Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderen die jong overlijden.

<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2013 12:21

Kinderen die jong overlijden.

Ben laatst naar het graf geweest van mijn oma, zij is afgelopen zomer overleden op een hele mooie leeftijd. Ik heb ook het graf bezocht van mijn vroegere buurman. Tegenover hem ligt een meisje/jonge meid, zij is pas 21 geworden. Een heel mooi graf, mooi onderhouden met van alles en nog wat erop/erbij.
Ik vraag me dan altijd af wat er gebeurd is aangezien het van alles kan zijn.
Verschrikkelijk zeg!
<<

Anoniem186

Bericht 22 Nov 2013 13:52

Re: Kinderen die jong overlijden.

Ja, vreselijk.
Het lijkt me zo erg om als moeder zijnde je eigen kind te moeten begraven. Bah... :( Daar wil ik echt niet over nadenken.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 22 Nov 2013 17:05

Re: Kinderen die jong overlijden.

Ik moet daar ook echt niet overna denken. Ik word er heel verdrietig van.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2013 17:32

Re: Kinderen die jong overlijden.

Naar he. Eigenlijk zijn mijn ouders ook een kind verloren. Er was een meisje die zij zouden adopteren en vlak voordat ze zou komen kregen ze te horen dat ze overleden was.
Toen kregen ze mij, helaas voor hun een vervelend kind.
<<

Anoniem58

Bericht 22 Nov 2013 17:46

Re: Kinderen die jong overlijden.

Brr ik moet daar ook niet aan denken, mijn nicht is overleden toen ze 25 was, voor die ouders echt een hel. Bah :(
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2013 17:49

Re: Kinderen die jong overlijden.

Dus jouw tante en oom. Een achternichtje van me is omgekomen bij een ongeluk, geschept door een vrachtwagen, 19 jr
<<

Anoniem58

Bericht 22 Nov 2013 18:25

Re: Kinderen die jong overlijden.

Ja, mijn oom en tante. Ze hadden drie meiden en daarvan is dus eentje verongelukt. Heel triest verhaal ook met allemaal details waardoor het gewoon eigenlijk allemaal nog vel erger is. Ze leven door voor de andere twee maar eigenlijk hoeft het van hun niet meer.
<<

Anoniem9

Bericht 22 Nov 2013 18:36

Re: Kinderen die jong overlijden.

Recent heeft een meisje hier in het dorp zelfmoord gepleegd. Meisje was van mijn leeftijd en écht niemand had het aan zien komen. Ik vind het zo erg voor die ouders en niet te vergeten haar oudere zus en haar 2 jongere zusjes.. Heel sneu.
<<

Anoniem115

Bericht 22 Nov 2013 19:12

Re: Kinderen die jong overlijden.

Hier in de buurt zijn binnen een jaar tijd 2 jonge meisjes overleden.
Allebei hadden ze kanker.

Hun families hebben mee gedaan met de alp duzes (weet niet hoe je het schrijft)
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 22 Nov 2013 19:17

Re: Kinderen die jong overlijden.

Een hele goede vriend van ons, en ook nog achterneef van m'n man. (Via hem kennen mijn man en ik elkaar). Is 3 jaar geleden op 23jarige leeftijd door een ongeluk omgekomen. Enorm vervelende tijd was dat.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Nov 2013 19:38

Re: Kinderen die jong overlijden.

De ouders van mijn zwager hebben twee kinderen begraven. Eentje geschept door een auto, de andere verdronken in de waterbak van hun kas.
Mij zus heeft met 20 weken haar zwangerschap afgebroken omdat het kind niet levensvatbaar was. Dat laatste is heel heftig, want je moet afscheid nemen van iets wat je nooit hebt leren kennen. Je zal nooit weten hoe het kind zich had ontwikkeld als het gewoon was geweest, je zal nooit de stem horen van zo een kind. Terwijl ze toch echt familie is van ons, zal ze er nooit echt bij horen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 22 Nov 2013 20:46

Re: Kinderen die jong overlijden.

Ik moet er niet te lang bij stil staan... Wat een heftige verhalen hier zeg!

Eén van mijn vroegere oppaskindjes is om het leven gekomen door een ongeluk. De moeder is daarbij ook om het leven gekomen. :cry:

In de 5 jaar dat ik op de middelbare school heb gezeten zijn er 4 leerlingen van die school overleden. Oh nee, één van de vier is na ons examen overleden maar het ongeluk gebeurde wel in de tijd dat wij nog op school zaten. Hij heeft lang in coma gelegen en is dus alsnog overleden.

Een basisschool-vriendje van mijn broertje is op 16-jarige leeftijd overleden.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem331

Bericht 22 Nov 2013 20:53

Re: Kinderen die jong overlijden.

Mijn moeder haar zus is op 19 jarige leeftijd verdronken. Waarschijnlijk door een aanval van migraine. Mijn moeder was op die dag met haar te zwemmen, en sloeg alarm toen ze haar nergens kon vinden.
<<

Anoniem 48

Bericht 22 Nov 2013 21:53

Re: Kinderen die jong overlijden.

Wat een heftige verhalen. Helaas zijn er te veel mensen die te vroeg gaan. Ik ken helaas ook de verhalen zo is een oud klasgenoot van mij om het leven gekomen op dat dansfeest waar toen de paniek uitbrak. En vorige week heb ik een vriend van mijn vriend leren kennen zijn vriendin leeft op dit moment nog maar ze is terminaal en zal op korte termijn komen te overlijden. Geen kind meer natuurlijk maar ze zal wel veel te jong sterven.
<<

Anoniem7

Bericht 22 Nov 2013 21:57

Re: Kinderen die jong overlijden.

Mijn ouders hebben mijn oudste broer begraven, een uur na zijn geboorte overleden. Bijna hebben ze mij ook moeten begraven, ik heb toen ik 9 was een nacht zeer kritiek gelegen toen ik een blindedarmontsteking had. Ik ken helaas nog wel meer verhalen van kinderen die vroeg overleden zijn... :(
<<

Anoniem16

Bericht 22 Nov 2013 23:32

Re: Kinderen die jong overlijden.

Dit soort verhalen vind ik vreselijk, het is mijn allergrootste nachtmerrie. Ik kan al huilen bij het idee.

Ik ken gelukkig niet zo veel verhalen. Alleen een heel zielig verhaal over het kindje van een oud leerkracht van mij. Meisje had een hersentumor en op het moment dat zij zeer kritiek lag was moeder hoogzwanger van haar tweede kindje. Ze moest dus vrijwel in dezelfde maand geloof ik afscheid nemen van haar oudste en haar jongste kindje werd geboren.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Nov 2013 00:02

Re: Kinderen die jong overlijden.

9 jaar geleden heeft een vriendin van mij zelfmoord gepleegd. Het verdriet wat ik daardoor had was enorm, maar het werd nog 100x versterkt door het verdriet van haar familie. Nog steeds kan ik er niet echt over praten, het doet me echt na al die jaren nog steeds enorm veel pijn. Ik denk er niet dagelijks aan, maar er gaat geen week voorbij zonder aan haar te denken, aan hoe ze er uit zag na het overlijden. Echt verschrikkelijk.
R. 2013
D. 2016
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 23 Nov 2013 00:04

Re: Kinderen die jong overlijden.

Wat een verschrikkelijke verhalen allemaal :( .
Mijn buurmeisje is bij een auto ongeluk om het leven gekomen toen ze 6 jaar was. Dit is nog niet zo heel lang terug.. Wordt nog verdrietig als ik eraan denk :cry: . Ik hoop zoiets nooit mee te maken als ik zelf kinderen heb.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem7

Bericht 23 Nov 2013 00:05

Re: Kinderen die jong overlijden.

Mijn vriend is voetbal-jeugdtrainer en heeft in het verleden een keer gehad dat hij z'n jongetjes moest vertellen dat een teamgenootje, 9 jaar, overleden was. Geschept door een bus onderweg naar de training..
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Nov 2013 00:08

Re: Kinderen die jong overlijden.

Dat zijn ook van die erge verhalen Maple.
Zo hebben wij als alle kinderen van het gezin een klasgenoot begraven. Twee overleden aan kanker en eentje door een ongeval tijdens het spelen. Dit is ook behoorlijk heftig. Ik hoop ook nog altijd dat ik bij mij in de klas geen rouwprogramma hoef te draaien.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Nov 2013 01:21

Re: Kinderen die jong overlijden.

Bolletje schreef:Ja, mijn oom en tante. Ze hadden drie meiden en daarvan is dus eentje verongelukt. Heel triest verhaal ook met allemaal details waardoor het gewoon eigenlijk allemaal nog vel erger is. Ze leven door voor de andere twee maar eigenlijk hoeft het van hun niet meer.


Wat erg zeg! Vind dat een beetje een egoistische gedachte.............sorry, want als zij zichzelf van het leven zouden beroven, dan staan die andere 2 er alleen voor min of meer.
<<

Anoniem73

Bericht 23 Nov 2013 01:27

Re: Kinderen die jong overlijden.

Ik word hier altijd zo naar van :(
Het is ook echt mijn grote angst, mijn kleine meisje verliezen door een ongeluk of ziekte wat een verdriet en pijn moeten mensen meemaken zeg.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Nov 2013 01:30

Re: Kinderen die jong overlijden.

Silly-One schreef:De ouders van mijn zwager hebben twee kinderen begraven. Eentje geschept door een auto, de andere verdronken in de waterbak van hun kas.
Mij zus heeft met 20 weken haar zwangerschap afgebroken omdat het kind niet levensvatbaar was. Dat laatste is heel heftig, want je moet afscheid nemen van iets wat je nooit hebt leren kennen. Je zal nooit weten hoe het kind zich had ontwikkeld als het gewoon was geweest, je zal nooit de stem horen van zo een kind. Terwijl ze toch echt familie is van ons, zal ze er nooit echt bij horen.


Hoe moet ik dat zien verdronken in een waterbak? Was dat kind heel klein of was de waterbak zo groot? Sorry, maar kan me daar ff niks bij voorstellen.
Wat erg ook van je zus zeg. Een nicht van mij heeft nu 3 dcohters, maar de 2e was een zoon. Ze lag in het ziekenhuis waar kraambezoek kwam.
Achteraf gezien had iemand die haar bezocht dus een soort van verkoudheids/griepvirus in zich waarvoor dat kind dus vatbaar was en daardoor overleden is.
Als diegene het wist was hij of zij er nooit op bezoek geweest. Volgens mij weten ze niet wie het was omdat dat denk ik moeilijk te achterhalen was.
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:20

Bericht 23 Nov 2013 01:31

Re: Kinderen die jong overlijden.

Een hele goede vriendin is overleden op haar 22ste, ze was aan het motorrijden en werd geschept door een auto. Ze is trouwens geschept door mijn vroegere buurvrouw (nu nog buurvrouw van mijn ouders). Zo nu en dan moet ik nog langs dat kruispunt, vind ik nog steeds lastig. Ik denk er wel regelmatig over na, over hoe ze nu zou zijn, of ze misschien ook een kindje zou hebben enz.

Een jaargenootje van de MAVO is overleden na haar bevalling ( toen 23 jaar volgens mij). Ik was beroepsmatig betrokken en vond dat toen best pittig.

En op de basisschool is een klasgenootje overleden ook een verkeersongeluk, weet ik niet zoveel meer van, was wel voor het eerst dat ik met de dood geconfronteerd werd.
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Nov 2013 01:32

Re: Kinderen die jong overlijden.

Maple schreef:Mijn ouders hebben mijn oudste broer begraven, een uur na zijn geboorte overleden. Bijna hebben ze mij ook moeten begraven, ik heb toen ik 9 was een nacht zeer kritiek gelegen toen ik een blindedarmontsteking had. Ik ken helaas nog wel meer verhalen van kinderen die vroeg overleden zijn... :(


Jij hebt geluk gehad, net als ik. Toen ik 2 mnd was heb ik 4 mnd in het ziekenhuis gelegen en het was nog maar de vraag of ik het zou redden. Was dus een half jaar toen ik eindelijk weg mocht.

Wat een nare verhalen allemaal zeg...............................de keiharde waarheid helaas!
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers