Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderen die jong overlijden.

<<

Anoniem187

Bericht 04 Dec 2013 17:31

Re: Kinderen die jong overlijden.

caribbeanlover schreef:Weer zo'n medische misser! Vind het echt schandalig! Ze hebben werkelijk waar geen idee wat ze de familie aandoen van die mensen.


Dus iedereen met een pijntje moet meteen doorgestuurd worden? Dan krijgen we pas lange wachtlijsten in het ziekenhuis. Je kunt nu eenmaal niet alles zien of weten van te voren.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Dec 2013 23:46

Re: Kinderen die jong overlijden.

Nou als iemand verteld hele erge pijn te hebben, dan moet er bij een goede arts een lichtje gaan branden. Ze moeten zulke mensen niet naar huis sturen met een paracetamol, maar ze serieus nemen. Het gebeurd TE vaak!
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Dec 2013 16:16

Re: Kinderen die jong overlijden.

Toen ik in de kleuterklas zat is een toenmalig klasgenootje van mij verdronken in een put. Ik was toen 5 en nu 28, maar kan me dat nog heel goed herinneren. En als ik mijn moeder moet geloven ben ik daar vooral op de basisschool heel veel mee bezig geweest, wilde toen ook meerdere keren zijn grafje bezoeken. Een paar jaar terug heeft een jongen die toen ook bij ons in de klas zat en erbij was toen die andere jongen verdronk zichzelf opgehangen. Het is een speculatie, maar ik denk zelf dat hij dat nooit een plekje heeft kunnen geven.

Twee kindjes uit mijn stageklas van een paar jaar terug, een had kanker en de ander door een auto ongeluk. Daar schrok ik wel heel erg van, in mijn ogen kan het gewoon niet dat kinderen zo jong overlijden.

Ook uit het dorp waar ik vandaan kom afgelopen jaar 2 meisjes overleden, allebei tieners en allebei plotseling. Heel eng.
Laatst gewijzigd door Anoniem 53 op 13 Dec 2013 21:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Dec 2013 16:24

Re: Kinderen die jong overlijden.

Serendipity schreef:
caribbeanlover schreef:Weer zo'n medische misser! Vind het echt schandalig! Ze hebben werkelijk waar geen idee wat ze de familie aandoen van die mensen.


Dus iedereen met een pijntje moet meteen doorgestuurd worden? Dan krijgen we pas lange wachtlijsten in het ziekenhuis. Je kunt nu eenmaal niet alles zien of weten van te voren.


Het gaat hier niet om mensen met een pijntje maar om kinderen die echt flink ziek waren toen ze bij de arts kwamen, ik vind dat dan wel het zekere voor het onzekere genomen moet worden, ja. In alle gevallen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2013 17:54

Re: Kinderen die jong overlijden.

Precies, jij snapt het.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2013 17:57

Re: Kinderen die jong overlijden.

Auxo, je noemt toch geen naam! Wat geeft het? Erg van die jongen dat hij er blijkbaar altijd mee heeft gezeten, want dat denk ik ook.
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Dec 2013 22:08

Re: Kinderen die jong overlijden.

caribbeanlover schreef:Auxo, je noemt toch geen naam! Wat geeft het? Erg van die jongen dat hij er blijkbaar altijd mee heeft gezeten, want dat denk ik ook.

Herkenbaarheid voor mezelf hè, niet voor haar. Haar kent heel Nederland wel denk ik.
<<

Anoniem85

Bericht 13 Dec 2013 10:19

Re: Kinderen die jong overlijden.

Jongetje op de basisschool is overleden door niet een herkende blindedarmontsteking, destijds was er in het dorp best bel ophef over, want de huisarts die s nachts langs was geweest, had actie moeten ondernemen vanwege erg hoge koorts, dat is niet gebeurd. Iedereen vroeg zich af welke huisarts in het dorp die jongen had.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2013 12:32

Re: Kinderen die jong overlijden.

Auxo schreef:
caribbeanlover schreef:Auxo, je noemt toch geen naam! Wat geeft het? Erg van die jongen dat hij er blijkbaar altijd mee heeft gezeten, want dat denk ik ook.

Herkenbaarheid voor mezelf hè, niet voor haar. Haar kent heel Nederland wel denk ik.


Word wel nieuwsgierig eigenlijk.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2013 12:33

Re: Kinderen die jong overlijden.

Sun schreef:Jongetje op de basisschool is overleden door niet een herkende blindedarmontsteking, destijds was er in het dorp best bel ophef over, want de huisarts die s nachts langs was geweest, had actie moeten ondernemen vanwege erg hoge koorts, dat is niet gebeurd. Iedereen vroeg zich af welke huisarts in het dorp die jongen had.


Dat had die familie toch bekend kunnen maken, neem aan dat ze niet willen dat het een ander ook overkomt en dat ze willen dat niemand meer naar die arts gaat oftewel hij mag dat werk niet meer doen.
<<

Anoniem132

Bericht 13 Dec 2013 14:40

Re: Kinderen die jong overlijden.

caribbeanlover schreef:
Auxo schreef:
caribbeanlover schreef:Auxo, je noemt toch geen naam! Wat geeft het? Erg van die jongen dat hij er blijkbaar altijd mee heeft gezeten, want dat denk ik ook.

Herkenbaarheid voor mezelf hè, niet voor haar. Haar kent heel Nederland wel denk ik.


Word wel nieuwsgierig eigenlijk.


Als je nieuwsgierig er naar bent kun je gewoon de naam die Auxo noemt even googlen...
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2013 15:35

Re: Kinderen die jong overlijden.

Dat kan, maar als daar sowieso iets te lezen is, dan had ze het hier net zo goed kunnen zeggen en dus kan je haar bericht gewoon quoten als je wilt, daar zijn geen regels hier voor.
Schiet niks op, want er is niks te vinden!
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 13 Dec 2013 16:12

Re: Kinderen die jong overlijden.

Kijk eens op bol.com dan cbl.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2013 16:56

Re: Kinderen die jong overlijden.

Waarom daar?
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 13 Dec 2013 17:10

Re: Kinderen die jong overlijden.

CL. Auxo bedoeld herkenbaarheid over haarzelf. Dus stel iemand googled op de naam van het meisje, dan kunnen ze mogelijk ook op dit forum komen en Auxo herkennen.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 13 Dec 2013 18:54

Re: Kinderen die jong overlijden.

caribbeanlover schreef:Dat kan, maar als daar sowieso iets te lezen is, dan had ze het hier net zo goed kunnen zeggen en dus kan je haar bericht gewoon quoten als je wilt, daar zijn geen regels hier voor.
Schiet niks op, want er is niks te vinden!

Daar zijn inderdaad geen regels voor. Maar ongeschreven regels zijn ook regels. Respecteer iemands mening. Niet dat je nu gequote heb, maar als iemand dat expliciet vraagt, dan doe je dat gewoon niet. Klaar.
Want anders zullen wij de quote gewoon verwijderen als de persoon in kwestie daarom vraagt. Ook al doe je niks 'verkeerd' want het staat immers niet in de regels....
<<

Anoniem38

Bericht 13 Dec 2013 19:09

Re: Kinderen die jong overlijden.

caribbeanlover schreef:
Pippa schreef:



He bah wat naar. Hoor je steeds vaker he dat vaders hun kids vermoorden en zichzelf vaak dan ook. Zo'n persoon mag dan voor mij ook niet meer leven aangezien hij de kids hun leven ontneemt.


Van mij moeten ze zo 'n persoon opsluiten zodat hij of zij de rest van het leven kan nadenken wat hij of zij gedaan heeft. Helaas schieten ze zichzelf zo goed door hun kop dat ze al dood zijn en niks meer voelen van het verdriet dat ze achterlaten.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 14 Dec 2013 04:24

Re: Kinderen die jong overlijden.

caribbeanlover schreef:Waarom daar?

Wat een heerlijk antwoord weer. Dan kijk je niet, of ergens anders, jouw feestje.
<<

Anoniem 53

Bericht 14 Dec 2013 08:42

Re: Kinderen die jong overlijden.

PlugInBaby schreef:
caribbeanlover schreef:Waarom daar?

Wat een heerlijk antwoord weer. Dan kijk je niet, of ergens anders, jouw feestje.

Als ze gewoon op Google kijkt krijgt ze ook genoeg hits.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Dec 2013 11:30

Re: Kinderen die jong overlijden.

Heb ik gedaan, kan niks vinden hoor.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Dec 2013 15:49

Re: Kinderen die jong overlijden.

caribbeanlover schreef:Heb ik gedaan, kan niks vinden hoor.


Dan ben ik wel heel benieuwd waar jij op zoekt....
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem187

Bericht 14 Dec 2013 16:11

Re: Kinderen die jong overlijden.

Tik K.anjerG.uusje in op google en voila..
<<

Anoniem193

Bericht 14 Dec 2013 16:14

Re: Kinderen die jong overlijden.

Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers