush schreef:Ik ben iemand die net zo lang speurt op internet tot ik een goede deal gevonden heb.


Haha dat doe ik dus ook. Met alles eigenlijk, niet alleen mijn telefoon.


Dat doe ik ook bij alles, behalve bij m'n telefoon juist haha ;)

Ik doe het bij alles (dat lang speuren), maar het kan maar half bij m'n abonnement haha.

Ik heb hier niet van iedere provider bereik en ben al jaren tevreden met Hi, dus daar wil ik graag blijven. Als ik dan op internet geen goede deal krijg, bel ik erheen. Ik zoek wel altijd naar de beste deal voor een los toestel, want dat kan heel veel schelen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 23 Nov 2013 17:30

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Via internet, bekijk de verschillende providers met hun aanbiedingen en neem de goedkoopste met welke opties ik wil.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 23 Nov 2013 17:41

Re: Hoe sluit jij een nieuw telefoonabonnement af?

Ik heb het pas twee keer gedaan. Alhoewel, de eerste keer was geen nieuw abonnement, alleen een nieuwe telefoon. Toen ben ik wel gewoon naar de winkel gegaan. Het abonnement wat ik toen had bestond niet meer maar ik heb wel een vergelijkbaar abonnement afgesloten. De andere keer heb ik via internet gekeken en ook zo afgesloten.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron