Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Groeipijn

<<

Anoniem171

Bericht 21 Nov 2013 16:02

Groeipijn

Hoe uit groeipijn zich? Welke klachten horen erbij? Hoelang duurt het? En is er een middeltje/ trucje om de pijn te verzachten?
<<

Anoniem173

Bericht 21 Nov 2013 16:06

Re: Groeipijn

Ik heb al kind zijnde ontzettend veel groeipijn gehad.Dit uitte zich vooral in mijn onderbenen. Ik kon soms tegen het plafond vliegen van de pijn. Vooral hele erg krampen en het gevoel alsof je benen worden doorgezaagd. Bij mij hielp een warme kruik of pittenzak en tijgerbalsem altijd wel. En zorgen dat de bloedsdoorstroming goed was door te masseren/
<<

Anoniem75

Bericht 21 Nov 2013 16:37

Re: Groeipijn

Ik heb het zelf gehad bij mijn knieën en stuitje. M'n knieën deden dan af en toe pijn wat een beetje op spierpijn leek en mijn stuitje deed alleen zeer als ik moest gaan zitten of opstaan en dan kreeg ik echt zo'n pijnscheut en soms sprongen de tranen in m'n ogen. Ik was een jaar of 11-12 toen ik dat kreeg bij m'n stuitje en dat heeft echt een half jaar geduurd. M'n knie was eerder. Ik geloof een jaar of 8-9 en dat heeft een jaar of 3 geduurd.
<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:36

Bericht 21 Nov 2013 19:33

Re: Groeipijn

Mijn zoontje heeft dit af en toe, met name in zijn benen..
Aangezien hij nog niet kan praten, uit hij het met ontzettend lang/veel huilen, heel veel met de beentjes schoppen, strekken en dan weer optrekken... Hij is dan echt even ontroostbaar... Heel sneu.
Het enige wat we eraan kunnen doen bij hem, is zijn beentjes masseren en lekker warm maken door te wrijven/evt douchen oid..
<<

Anoniem24

Bericht 21 Nov 2013 20:05

Re: Groeipijn

Ik heb daar als kind veel last van gehad in mijn onderbenen en nu nog wel eens een soortgelijke pijn als ik lang heb moeten staan en lopen in de kou. Bij mij hielp/helpt warmte heel goed. Dus lekker in een warm bad of een kruik er tegenaan.
J. Heeft er met vlagen ook last van, en ook in haar onderbenen. Zij heeft het ook meer als ze veel gelopen heeft en als het heel koud is en ook bij haar helpt warmte goed. Als ze er echt niet van kan slapen of zo dan krijgt ook wel eens een pijnstiller, ik doe dat niet snel maar ze hoeft ook geen pijn te lijden. Ik weet te goed hoe erg het kan zijn.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers