Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Appen jouw ouders?

<<

Anoniem 52

Bericht 22 Nov 2013 14:47

Appen jouw ouders?

Zijn ze hip? :D

Mijn moeder heeft sinds eergister een Smartphone (vriendin van me had een nieuwe en gaf deze aan mam) en vooralsnog schrikt ze vooral als ze een bericht krijgt, kan ze wel typen (duurt láng!) maar niks versturen ("Enter doet 't niet!" en ze kan de alt functie niet gebruiken dus ik krijg berichten als "Hoe laat ben je thuis vraagteken"

Maar verder is ze hip and happening!
<<

Anoniem73

Bericht 22 Nov 2013 14:51

Re: Appen jouw ouders?

Ja mijn moeder appt ook, heel veel zelfs haha. We hebben met heel de familie ook groepsapp super handig!
<<

Anoniem83

Bericht 22 Nov 2013 14:54

Re: Appen jouw ouders?

Ja ouders en schoonouders app'en allemaal, ze hebben ook Facebook (behalve schoonvader). Best modern dus.
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Nov 2013 14:54

Re: Appen jouw ouders?

Mijn vader appt ook veel. Teveel.. :thumbdown: Laatst belde hij in paniek, want er stond dat Whatsapp een update had en dat-ie door kon appen voor een jaar.

Toen ik vroeg wat 't probleem dan was, zei hij dat-ie niet wist waar hij moest betalen. Toen ik vroeg wat-ie niet begreep aan 'Je kan weer het hele jaar gebruik maken van Whatsapp', hing-ie op en kreeg ik later een appje "Trut."
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Nov 2013 14:56

Re: Appen jouw ouders?

Mijn ouders hebben wel beide een mobiel, maar geen mobiel internet. Mijn moeder smst en belt me geregeld, ze heeft ook facebook en weet om te gaan met een i-pad.
Toevallig vroeg ze me deze week of ik volgende week met haar wil kijken voor een ander mobieltje, ze heeft nu een redelijke nokia (geen superoude) maar die begint te slijten zegt ze en ze wil een touch screen. Misschien verandert ze het abbo dan ook wel met internet erbij.
<<

Anoniem17

Bericht 22 Nov 2013 14:56

Re: Appen jouw ouders?

Mijn moeder heeft al een tijdje een iphone en appt en facebookt er vrolijk op los. Heel soms krijg ik een mooie autocorrect van d'r, en laatst vroeg ik haar iets en toen kreeg ik IS GOED! terug (in caps dus). Dat is altijd wel grappig. Maar ze is hartstikke handig met dat ding.

Mijn stiefvader heeft sinds een paar maanden de oude iphone van mijn vriend in gebruik en hij appt ook regelmatig, hij stuurt heel vaak foto's en hij maakt vooral heel veel gebruik van smiley's. Dan krijg ik van die berichtjes als:
Ik ben aan het :study: en er loopt een :albino: buiten, oh en ik zag :piet: en :sint: ook nog.
Van die rebusjes dus. Ook leuk!
<<

Anoniem12

Bericht 22 Nov 2013 14:57

Re: Appen jouw ouders?

Mijn moeder heeft een tablet en daar kan ze best goed mee overweg. Ze heeft het allemaal heel snel geleerd en eigenlijk had ze ook niet echt een keus, bijna alles gaat via internet. Een smartphone heeft ze niet.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Nov 2013 14:58

Re: Appen jouw ouders?

Mijn schoonmoeder heeft wel whatsapp, daarmee hebben we ook een familie-app
<<

Anoniem193

Bericht 22 Nov 2013 14:59

Re: Appen jouw ouders?

Mijn vader appt met zijn iphone. Mijn moeder heeft geen mobiele telefoon, maar zit wel op fb via de Ipad.
<<

Anoniem173

Bericht 22 Nov 2013 14:59

Re: Appen jouw ouders?

Mijn moeder appt heel erg veel, heeft al 2 jaar een smartphone denk ik. Ik heb dr wel echt alles moeten uitleggen maar het werkt nu aardig. Mn schoonouders zijn echt drama, die hebben allebei een gewone nokia en kunnen amper een SMSje sturen. Idemdito met laptop, echt bij elke popup of update bellen ze onderhand mijn vriend al met vragen.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Nov 2013 14:59

Re: Appen jouw ouders?

Mijn vader en schoonvader hebben een mobieltje waar ze alleen op kunnen bellen en sms'en. Mijn schoonmoeder heeft wel een (goedkope) smartphone. Zij voelt zich helemaal hip maar na 2 jaar kan ze eigenlijk nog helemaal niet overweg met haar telefoon. Mijn moeder heeft volgens mij ook wel WA maar ik heb geen contact meer met haar.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Nov 2013 15:02

Re: Appen jouw ouders?

Mijn moeder heeft een (rare) smartphone, en appt daarmee als ze thuis is, ze heeft geen internetabbo. Mijn stiefvader heeft ook een smartphone en appt ook, maar naar mij alleen foto's, hij schrijft niet zo goed Nederlands. Ze hebben ook een tablet, maar volgens mij alleen maar om spelletjes te spelen.

Ze zijn iig wel hip, ze geven allebei windsurf- en ski/snowboardles. Ook sporten ze heel veel.


Mijn schoonouders hebben ook beide een smartphone, met mijn schoonmoeder app ik regelmatig. Ze hebben ook een tablet.
R. 2013
D. 2016
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 22 Nov 2013 15:05

Re: Appen jouw ouders?

Mijn moeder appt af en toe als ze thuis is (want dan maakt ze gebruik van wifi) Mijn vader heeft nog een ouderwets Nokia toestel en die kan alleen bellen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 22 Nov 2013 15:06

Re: Appen jouw ouders?

Magenta schreef:Ja mijn moeder appt ook, heel veel zelfs haha. We hebben met heel de familie ook groepsapp super handig!


Wij ook! Superhandig en gezellig. Alleen mijn moeder heeft een telefoon met internet.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Nov 2013 15:12

Re: Appen jouw ouders?

Moeder en schoonmoeder appen beide.
Mijn vader smst wel maar heel weinig ("ik heb veel te geote vingers voor die kleine rotknopjes!")
Schoonvader doet geen van beide.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem 49

Bericht 22 Nov 2013 15:16

Re: Appen jouw ouders?

Mijn ouders zitten ook in de groepsapp van het gezin! :) Mijn vader heeft sinds kort de telefoon van mijn broer overgenomen en heeft alleen via wifi internet. Mijn moeder heeft ook internet in het abonnement zitten. Ze snapt alleen lang niet alle termen, wat nog wel is voor grappige situaties zorgen bij ons thuis.
<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2013 15:17

Re: Appen jouw ouders?

Ik heb zelfs een geheime whatsappgroep met m'n moeder en zus voor meisjesdingen zoals trouwjurken en babies. Kunnen we lekker met z'n drietjes whatsappen.
M'n moeder kan tegenwoordig ook ergens inchecken op Facebook en foto's plaatsen :-)
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Nov 2013 15:19

Re: Appen jouw ouders?

Mijn ouders appen allebei. Ze hebben ook allebei Facebook. We hebben en groepsapp met mijn broertje erbij.
Mijn schoonouders zijn minder hip. Mijn schoonmoeder zit heel soms achter de computer. Mijn schoonvader smst wel. En hij kan sinds kort foto's maken met zijn telefoon
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:37

Bericht 22 Nov 2013 15:24

Re: Appen jouw ouders?

Mijn ouders en schoonmoeder appen, mijn schoonvader moet er niks van hebben, hij kan ook niet sms'en.
Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 22 Nov 2013 15:31

Re: Appen jouw ouders?

Ja, mijn oudes appen allebei. Mijn moeder is zowat 24/7 online, maar bij mijn vader kan het soms dagen duren voordat hij weer eens online is. Ze zitten ook allebei op facebook en mijn vader liket altijd zijn eigen statusupdates en foto's :thumbup:
Mijn vader is verder een na-aper. Als mijn moeder iets liket of ergens comentaar op geeft, zie je even later een like of comment van mijn vader er achteraan.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 22 Nov 2013 15:35

Re: Appen jouw ouders?

Jup!
Zowel mijn schoonouders als mijn eigen ouders hebben allemaal whatsapp!
Hebben ook een groepsapp, 2 zelfs... 1 voor het ene gezin en 1 voor het andere :P
<<

Anoniem111

Bericht 22 Nov 2013 16:07

Re: Appen jouw ouders?

Ja, mijn moeder WhatAppt! M'n vader niet, maar die smst ook niet. Die mailt alleen maar, maar hij snapt 't allemaal wel. De vriendin van m'n vader WhatAppt wel, en die noemt dat Wotchup (een soort van ketchup, haha).
<<

Anoniem11

Bericht 22 Nov 2013 16:36

Re: Appen jouw ouders?

Ja, mijn moeder en schoonmoeder appen. Schoonvader niet. Maar wat ik het meest grappige vind; mijn oma (79) appt. En ze is er echt heel handig mee. Het enige wat ze wel altijd doet is afsluiten met; 'Ik ga ophangen'.
<<

Anoniem17

Bericht 22 Nov 2013 16:39

Re: Appen jouw ouders?

RioolSpook schreef:Ja, mijn moeder en schoonmoeder appen. Schoonvader niet. Maar wat ik het meest grappige vind; mijn oma (79) appt. En ze is er echt heel handig mee. Het enige wat ze wel altijd doet is afsluiten met; 'Ik ga ophangen'.


Haha dat vind ik echt schattig! :thumbup:
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 22 Nov 2013 16:44

Re: Appen jouw ouders?

Mijn moeder heb ik laatst mijn oude smartphone gegeven, maar na een week kreeg ik hem terug. Ze snapte niks van whatsapp en het touchscreen kon ze ook niet aan wennen. Nu dus maar weer ouderwets bellen en smsen :).
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers