Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


H&M achteraf betalen.

<<

Anoniem124

Bericht 03 Sep 2013 13:17

H&M achteraf betalen.

Ik was onlangs te laat met een rekening en kreeg toen incassokosten erop enzo. Nu kan ik bij H&M niet meer achteraf betalen, alleen rembours en creditcard. :oops:

Er staat voor meer betaalmogelijkheden bel klantenservice. Heb ik niet zoveel zin in :oops: . Dalijk krijg ik een preek ofzo. Weet iemand of ik daarna wel weer alle betaalmogelijkheden krijg?
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 03 Sep 2013 13:21

Re: H&M achteraf betalen.

Toen het bij mij de eerste keer gebeurde kon ik de keer daarop alleen maar met creditcard of onder rembours betalen. Toen 1x met creditcard betaald en daarna kreeg ik wel weer de optie om achteraf te betalen.

Nu heb ik de laatste keer ook weer met creditcard betaald (omdat ik weer te laat was met betalen. ....), maar nu krijg ik die optie niet meer.
<<

Anoniem124

Bericht 03 Sep 2013 13:27

Re: H&M achteraf betalen.

Hè shit, ik heb niet eens een creditcard (maar goed ook). Thanx voor je antwoord!
<<

Anoniem12

Bericht 03 Sep 2013 13:31

Re: H&M achteraf betalen.

Ik heb dat ook eens gehad. Toen heb ik betaald en nadat m`n betaling verwerkt was, had ik weer alle betaalmogelijkheden na een paar dagen.

Mijn ervaringen met de H&M telefoonservice zijn ook alleen maar positief, dus als je die rekening al hebt voldaan kan je zeker wel bellen. Je krijgt heus geen preek :)
<<

Anoniem124

Bericht 03 Sep 2013 13:33

Re: H&M achteraf betalen.

Hmmm dan toch maar ff bellen? Is alweer maanden geleden dat ik die rekening heb betaald.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 03 Sep 2013 13:46

Re: H&M achteraf betalen.

Gewoon bellen, je bent echt niet de eerste die de rekening te laat heeft betaald. Die mensen hebben daar denk ik dagelijks mee te maken dus ze gaan je echt geen preek geven hoor :-).
<<

Anoniem29

Bericht 03 Sep 2013 14:01

Re: H&M achteraf betalen.

Geen idee. Ik betaalde altijd per maand. Dan kon ik tot €500,- spullen kopen. Hoe heet die onzin ... Maandfactuur!! Dat zocht ik.

Anyways, dan krijg je aan het einde van de maand zo'n rekening en hoe vaak ik wel niet te laat ben geweest. Heb maar 1x een boete van €7.5 moeten betalen maar kon wel gewoon maandfactuur blijven kiezen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers